Ja, bij die workshop in de 3FM-studioquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar ehm, waarom kwam het ter sprake? Ging 't mis
Werk bij. Ben (gelukkig) niet de eigenaar...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb jij een soort artiestenbureau?
Daar ben ik te moe voor....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef purplerose het volgende:
zo, kan nu ff de was doen [afbeelding]
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Werk bij. Ben (gelukkig) niet de eigenaar...![]()
(Vervangende zangeres is al geregeld...)
Hebben jullie toevallig nog een fotografe nodig?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar ben ik te moe voor....
Dove cry
I`ll pick you babe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hebben jullie toevallig nog een fotografe nodig? [afbeelding] pick me! pick me! [afbeelding]
quote:
Inderdaad, zus + vriend en de honden kwamen langs.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
chatsletje: duurt ff maar dan heb je ook wat
Tegelijk..... ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, zus + vriend en de honden kwamen langs.
Ja, hoezo?quote:
Frank Sinatraquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef MadSteven het volgende:
Iemand nog ideeën voor een playlist?
Ik heb zoveel kerstkaartjes deze week bezorgd dat ik deze week meer verstand van postzegels dan muziek heb lijkt het wel....
Groeten, Steven de radio-dj... Of was het postbode?
Kon ook apart....quote:
Wombats natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef MadSteven het volgende:
Ik heb zoveel kerstkaartjes deze week bezorgd dat ik deze week meer verstand van postzegels dan muziek heb lijkt het wel....
Eddie Vedder vind ik het tijd voor wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef MadSteven het volgende:
Ik vermoedde al zoiets.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kon ook apart....
Was te flauw sorry..... (Dat doet een te kort aan slaap uren en een beetje stress met je...)
laat een andere zender opzettenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets.
Bah, ik kan geen kerstliedje meer horen dankzij sky radio op mn werk.
Sky Radio! Uw kerst hit station!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets.
Bah, ik kan geen kerstliedje meer horen dankzij sky radio op mn werk.
3fm kraakt te erg om fatsoenlijk te luisteren.quote:
Dat begint op 6 december met als dieptepunt de top 50 die gister werd uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sky Radio! Uw kerst hit station!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |