Hoezo bijna ?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:31 schreef DaMook het volgende:
Birgit ziet er net wakker en zonder make up eigenlijk best goed uit.
Een hele goede morgen meneer Verschuuren. Nog een beetje kunnen slapen vannacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Gaap.
Mogguh Glacierquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:11 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zwaait naar Broekie en Domien
Ow typoquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, verkouden is met een 'n' [afbeelding]
En Gerard met een hoofdletter natuurlijk [afbeelding]
quote:
Mogguh Broekiequote:
Ik ga zo maar eens naar bedquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Gaap.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:11 schreef Glacier het volgende:
* ]Glacier zwaait naar Broekie en Domien [afbeelding
Ik heb géén idee... Eerst m'n Update en die workshop overleven!quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat moet je trouwens productiewerk gaan doen in Den Haag vandaag?
Nou, je hebt nog Marco Borsato - Rood de tijd om nog een laatste keer de tekst die je geschreven hebt door te lezen. Succes!quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb géén idee... Eerst m'n Update en die workshop overleven!
* DaMook zwaait enthousiast terugquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Oops ik had jou ff over het hoofd gezien DaMook [afbeelding]
* ]Glacier zwaait extra hard naar DaMook [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding
Hehequote:Op zaterdag 22 december 2007 09:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, je hebt nog Marco Borsato - Rood de tijd om nog een laatste keer de tekst die je geschreven hebt door te lezen. Succes! [afbeelding]
Ik heb hem in ieder geval een keer of twee langs horen komen deze week, maar aangezien de muziek op het Plein zo enorm zacht staat maak je van de daadwerkelijke uitzending maar weinig mee daar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:29 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vroeg mij vanmorgen trouwens af,dat nummer van die acteurs/actrices,wat stenders zo'n kutplaat vond maar wel vaak ging draaien omdat het voor het goede doel is,hebben ze die eigenlijk al gedraaid?
ik ben benieuwd of ie echt zo beschamend slecht is maar volgens mij is ie nog niet voorbij gekomen
Ga dan ook lekker warm achter de tv / pc zittenquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb hem in ieder geval een keer of twee langs horen komen deze week, maar aangezien de muziek op het Plein zo enorm zacht staat maak je van de daadwerkelijke uitzending maar weinig mee daar.
Kan dus makkelijk zijn dat ie nog veel vaker gedraait is.
Ik zet me liever nog even in voor de actie. Maar da's vanmiddag dan ook voor het laatst, vanaf vanavond ga ik van een lang verwachtte en best wel verdiende vakantie van één weekje genieten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ga dan ook lekker warm achter de tv / pc zitten.
Ik heb ook gedoneerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zet me liever nog even in voor de actie. Maar da's vanmiddag dan ook voor het laatst, vanaf vanavond ga ik van een lang verwachtte en best wel verdiende vakantie van één weekje genieten.
Nope, zoals ik al eerder zei maak je op het Plein maar weinig van de uitzending en wat er in het huis gebeurd mee, omdat de boxen zo enorm zacht staan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook gedoneerd, helaas geen sleutelhanger gekregen
. Op mijn werk hebben ze ook ingezameld hoorde ik gisteren
en ze zijn bij het huis geweest. Helaas wist ik daar niets van omdat ik vrij was, en als ik het wel wist had ik meegegaan
. Ze zijn schijnbaar ook nog in het huis geweest
, mischien weet jij dan wie het waren en hoelaat
. Ze waren iig van de Dommelsche brouwerij (of Inbev, maar ik denk dommelsch) . Ow en ze waren van het Labo
.
Ja dat had ik al begrepen , wel jammer eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nope, zoals ik al eerder zei maak je op het Plein maar weinig van de uitzending en wat er in het huis gebeurd mee, omdat de boxen zo enorm zacht staan.
Die 2 meiden van mijn werk zij echt in het huis geweest naar het schijntquote:Nouja, je kan wel zoals een hoop mensen doen dicht bij een box gaan staan en over het hek hangen om naar binnen te kijken, maar dan kan je inderdaad net zo goed warm thuis gaan zitten [afbeelding]
'k geloof het meteen, want zo klinkt het ook on airquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat zijn die Updates leuk om te maken, haha!
Ach, zo vroeg in de ochtend na zoveel drukke dagen productiewerk kan zo'n fout helaas voor komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Al gaan er natuurlijk wel wat koppen rollen daar in Den Haag. Martijn Muijs... Tssk.
Volgens mij redelijk goed, afgezien van wat gezondheidsprobleempjes bij Gerard. Maar dat overleeft ie welquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
Hoe gaat het met de heren?
Met de trein gaat het anders prima hoor. En vanaf Den Haag Centraal sta je lopend binnen 5 minuten op het plein. Als je tenminste meteen de goede kant op looptquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
Zou ook wel even willen, alleen helaas geen mogelijkheid daar te geraken
Ik wilde vandaag gaan, maar ik voel me helaas te kutquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:33 schreef TJDoornbos het volgende:
K ga maandag middag ffies
Goeiefuckingmorrege... Wát ben ik mij een partij ziek geworden gisteren zeg...quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat zijn die Updates leuk om te maken, haha!
Die zijn ook gewoon goed, net als Jan Smitquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die vind ik best goed eigenlijk
Ik ben ook ziek geweest tijdens het begin van SR... best relaxt om dan SR te kijken vond ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goeiefuckingmorrege... Wát ben ik mij een partij ziek geworden gisteren zeg...
Zeg niet dat ik niks voor het goede doel over heb...
Maargoed, ik luister vandaag dus vanuit mn bed naar SR
sterktequote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goeiefuckingmorrege... Wát ben ik mij een partij ziek geworden gisteren zeg...
Zeg niet dat ik niks voor het goede doel over heb...
Maargoed, ik luister vandaag dus vanuit mn bed naar SR
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef Broekie het volgende:@ de KPN Kerstkaart van dit jaar:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat heerlijk wakker worden met The Wombats [afbeelding]
Ik zou bijna hopen op de Noordpool maar die kans is klein he?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
waar is Coen??
ja, tenzij ie helemaal de weg kwijt is! kvroeg me af of ie al in de buurt van geneve wasquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou bijna hopen op de Noordpool maar die kans is klein he?
als ze hem in Geneve laten zitten is het ook goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou bijna hopen op de Noordpool maar die kans is klein he?
quote:Vrijdag 21 december gaat de hele marquis crew een steentje bijdragen aan de serious request actie van 3fm. Deze actie is voor het rode kruis en voor schoner drinkwater in vooral ontwikkelings landen.
Marquis heeft daar ook een beetje jullie hulp voor nodig want we gaan alle fooien die we deze dag krijgen doneren aan de serious request actie en de directie van Marquis vult dit bedrag nog aan. Hoe meer fooi jullie geven hoe meer wij kunnen schenken aan HET RODE KRUIS en 3FM!!!
(kijk voor meer info over de actie op www.3fm.nl )
Wij hopen allemaal op jullie medewerking!!!
Groetjes "de Marquis Crew"
Nee die lamlul is vanmorgen pas in de vrachtwagen gestapt, weet nou niet precies of het Paultje Pils was maar die brengt hem naar Geneve... gewoon op de bonnefooi was blijkbaar iets teveel gevraagdquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, tenzij ie helemaal de weg kwijt is! kvroeg me af of ie al in de buurt van geneve was
Ik werd er ook mee wakker, niet slecht inderdaad!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat heerlijk wakker worden met The Wombats
Da's waarquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
[..]
als ze hem in Geneve laten zitten is het ook goed
Toch niet de Marquis in Waalwijk?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu ben ik twee dagen flink aan het werk geweest en bijna niet thuis. Maar dit lag in mijn digitale brievenbus.... (van mijn "stam"kroeg)
[..]
Ken je die....quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Toch niet de Marquis in Waalwijk? [afbeelding]
Zoiets ja, op het randje. Tegen sprang. Met gratis uitzicht op de Pagode (Efteling)quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:47 schreef Impry het volgende:
Ja [afbeelding] Woon zelf in Sprang, m'n broer gaat er op vrijdagavond ook altijd naartoe.
Woon jij in Waalwijk?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:49 schreef Impry het volgende:
Ahja, in die redelijk nieuwe wijk vlakbij de Gamma/Piet Klerkx dan denk ik
In ieder geval zou jij het ook niet erg vinden als het vorig jaar in Den Bosch zou zijn
Dan zou ik wel na mijn werk naar DB gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:49 schreef Impry het volgende:
Ahja, in die redelijk nieuwe wijk vlakbij de Gamma/Piet Klerkx dan denk ik [afbeelding]
In ieder geval zou jij het ook niet erg vinden als het vorig jaar in Den Bosch zou zijn [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ff snel m'n vriendin bellenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:54 schreef borisz het volgende:
Je hebt nog 6 minuten als je wilt trouwen in het glazen huis
Wowquote:
Zo ziet het er hier niet uit....quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:58 schreef IedeK. het volgende:
Even foto's spammen [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mason & Princess superstar - Perfect (Exceeder)quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Van wie is dit dansnummer?
thx weet jij ook wat het origineel is ? dat deuntje komt bekend voorquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:07 schreef valing het volgende:
[..]
Mason & Princess superstar - Perfect (Exceeder)
wat ga je ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga... Even langs een Zweeds waren...
Tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:10 schreef kassenbouwer het volgende:
Gisteren heb ik weer geprobeerd Kersfees in Afrika aan te vragen, maar ze waren dus écht de cd kwijt...Nu hebben we afgesproken dat we vanavond weer terugkomen en dan gaan ze het alsnog draaien!
Voor de fans, een nieuwe downloadlink: http://rapidshare.com/fil(...)rsfees_In_Afrika.mp3
Ik zal de link van het nummer wel even in de OP zetten onder requests
En hier zijn de lyrics te vinden: http://lirama.net/song/213505
Den Haag en Den Bosch gaan niet echt samen dus ik blijf in Brabantquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Zijn er veel fokkers in Den Haag nu/vandaag. Ik moet vanavond weer werken... Dus ik ga het niet halen helaas...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:19 schreef Litton-Lane het volgende:
4 [ afbeelding ]
Grrr., Net niet...Hans
Ik niet eigenlijk....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:22 schreef TheVulture het volgende:
de beugel van Dennis, wie zit daar nou op te wachten [afbeelding]
Daar kan veel inquote:
Dit klinkt wel fijn, ik moet zeggen dat ik tot nu toe qua songs nog niet zo onder de indruk was van d'rquote:
WA denkt alleen maar: "Zolang het die mafketel van een Vlemmix maar niet is"quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://cgi.ebay.nl/3FM-1-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Gaat hard, die minuut bellen met WA
Zeker ja, mooi bedrag!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat hard, die minuut bellen met WA
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat hard, die minuut bellen met WA [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
WA denkt alleen maar: "Zolang het die mafketel van een Vlemmix maar niet is" [afbeelding]
Renate is ook niet zo leuk vind ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Winston Gerstekneus.
Waarom staat Renate Verbaan daar niet?
Wel lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Renate is ook niet zo leuk vind ik
Daarom passen die 2 goed bij mekaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Renate is ook niet zo leuk vind ik
ach ik ben de doelgroep niet hequote:
origineelquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Koudspel.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach ik ben de doelgroep niet he
Kost ook een hoop geld hequote:Op zaterdag 22 december 2007 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
5 euro's... hm.. om daarvoor helemaal uit Limburg te komen
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet, want ik heb de afgelopen dagen geen zak uitgevoerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik baal er nu al van dat het nog maar twee dagen duurt
Ja voor je sociale contacten enzo is het wel verneukeratiefquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet, want ik heb de afgelopen dagen geen zak uitgevoerdAlleen maar hier zitten posten
Ik wil mijn Good Things End ook wel eens horenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef D.Rose het volgende:
Als ze nou mijn request eens draaien, dan kan ik een nieuwe aanvragen
Kamer van Koophandel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:48 schreef Impry het volgende:
Ik heb gisteren maar een nieuwe plaat erbij gevraagd, verwacht niet dat ze KvK snel gaan draaienHoewel het echt een hele mooie plaat is!
Vorig jaar hebben ze wel "De Ezel" gedraaid van KvKquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:48 schreef Impry het volgende:
Ik heb gisteren maar een nieuwe plaat erbij gevraagd, verwacht niet dat ze KvK snel gaan draaienHoewel het echt een hele mooie plaat is!
Die wil ik ook wel horen hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil mijn Good Things End ook wel eens horen
Ja, iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze wel "De Ezel" gedraaid van KvK
netjes hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/65772
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Die Rabbering kan af en toe zo raar uit de hoek komen...
Hij is wel sympathiek ja... alleen qua DJ vind ik hem niet echt een absolute topper... heeft niet iets extra's zoals Stenders, Ekdom en Veenstra... die kunnen echt hun stempel ergens opdrukkenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:52 schreef Impry het volgende:
[..]
InderdaadIs trouwens real-life ook echt een aardige gast, spreek hem regelmatig bij de rally's, altijd wel gezellig!
Have funquote:
Neej, dat klopt wel beetje ja, is toch meestal vaste patroon afwerken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is wel sympathiek ja... alleen qua DJ vind ik hem niet echt een absolute topper... heeft niet iets extra's zoals Stenders, Ekdom en Veenstra... die kunnen echt hun stempel ergens opdrukken
ehh muts op ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Hoe kunnen we je herkennen?
Misschien moet je helemaal niks aantrekkenquote:
Dat is niet eerlijk. Dan krijgt hij vast meer aandacht dan dat ik kreeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet je helemaal niks aantrekken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:02 schreef Sirolf het volgende:
Goedemiddag!
Wakker geworden met VeilingTV met VeenstraVeenstra...
Geen idee, lees even terugquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:58 schreef Zotheid het volgende:
Wie van fok zijn en gaan naar het plein toe dan vandaag?
Wederom mijn complimentenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Geen idee, lees even terugIs wel gevraagd volgens mij
Hier ook weer een aantal foto's van vanochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige pics!quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:03 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet, Borisz, PR en ik. PR zou er om een uur of 3 zijn en ik ben er denk ik iets eerder. Moet nog ff hier alles opruimen en dan ga ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:58 schreef Zotheid het volgende:
Wie van fok zijn en gaan naar het plein toe dan vandaag?
Mooiquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:03 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooie foto's inderdaad. Ik ga ook maar even van de natuur genieten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:03 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot laterquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Erg mooie foto's inderdaad. Ik ga ook maar even van de natuur genieten.
Tot straks! :w
Schitterendquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:03 schreef Impry het volgende:
Beetje zo: http://xs322.xs.to/xs322/07515/NQ3P5933.jpgquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Schitterend
Gisteren was het ook wel mooi, toen was het mistig en zagen de bomen er ook zo uit. Dat gaf ook wel een heel mooi sfeertje..
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:15 schreef DJKoster het volgende:
Seriousrequeststar ligt eindelijk in coma?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:15 schreef DJKoster het volgende:
Seriousrequeststar ligt eindelijk in coma?
Freakquote:
Dat zegt nietsquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:10 schreef Impry het volgende:
Thanks very muts voor de reacties op foto'sGaat nu wel flink dooien, thermometertje in de zon geeft ook al 13 graden aan
het feit dat ik niet gepost heb, wil niet zeggen dat ik niet geluisterd hebquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:21 schreef Meddo het volgende:
whehe die zieke pauper heeft niet in #372 en #373 gepost![]()
heeft ie toch nog geslapen
Mja, ondertussen is bijna alle vorst wat op de takken lag gesmolten op groot deel van de bomen. Andere thermometer zijn de batterijen van opquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat zegt nietsAls het 30 graden vriest, geeft een thermometer ook flinke dooi als als de zon er op schijnt
Het blijft vandaag nog rond het vriespunt, morgen een graad of 2.
* Glacier wil meer winter maar ziet helaas dat de temparatuur langzaam op gaat lopen tot 7 graden volgende week
Dat dus, ik vind het echt nauwelijks een prestatie ditquote:
Dat bedoel ik dus... die hebben zich vorig jaar het schompus gelopen en die lamme zak van een Coen regelt gewoon een bekende om te liften... ik hoop dat die emmer ompleurt voordat ze Geneve bereikenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:26 schreef Cybart het volgende:
Paultje Pils![]()
![]()
![]()
maar ik vind het een beetje een lame actie aan het worden van Coen
meer respect voor Claudia & Hilde!
Om nou naar geneve te lopen is ook zo wat. En zo gebeurt er ook nog wat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... die hebben zich vorig jaar het schompus gelopen en die lamme zak van een Coen regelt gewoon een bekende om te liften... ik hoop dat die emmer ompleurt voordat ze Geneve bereiken
Liften met z'n uber-groupie schijnt niet stoer genoeg te zijn...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef DJKoster het volgende:
Ff gemist, wat doet Coen verkeerd?
ik hoop het ook eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... die hebben zich vorig jaar het schompus gelopen en die lamme zak van een Coen regelt gewoon een bekende om te liften... ik hoop dat die emmer ompleurt voordat ze Geneve bereiken
we gaan gewoon in DH staan, als ie dan terugkomt die emmer leeg pleurenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:23 schreef Remzz het volgende:
Hele radionerd vraag maar hoe doen ze dat met de microfoon buiten. Hoe gaan ze daar echo tegen? Ze hebben namelijk geen koptelefoon op...?
niet als dat vorige week in de Coen & Sander Show al afgesproken isquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Liften met z'n uber-groupie schijnt niet stoer genoeg te zijn...
Mogguh T.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien staat bij de mic een kleine speaker op de grond. Verder is het algehele volume buiten erg laag.
Goeiemoggel trouwens allemaal
Beetje jammer ja..quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Liften met z'n uber-groupie schijnt niet stoer genoeg te zijn...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enrique met zo'n ont-zet-tend lekkere vriendin
[ afbeelding ]
Lopen hoeft ie niet maar om nou bekenden te gaan regelen om te liften...dat is toch niet het idee van zo'n actie...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef donderopman het volgende:
[..]
Om nou naar geneve te lopen is ook zo wat. En zo gebeurt er ook nog wat.
Heb jij nou nog steeds geen permban?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
Idd, en volgens mij is het nog best flink rijden om van geneve en weer terug te rijdenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik snap niet waarom coen word aangevallen, coen word ook maar met een emmer het kantoor uit getrapt met de opdrahct om de huizen te bezoeken.
Zonder te stoppen kun je nog wel een keer op-en-neer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:35 schreef donderopman het volgende:
[..]
Idd, en volgens mij is het nog best flink rijden om van geneve en weer terug te rijden
Dan had ie gewoon nee moeten zeggen en in het callcenter gaan zitten... het is gewoon een lamme gemakzuchtige tak...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik snap niet waarom coen word aangevallen, coen word ook maar met een emmer het kantoor uit getrapt met de opdrahct om de huizen te bezoeken.
jaaaa, tuurlijk, hij had hier vast geen inspraak in,quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
Coen word ook maar met een emmer het kantoor uit getrapt met de opdrahct om de huizen te bezoeken.
kan hij zomaar nee zeggen???quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan had ie gewoon nee moeten zeggen en in het callcenter gaan zitten... het is gewoon een lamme gemakzuchtige tak...
Om 20 uur maandagavond is de Grande Finale.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Tot hoelaat kan je maandag dat plein onveilig maken eigenlijk??
Sterker nog, hij had allang in Geneve kunnen zijn als ie gisteren was doorgereisd... maar ik heb het idee dat het ook achter de schermen zo is gescript... Coen mag maandagmiddag pas terug zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder te stoppen kun je nog wel een keer op-en-neer.
waarom niet...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:37 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
kan hij zomaar nee zeggen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |