Is ook niet nodig maar ik vindt persoonlijk dat michiel een beetje slaapverwekkende muziek de laatste uren speelt en stubru draait verdomd goede muziekquote:
De muziek op Stu Bru is gewoon beter. Daar sluit ik mij ook bij aan ...quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:32 schreef tong80 het volgende:
Zeik muziek dit.
Stu Bru is mijn favo zender
Ah gevonden in de OPquote:Op zaterdag 22 december 2007 07:32 schreef DaMook het volgende:
Waar kun je terug luisteren ? Ik wil iets terugzoeken [afbeelding] .
Nee, de drukte valt me tegen en het feit dat jij maar weer eens 4 post achter elkaar post is ook welquote:
ik ben druk zat iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 07:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, de drukte valt me tegen en het feit dat jij maar weer eens 4 post achter elkaar post is ook wel.
Als dat zo zou zijn zou ie wel even kunnen posten. Dat levert tenslotte geld op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 07:55 schreef Bill_E het volgende:
heeft gerrard fok openstaan op die pc?
Zeker net wakkerquote:
Net wakker ja, ik ben aan het opstartenquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker net wakker. Ik ben nu niet meer zo druk na een dag werken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Net wakker ja, ik ben aan het opstarten [afbeelding]
Dat kan natuurlijk niet he, 1 post is 1 post, ongeacht hoeveel tekst/reacties je erin plaatstquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:13 schreef DaMook het volgende:
En post potverdikieme toch eens meerdere posts in een post.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet he, 1 post is 1 post, ongeacht hoeveel tekst/reacties je erin plaatst [afbeelding]
Meer tekst is mogelijk, maar ik ben meestal kort van stof.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meer tekst en vooral meer reacties in een post dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |