het feit dat ik niet gepost heb, wil niet zeggen dat ik niet geluisterd hebquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:21 schreef Meddo het volgende:
whehe die zieke pauper heeft niet in #372 en #373 gepost![]()
heeft ie toch nog geslapen
Mja, ondertussen is bijna alle vorst wat op de takken lag gesmolten op groot deel van de bomen. Andere thermometer zijn de batterijen van opquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat zegt nietsAls het 30 graden vriest, geeft een thermometer ook flinke dooi als als de zon er op schijnt
Het blijft vandaag nog rond het vriespunt, morgen een graad of 2.
* Glacier wil meer winter maar ziet helaas dat de temparatuur langzaam op gaat lopen tot 7 graden volgende week
Dat dus, ik vind het echt nauwelijks een prestatie ditquote:
Dat bedoel ik dus... die hebben zich vorig jaar het schompus gelopen en die lamme zak van een Coen regelt gewoon een bekende om te liften... ik hoop dat die emmer ompleurt voordat ze Geneve bereikenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:26 schreef Cybart het volgende:
Paultje Pils![]()
![]()
![]()
maar ik vind het een beetje een lame actie aan het worden van Coen
meer respect voor Claudia & Hilde!
Om nou naar geneve te lopen is ook zo wat. En zo gebeurt er ook nog wat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... die hebben zich vorig jaar het schompus gelopen en die lamme zak van een Coen regelt gewoon een bekende om te liften... ik hoop dat die emmer ompleurt voordat ze Geneve bereiken
Liften met z'n uber-groupie schijnt niet stoer genoeg te zijn...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef DJKoster het volgende:
Ff gemist, wat doet Coen verkeerd?
ik hoop het ook eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... die hebben zich vorig jaar het schompus gelopen en die lamme zak van een Coen regelt gewoon een bekende om te liften... ik hoop dat die emmer ompleurt voordat ze Geneve bereiken
we gaan gewoon in DH staan, als ie dan terugkomt die emmer leeg pleurenquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:23 schreef Remzz het volgende:
Hele radionerd vraag maar hoe doen ze dat met de microfoon buiten. Hoe gaan ze daar echo tegen? Ze hebben namelijk geen koptelefoon op...?
niet als dat vorige week in de Coen & Sander Show al afgesproken isquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef Cootz het volgende:
[..]
Liften met z'n uber-groupie schijnt niet stoer genoeg te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |