Zeg doe es niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:55 schreef purplerose het volgende:
ik ga zo voor de laatste maal lurken aan de waterpijp en dan slapie doen
Wilde net hetzelfde posten. Heb Insignificant Other ooit wel aangeschaft, maar al snel daarna kregen ik een grondige hekel aan Fred Durst.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mwa, ook niet echt
Doe mij dan maar Break stuff of Nookie ofzo
Haha, toch weer dat great minds think alike verhaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wilde net hetzelfde posten. Heb Insignificant Other ooit wel aangeschaft, maar al snel daarna kregen ik een grondige hekel aan Fred Durst.
maar de hasj begint te werkenquote:
Voornamelijk koudquote:Op zaterdag 22 december 2007 04:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar de hasj begint te werken
enne hoe leuk gaat dat maandag zijn denk je?
Wat ijl je dan over maandag gaat leuker zijnquote:
Dat is het einde!quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat ijl je dan over maandag gaat leuker zijn![]()
naja, de hasj werkt, ik ben ff slapenquote:Op zaterdag 22 december 2007 04:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is het einde!
Veel mensen (hopelijk), lekker springen en erbij zijn als de eindstand bekend gemaakt wordt
Je verlaat me?!quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
naja, de hasj werkt, ik ben ff slapen![]()
Beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |