Ja, wel elke keer shifts van 4 uur. Maar er is niet gepland wie wanneer precies komt volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Om de vier uur toch? Gerard wordt om 22:00 afgelost dacht ik.
Wie komt er dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Om de vier uur toch? Gerard wordt om 22:00 afgelost dacht ik.
Vaanholt is a Hero wat hij voor elkaar krijgt af en toequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef Impry het volgende:
Die gast waarbij het huiskameroptreden (in die grote kamer) was van Moke was trouwens Herman Vaanholt, mede-organisator van Bavaria City Racing en Dakar-rijder. Mannetje met flink geld in ieder geval(hier z'n C.V.
Alles staat tegenwoordig online )
Ik heb het echt gehad met die updates die elk uur hetzelfde zijn.quote:
Er is ook ingepland wie wanneer aan de beurt is, maar dat kan in de loop van de week nogal weleens wijzigen. Het schema is dan ook niet openbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, wel elke keer shifts van 4 uur. Maar er is niet gepland wie wanneer precies komt volgens mij.
23:00 uurquote:
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nestquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Of Driving home for Christmas [afbeelding]
Brabantse nachten zijn lang,brabantse nachten zijn langquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |