Pff, kind je komt net uit het ei.quote:
Kloptquote:
Wacht maar tot volgende week.. Als alle aangevraagde crap voorbij komtquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:57 schreef borisz het volgende:
muziekkeuze is dit jaar over het algemeen, stukken beter dan vorig jaar
Dat roep je al de hele tijd. Maar je hebt toch wel een warme trui of een kacheltje?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:57 schreef Sirolf het volgende:
Nounou, zo oud ben ik nou ook weer niet hoor...
Maar ik ben wel zo oud dat ik het nu tijd vind om naar bed te gaan. Het wordt te koud in de woonkamer!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:57 schreef Siegfried het volgende:
* Tha_Dark behoord met zijn 23 18 jaar tot de jonkies van dit topic
Dat is youtube's probleemquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt
Maar dan hoeft 3FM het niet uit te zenden als Youtube met alle macht probeert de videoclips te verwijderen.
maar dan is het maar 1x in die hele week dat je die plaat hoeft te horenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:58 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week.. Als alle aangevraagde crap voorbij komt
Ik ga in bed nog wel even doorluisteren hoor, maar vind het wel even mooi geweest.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat roep je al de hele tijd. Maar je hebt toch wel een warme trui of een kacheltje?
Ik heb de verwarming niet eens aan. Maar ik denk dat al mn buren (ook boven en onder me) dat wel hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:57 schreef Sirolf het volgende:
Nounou, zo oud ben ik nou ook weer niet hoor...
Maar ik ben wel zo oud dat ik het nu tijd vind om naar bed te gaan. Het wordt te koud in de woonkamer!
Ik ken twee mensen die ooit boven elkaar gingen liggen in een glazen huis... nooit meer wat van gehoord!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk, Stenders gaat nu op Birgit liggen
True, truequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef borisz het volgende:
[..]
maar dan is het maar 1x in die hele week dat je die plaat hoeft te horen
Dat is wel heul errug oudquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef Zyggie het volgende:
Helaas geef ik mijn leeftijd niet weg, privacyredenen.
In serious request update gaf ze al aan dat ze al eens een triootje gehad had dusss................quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk, Stenders gaat nu op Birgit liggen
denk niet dat je al spiegelreflex hebt voor 400 euroquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:02 schreef Siegfried het volgende:
Ga je ook aan de digitale spiegelreflex PR?
Tot eind deze maand heeft Canon nog een 70/80 euro cashback actie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
denk niet dat je al spiegelreflex hebt voor 400 euro
ik heb absoluut geen onderhandel skillsquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Tot eind deze maand heeft Canon nog een 70/80 euro cashback actie.
Als je goed uit onderhandeld kun je wel eens geluk hebben met bijv een Canon 350D
Moet ik je komen instoppen?quote:
iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Jammer dat dit nummer helemaal verpest is door Het Blok.
Gewoon de tuin inschoppen en deur dichtquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:05 schreef purplerose het volgende:
me kat wil ook dat ik naar bed ga, beest is aan het irriteren
graag pappie, lees je me dan ook nog een verhaaltje voor?quote:
Je hebt wel een pallet badeenden bij Michiel losgepeuterd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik heb absoluut geen onderhandel skills
kan haar hooguit op balkon zetten maar dan heb ik morgen een bevroren katquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon de tuin inschoppen en deur dicht
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
graag pappie, lees je me dan ook nog een verhaaltje voor?
dankquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:05 schreef Zyggie het volgende:
Mooie sig trouwens, Tourniquet.
ja maar dat was heul niet moeilijkquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt wel een pallet badeenden bij Michiel losgepeuterd.
oe! Daar heb ik alleen maar geruchten over gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ken je het sprookje van Sneeuwwitje en de 7 grote piemels?
Op de andere webcams was ook niets te zien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:08 schreef Siegfried het volgende:
Ze laat haar borsten zien, en wij mogen niet meekijken?
Pff.. ze moeten die mannen achter de knoppen eens prioriteiten leren stellenquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op de andere webcams was ook niets te zien.
meldquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe! Daar heb ik alleen maar geruchten over gehoord
Mooi zo, maar ken je het ook?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:10 schreef BonJovi het volgende:
kijk dit vind ik nou wel leuk
Weet je zeker dat dit Elvis?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:10 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer dat Ekdom er nu niet is om z'n Elvis-grap te maken.
Dit nummer heeft dan weer wel een beat? Of vind je het op Timbaland lijken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:10 schreef BonJovi het volgende:
kijk dit vind ik nou wel leuk
Ik wel al een keer geloof ik.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb Koop nog niet gehoord dit jaar.
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:15 schreef Marc63 het volgende:
En dan de clip van Vanilla Ice draaien
Op "ZO EEN" party wel, maar nu eenzaam en alleen thuis toch niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja joh das leuk op zo een party
whaha ja toh maar met Paul de Leeuw ofzo heb ik niksquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Je blijkt toch nog iets van smaak te bezitten dan
Lekkere muziek deze avond
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja toh maar met Paul de Leeuw ofzo heb ik niks
Dit nummer is best leuk op een feestje met heel veel bier.. En veel meezingende mensen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:18 schreef purplerose het volgende:
ik heb verder ook nix met paul de leeuw
ga danquote:
Nooit meer wat van hem gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:19 schreef purplerose het volgende:
inhaken allemaal!
en trouwens, is hans van zn stoel zijn geflikkerd? of ligt die in een drank coma ergens
psiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dit nummer is best leuk op een feestje met heel veel bier.. En veel meezingende mensen.
En ja.. Als je nu op het plein was, dan was het vast ook leuk.
Maar daar ben ik nu niet
Die is op die lucht van die dennennaalden af gegaan.. En sindsdien.. Nooit meer wat van gehoord inderdaad.quote:
Echt hé...quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:22 schreef BonJovi het volgende:
Dit is wel erg verslavend hiero btw
Ja, en?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:24 schreef TheZapster het volgende:
Ga nu misschien iets posten wat ik niet zou moeten doen maar wat me wel opvalt is dat ik bijna niemand van onze fantastische multi culti gemeenschap geld zie bieden of het nu den haag is of utrecht de afgelopen jaren.Kan misschien aan de doelgroep van 3fm liggen maar daar heb ik wel mijn twijfels over.
Het schijnt dat negers niks met water hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:24 schreef TheZapster het volgende:
Ga nu misschien iets posten wat ik niet zou moeten doen maar wat me wel opvalt is dat ik bijna niemand van onze fantastische multi culti gemeenschap geld zie bieden of het nu den haag is of utrecht de afgelopen jaren.
*tegeltje*quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:28 schreef tong80 het volgende:
Iemand zin om te neuken ?
Alweer?quote:
michielquote:
hoelaat komen ze uit dat huis eigenlijk want de volgende dag moet ik natuurlijk fris en fruitig kerst gaan vierenquote:
Volgens mij rond 19.00uquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoelaat komen ze uit dat huis eigenlijk want de volgende dag moet ik natuurlijk fris en fruitig kerst gaan vieren
Ergens tussen 18 en 20 begreep ik vanmiddag. Wellicht staat een duidelijkere tijd op 3FM.nl?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoelaat komen ze uit dat huis eigenlijk want de volgende dag moet ik natuurlijk fris en fruitig kerst gaan vieren
Zichtbaar koud?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:35 schreef purplerose het volgende:
brrr brr wat is het koud
brr brrr wat is het koud
brrr brrr wat is het koud
Maar dat geeft niet, hoor ik net....quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:35 schreef purplerose het volgende:
brrr brr wat is het koud
brr brrr wat is het koud
brrr brrr wat is het koud
Ik zie liever katjaquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:39 schreef BonJovi het volgende:
wanneer gaat dat zusje van Katja nou strippen ik wacht er nog steeds op
Welcome to the jungle please, maar dan wel de live versie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:41 schreef tong80 het volgende:
Zlang het geen Novenver rain is is het ol
oe welcome to the jungle is de beste jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Welcome to the jungle please, maar dan wel de live versie!
Of Mr. Brownstone
Wel de live versie danquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe welcome to the jungle is de beste ja
x2quote:
Ja ik hoor het ook, luister via internet en heb een lag dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:43 schreef Siegfried het volgende:
Zei ie nou "Ja Giel"?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:44 schreef Marc63 het volgende:
Zou het -Hans- zijn?
Wijntjes in liter pullenquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
4 wijntjes? 2 flessen minstens
tiny little bigband toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:48 schreef Siegfried het volgende:
Kan de Mighty Little BigBand niet nog even een paar nummertjes komen doen?
Eddie is een echte vent, je denkt toch niet dat ie zich aan een wijvendrankje als wijn waagtquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:48 schreef purplerose het volgende:
hijs nix gewend, je hoort eddie toch ook niet zo praten na 4 wijntjes
Helaas, hij lurkt 2 flessen weg per concertquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:49 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Eddie is een echte vent, je denkt toch niet dat ie zich aan een wijvendrankje als wijn waagt
Weet ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Helaas, hij lurkt 2 flessen weg per concert
Nee zit in nog 20 andere topicsquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:51 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Jij luistert ook via internet zo te zien?
wtf moet je met Belgiequote:Op zaterdag 22 december 2007 03:55 schreef TheZapster het volgende:
Beastie Boys - Girls![]()
![]()
op studio brussel !!
Mwa, ook niet echtquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:54 schreef BonJovi het volgende:
Dat liedje van Mission Impossible is beter ja, maar rollin is toch wel het 2e nr van Limp Bizkit
Zeg doe es niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:55 schreef purplerose het volgende:
ik ga zo voor de laatste maal lurken aan de waterpijp en dan slapie doen
Wilde net hetzelfde posten. Heb Insignificant Other ooit wel aangeschaft, maar al snel daarna kregen ik een grondige hekel aan Fred Durst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mwa, ook niet echt
Doe mij dan maar Break stuff of Nookie ofzo
Haha, toch weer dat great minds think alike verhaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde posten. Heb Insignificant Other ooit wel aangeschaft, maar al snel daarna kregen ik een grondige hekel aan Fred Durst.
maar de hasj begint te werkenquote:
Voornamelijk koudquote:Op zaterdag 22 december 2007 04:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar de hasj begint te werken
enne hoe leuk gaat dat maandag zijn denk je?
Wat ijl je dan over maandag gaat leuker zijnquote:
Dat is het einde!quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat ijl je dan over maandag gaat leuker zijn![]()
naja, de hasj werkt, ik ben ff slapenquote:Op zaterdag 22 december 2007 04:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is het einde!
Veel mensen (hopelijk), lekker springen en erbij zijn als de eindstand bekend gemaakt wordt
Je verlaat me?!quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
naja, de hasj werkt, ik ben ff slapen![]()
Beterquote:
Is ook niet nodig maar ik vindt persoonlijk dat michiel een beetje slaapverwekkende muziek de laatste uren speelt en stubru draait verdomd goede muziekquote:
De muziek op Stu Bru is gewoon beter. Daar sluit ik mij ook bij aan ...quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:32 schreef tong80 het volgende:
Zeik muziek dit.
Stu Bru is mijn favo zender
Ah gevonden in de OPquote:Op zaterdag 22 december 2007 07:32 schreef DaMook het volgende:
Waar kun je terug luisteren ? Ik wil iets terugzoeken [afbeelding] .
Nee, de drukte valt me tegen en het feit dat jij maar weer eens 4 post achter elkaar post is ook welquote:
ik ben druk zat iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 07:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, de drukte valt me tegen en het feit dat jij maar weer eens 4 post achter elkaar post is ook wel.
Als dat zo zou zijn zou ie wel even kunnen posten. Dat levert tenslotte geld op.quote:Op zaterdag 22 december 2007 07:55 schreef Bill_E het volgende:
heeft gerrard fok openstaan op die pc?
Zeker net wakkerquote:
Net wakker ja, ik ben aan het opstartenquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker net wakker. Ik ben nu niet meer zo druk na een dag werken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Net wakker ja, ik ben aan het opstarten [afbeelding]
Dat kan natuurlijk niet he, 1 post is 1 post, ongeacht hoeveel tekst/reacties je erin plaatstquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:13 schreef DaMook het volgende:
En post potverdikieme toch eens meerdere posts in een post.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet he, 1 post is 1 post, ongeacht hoeveel tekst/reacties je erin plaatst [afbeelding]
Meer tekst is mogelijk, maar ik ben meestal kort van stof.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meer tekst en vooral meer reacties in een post dan.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meer tekst is mogelijk, maar ik ben meestal kort van stof.
Onnodig om meer woorden te gebruiken dan nodig lijkt me.
Meerdere reacties is een ander verhaal. Doornroosje is ook een ander verhaal trouwens, maar dat heeft dan weer weinig met jouw reactie op mijn post te maken, dus daar zullen we het maar niet over hebben, want dan gebruik ik weer meer woorden dan nodig is, en dat was dus niet nodig, dus onnodig, dus houden we het maar op 1 reactie per post.
Als je begrijpt wat ik bedoel [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |