Ik heb het echt gehad met die updates die elk uur hetzelfde zijn.quote:
Er is ook ingepland wie wanneer aan de beurt is, maar dat kan in de loop van de week nogal weleens wijzigen. Het schema is dan ook niet openbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, wel elke keer shifts van 4 uur. Maar er is niet gepland wie wanneer precies komt volgens mij.
23:00 uurquote:
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nestquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Of Driving home for Christmas [afbeelding]
Brabantse nachten zijn lang,brabantse nachten zijn langquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nest
Hij zit nu natuurlijk nog in de kroegquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow, dan gaat ie zeker zowat gelijk naar zn nest
Heb jij een soort artiestenbureau?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Een van "mijn" zangers heeft die gisteren prachtig gezongen op een thema feest.
(Nu is er een zangeres ziek, hopelijk vind ik snel een andere voor 22.15.....)
Tip: Stenders zong wel mooi mee op dat nummer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
(Nu is er een zangeres ziek, hopelijk vind ik snel een andere voor 22.15.....)
Dat klopt, door Veenstra volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Om de vier uur toch? Gerard wordt om 22:00 afgelost dacht ik.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Gaan er nog FOK!kers maandag?? En dan blijfk bij de microfoon weg beloof ik!!
Dat nummer wil ik op m'n begrafenis.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Mijns inziens een van de beste platen ooit!En goede herinneringen aan!
Wij delen onze mening niet vaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef purplerose het volgende:
ik vind er trouwens geen reet aan, aan dat bitter sweet
Kan het me voorstellen ja! Gave clip ook trouwens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat nummer wil ik op m'n begrafenis.
alleen de walm dat ie het gegeten heeft is al genoeg voer voor de woordgrapjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij zit nu natuurlijk nog in de kroeg![]()
Komt ie met Shoarma binnen
Wat zijn 2 jingles?quote:
Uh, wat was het ookal weerquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
(inmiddels alweer een stuk of 20 topics terug volgens mij)
[..]
Wat zijn 2 jingles?
Ik denk bij nader inzien dat hij toch zo om 10 uur weer gaat draaien. Rob heb ik al een tijdje niet meer gezien, dus die zou best kunnen liggen slapen om dan om 2 uur weer te moeten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Michiel ligt katjelam op de bank.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, wat was het ookal weer![]()
"Als je van muziek houdt" ... "dan luister je naar 3FM" (toch?)
Oh, de uuropener...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, wat was het ookal weer![]()
"Als je van muziek houdt" ... "dan luister je naar 3FM" (toch?)
Because the wah o o o oo o o ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef broer het volgende:
Why is this song so boring?
Ja, bij die workshop in de 3FM-studioquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar ehm, waarom kwam het ter sprake? Ging 't mis
Werk bij. Ben (gelukkig) niet de eigenaar...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb jij een soort artiestenbureau?
Daar ben ik te moe voor....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef purplerose het volgende:
zo, kan nu ff de was doen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |