maar dan is het maar 1x in die hele week dat je die plaat hoeft te horenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:58 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week.. Als alle aangevraagde crap voorbij komt
Ik ga in bed nog wel even doorluisteren hoor, maar vind het wel even mooi geweest.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:58 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat roep je al de hele tijd. Maar je hebt toch wel een warme trui of een kacheltje?
Ik heb de verwarming niet eens aan. Maar ik denk dat al mn buren (ook boven en onder me) dat wel hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:57 schreef Sirolf het volgende:
Nounou, zo oud ben ik nou ook weer niet hoor...
Maar ik ben wel zo oud dat ik het nu tijd vind om naar bed te gaan. Het wordt te koud in de woonkamer!
Ik ken twee mensen die ooit boven elkaar gingen liggen in een glazen huis... nooit meer wat van gehoord!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk, Stenders gaat nu op Birgit liggen
True, truequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef borisz het volgende:
[..]
maar dan is het maar 1x in die hele week dat je die plaat hoeft te horen
Dat is wel heul errug oudquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef Zyggie het volgende:
Helaas geef ik mijn leeftijd niet weg, privacyredenen.
In serious request update gaf ze al aan dat ze al eens een triootje gehad had dusss................quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:59 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk, Stenders gaat nu op Birgit liggen
denk niet dat je al spiegelreflex hebt voor 400 euroquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:02 schreef Siegfried het volgende:
Ga je ook aan de digitale spiegelreflex PR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |