Mogguh T.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gezien staat bij de mic een kleine speaker op de grond. Verder is het algehele volume buiten erg laag.
Goeiemoggel trouwens allemaal
Beetje jammer ja..quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Liften met z'n uber-groupie schijnt niet stoer genoeg te zijn...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enrique met zo'n ont-zet-tend lekkere vriendin
[ afbeelding ]
Lopen hoeft ie niet maar om nou bekenden te gaan regelen om te liften...dat is toch niet het idee van zo'n actie...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef donderopman het volgende:
[..]
Om nou naar geneve te lopen is ook zo wat. En zo gebeurt er ook nog wat.
Heb jij nou nog steeds geen permban?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
Idd, en volgens mij is het nog best flink rijden om van geneve en weer terug te rijdenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik snap niet waarom coen word aangevallen, coen word ook maar met een emmer het kantoor uit getrapt met de opdrahct om de huizen te bezoeken.
Zonder te stoppen kun je nog wel een keer op-en-neer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:35 schreef donderopman het volgende:
[..]
Idd, en volgens mij is het nog best flink rijden om van geneve en weer terug te rijden
Dan had ie gewoon nee moeten zeggen en in het callcenter gaan zitten... het is gewoon een lamme gemakzuchtige tak...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik snap niet waarom coen word aangevallen, coen word ook maar met een emmer het kantoor uit getrapt met de opdrahct om de huizen te bezoeken.
jaaaa, tuurlijk, hij had hier vast geen inspraak in,quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
Coen word ook maar met een emmer het kantoor uit getrapt met de opdrahct om de huizen te bezoeken.
kan hij zomaar nee zeggen???quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan had ie gewoon nee moeten zeggen en in het callcenter gaan zitten... het is gewoon een lamme gemakzuchtige tak...
Om 20 uur maandagavond is de Grande Finale.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Tot hoelaat kan je maandag dat plein onveilig maken eigenlijk??
Sterker nog, hij had allang in Geneve kunnen zijn als ie gisteren was doorgereisd... maar ik heb het idee dat het ook achter de schermen zo is gescript... Coen mag maandagmiddag pas terug zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zonder te stoppen kun je nog wel een keer op-en-neer.
waarom niet...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:37 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
kan hij zomaar nee zeggen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |