Ik wilde vandaag gaan, maar ik voel me helaas te kutquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:33 schreef TJDoornbos het volgende:
K ga maandag middag ffies
Goeiefuckingmorrege... Wát ben ik mij een partij ziek geworden gisteren zeg...quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat zijn die Updates leuk om te maken, haha!
Die zijn ook gewoon goed, net als Jan Smitquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die vind ik best goed eigenlijk
Ik ben ook ziek geweest tijdens het begin van SR... best relaxt om dan SR te kijken vond ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goeiefuckingmorrege... Wát ben ik mij een partij ziek geworden gisteren zeg...
Zeg niet dat ik niks voor het goede doel over heb...
Maargoed, ik luister vandaag dus vanuit mn bed naar SR
sterktequote:Op zaterdag 22 december 2007 11:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goeiefuckingmorrege... Wát ben ik mij een partij ziek geworden gisteren zeg...
Zeg niet dat ik niks voor het goede doel over heb...
Maargoed, ik luister vandaag dus vanuit mn bed naar SR
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef Broekie het volgende:@ de KPN Kerstkaart van dit jaar:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat heerlijk wakker worden met The Wombats [afbeelding]
Ik zou bijna hopen op de Noordpool maar die kans is klein he?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
waar is Coen??
ja, tenzij ie helemaal de weg kwijt is! kvroeg me af of ie al in de buurt van geneve wasquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou bijna hopen op de Noordpool maar die kans is klein he?
als ze hem in Geneve laten zitten is het ook goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou bijna hopen op de Noordpool maar die kans is klein he?
quote:Vrijdag 21 december gaat de hele marquis crew een steentje bijdragen aan de serious request actie van 3fm. Deze actie is voor het rode kruis en voor schoner drinkwater in vooral ontwikkelings landen.
Marquis heeft daar ook een beetje jullie hulp voor nodig want we gaan alle fooien die we deze dag krijgen doneren aan de serious request actie en de directie van Marquis vult dit bedrag nog aan. Hoe meer fooi jullie geven hoe meer wij kunnen schenken aan HET RODE KRUIS en 3FM!!!
(kijk voor meer info over de actie op www.3fm.nl )
Wij hopen allemaal op jullie medewerking!!!
Groetjes "de Marquis Crew"
Nee die lamlul is vanmorgen pas in de vrachtwagen gestapt, weet nou niet precies of het Paultje Pils was maar die brengt hem naar Geneve... gewoon op de bonnefooi was blijkbaar iets teveel gevraagdquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, tenzij ie helemaal de weg kwijt is! kvroeg me af of ie al in de buurt van geneve was
Ik werd er ook mee wakker, niet slecht inderdaad!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Wat heerlijk wakker worden met The Wombats
Da's waarquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:40 schreef borisz het volgende:
[..]
als ze hem in Geneve laten zitten is het ook goed
Toch niet de Marquis in Waalwijk?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Nu ben ik twee dagen flink aan het werk geweest en bijna niet thuis. Maar dit lag in mijn digitale brievenbus.... (van mijn "stam"kroeg)
[..]
Ken je die....quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Toch niet de Marquis in Waalwijk? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |