Namen van links naar rechts?quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten vanuit het huis
Iemand dat stuk gestreamd? en heeft iemand beelden van Veenstra die tijdens Chelsea Dagger uit zn dak gaat??
Heb je een tijd, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten vanuit het huis
Iemand dat stuk gestreamd? en heeft iemand beelden van Veenstra die tijdens Chelsea Dagger uit zn dak gaat??
jaaa gaaaaaaafquote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Impry het volgende:
Guus Meeuwis de slaapgast! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:36 schreef Impry het volgende: Brabantsche gezelligheid! [afbeelding]
Guus kennende zal hij wel ff gaan zingen denk ik zoquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk treed hij ook op, dan ga ik wel even kijken.
Goede plaat dit!
Leuk! Live is hij erg goed, Als hij met de pet langs gaat gaat er zeker wat geld in.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Guus kennende zal hij wel ff gaan zingen denk ik zo
In 1x goed....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef Impry het volgende:
[..]
[afbeelding] Geen fan van Guus? [afbeelding]
Neej, denk het ook niet ook, was wel beschamend met Birgit in ieder geval. Echt niets nuttigs uitgekomen, alleen maar beetjequote:Op zaterdag 22 december 2007 20:40 schreef Cootz het volgende:
Ik hoop dat Guus niet de hele avond stilletjes aan tafel gaat zitten.
En nog een keer....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:38 schreef Impry het volgende:
Gerard zei The Editors! [afbeelding] [afbeelding]
Idd, daar was geen reet aan, ze heb niet eens een reet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Neej, denk het ook niet ook, was wel beschamend met Birgit in ieder geval. Echt niets nuttigs uitgekomen, alleen maar beetjerondkijken en lopen
Ach, ze mag van mij best even langskomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, daar was geen reet aan, ze heb niet eens een reet!of tieten!
Met een Feyenoordpet in Den Haag, jij durft.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet niet precies hoelaat we erin waren hahahaha
Uhhh met Feyenoordpet ben ik en die meid aan de rechterkant zit ook op fok maar weet de username ff niet meer!!
Echt welquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met een Feyenoordpet in Den Haag, jij durft.
Etappe inderdaad....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, uitgegeten, dus de volgende etappe [afbeelding].
Die eerste unkown heb ik gezien tijdens de rekoefeningen die ik eergisteren deed.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Impry het volgende:
Voor in de OP, moeten we eerst ff samen beetje aanvullen, ken maar weinig gezichten achter de Fok!kers
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Broekie, TJDoornbos, Gerard, unknown, Michiel, Rob, unknown, unknown
Die eerste is Broekie niet hoor, die heeft een andere kleur jas...quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef Impry het volgende:
Voor in de OP, moeten we eerst ff samen beetje aanvullen, ken maar weinig gezichten achter de Fok!kers
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Broekie, TJDoornbos, Gerard, unknown, Michiel, Rob, unknown, unknown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |