Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja toh maar met Paul de Leeuw ofzo heb ik niks
Dit nummer is best leuk op een feestje met heel veel bier.. En veel meezingende mensen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:18 schreef purplerose het volgende:
ik heb verder ook nix met paul de leeuw
ga danquote:
Nooit meer wat van hem gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:19 schreef purplerose het volgende:
inhaken allemaal!
en trouwens, is hans van zn stoel zijn geflikkerd? of ligt die in een drank coma ergens
psiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dit nummer is best leuk op een feestje met heel veel bier.. En veel meezingende mensen.
En ja.. Als je nu op het plein was, dan was het vast ook leuk.
Maar daar ben ik nu niet
Die is op die lucht van die dennennaalden af gegaan.. En sindsdien.. Nooit meer wat van gehoord inderdaad.quote:
Echt hé...quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:22 schreef BonJovi het volgende:
Dit is wel erg verslavend hiero btw
Ja, en?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:24 schreef TheZapster het volgende:
Ga nu misschien iets posten wat ik niet zou moeten doen maar wat me wel opvalt is dat ik bijna niemand van onze fantastische multi culti gemeenschap geld zie bieden of het nu den haag is of utrecht de afgelopen jaren.Kan misschien aan de doelgroep van 3fm liggen maar daar heb ik wel mijn twijfels over.
Het schijnt dat negers niks met water hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:24 schreef TheZapster het volgende:
Ga nu misschien iets posten wat ik niet zou moeten doen maar wat me wel opvalt is dat ik bijna niemand van onze fantastische multi culti gemeenschap geld zie bieden of het nu den haag is of utrecht de afgelopen jaren.
*tegeltje*quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:28 schreef tong80 het volgende:
Iemand zin om te neuken ?
Alweer?quote:
michielquote:
hoelaat komen ze uit dat huis eigenlijk want de volgende dag moet ik natuurlijk fris en fruitig kerst gaan vierenquote:
Volgens mij rond 19.00uquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoelaat komen ze uit dat huis eigenlijk want de volgende dag moet ik natuurlijk fris en fruitig kerst gaan vieren
Ergens tussen 18 en 20 begreep ik vanmiddag. Wellicht staat een duidelijkere tijd op 3FM.nl?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoelaat komen ze uit dat huis eigenlijk want de volgende dag moet ik natuurlijk fris en fruitig kerst gaan vieren
Zichtbaar koud?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:35 schreef purplerose het volgende:
brrr brr wat is het koud
brr brrr wat is het koud
brrr brrr wat is het koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |