quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Is dat die lange die wel eens binnenloopt? Zo ja, wat is zijn functie precies?
Vanuit Den Haag of Hilversum?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sepo!
U spreekt trouwens met de dampende Huisproductie hier
Het was eigenlijk alleen de eerste dag rustig, gisteren en vandaag zijn er toch flink wat mensen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:14 schreef Impry het volgende:
Het is nog steeds rond het vriespunt natuurlijk, maar ik denk niet dat het volgend jaar weer in DH is.
In vergelijking met Zwitserland is het daarentegen best druk...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:14 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het voor een vrijdagmiddag veel te rustig op het plein
Beeld bij mij is nu ook bevroren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:14 schreef Impry het volgende:
Het is nog steeds rond het vriespunt natuurlijk, maar ik denk niet dat het volgend jaar weer in DH is.
Jep! En rap ook! Vorig uur hebben we 45min. Fok! gemist, dat moet ingehaald wordenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:15 schreef the_disheaver het volgende:
Moet dat? verder posten?
Raar. Want de webcams doen ook niets meer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ned. 1 heeft wel beeld.
zo koud is het dus vandaagfquote:
Ik zet hem in het lijstje!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
En weer wat gerequest namelijk Dansplaat van Brainpower want ik wil dat plein zien dansen
Den Haag.quote:
Juist niet. Ik hoorde volgens mij dat de MYA-boxershorts het niet zo goed doen in de veiling en dan zou Rudy een concurerende onderbroek op de veiling willen zetten?quote:
aha, vandaar die haperingen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Den Haag.
Saillant detail: alle verbindingen zijn net uitgevallen en volgens mij weer terug... Freaky shit.
Misschien is die boxershort (dus niet die van MYA) wel zo lelijk dat men toch maar voor de MYA boxershort kiest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:22 schreef Marc63 het volgende:
Juist niet. Ik hoorde volgens mij dat de MYA-boxershorts het niet zo goed doen in de veiling en dan zou Rudy een concurerende onderbroek op de veiling willen zetten?
Briljant plan! Dan zal het vast wel een van de mannen van MYA zijn geweest die dat bedacht heeftquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is die boxershort (dus niet die van MYA) wel zo lelijk dat men toch maar voor de MYA boxershort kiest.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ned. 1 heeft wel beeld.
Ze gingen zelfs topless!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef TornadoDK het volgende:
Waren die dames in bikini's nog langsgeweest of was het toch dronkemanspraat
TH? Kennen wij een TH?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Shit! zap net even naar TMF en daar is TH bezig.. Wat een aap die zanger. 't lijkt wel of er 220V door zijn lichaam is gepompt. Dat kapsel
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:26 schreef Marc63 het volgende:
Briljant plan! Dan zal het vast wel een van de mannen van MYA zijn geweest die dat bedacht heeft
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mijn bandje. Tokio Hotel.
Zeg dat nou niet. We spammen al zo hard en zo komen al die TH-fans hier weer doodsdreigementen plaatsen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mijn bandje. Tokio Hotel.
sorry sommige mensen moeten vroeg op om te werkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, precies, je had op het plein moeten zijn!
Brand New Dayquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Wat was je favoplaat allertijden? Was ff druk hier.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:32 schreef Marc63 het volgende:
Roken als op het toilet de verwarmingen uit zijn![]()
![]()
![]()
Zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:35 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat hallucineren na deze dagen in Ekdom's standaard uitspraken opgenomen gaat worden.
1 miljoen boven op het bedrag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef Impry het volgende:
Wat gaf de regering vorig jaar eigenlijk?
Nee, want dan zou het 238.000 zijn, zouden we vandaag maar bar weinig binnengehaald hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
Tuurlijk zit hier de verdubbeling al bij
1 miljoen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef Impry het volgende:
Wat gaf de regering vorig jaar eigenlijk?
natuurlijk niet, dan hadden ze vandaag niks binnengehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
Tuurlijk zit hier de verdubbeling al bij
nee. toen gaven ze 1 miljoen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:40 schreef teig het volgende:
vlgens mij verdubbelden ze toen ook
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dan hadden ze vandaag niks binnengehaald
Was een reactie op Michiel die aangaf dat ze eigenlijk pas op het einde moesten verdubbelen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het 238.000 zijn, zouden we vandaag maar bar weinig binnengehaald hebben
Ze gaven toen 1mln, als de mensen ook meer als 1 miljoen zouden gevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:40 schreef teig het volgende:
vlgens mij verdubbelden ze toen ook
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Was een reactie op Michiel die aangaf dat ze eigenlijk pas op het einde moesten verdubbelen.
Morgen maar eens kijken dan. Tot dusver weet ik alleen van PR dat ze gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu in de trein, op weg naar huis. Het is best gezellig bij het huis, maar wel ERRUG KOUD!!!
Broekie en Webhawk staan er nog en vermaken zich prima.
Ja, het is gewoon enorm koud buiten, gisteren half uurtje buiten gestaan bij een sponsorloop en dat vond ik wel lang genoegquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu in de trein, op weg naar huis. Het is best gezellig bij het huis, maar wel ERRUG KOUD!!!
Broekie en Webhawk staan er nog en vermaken zich prima.
\quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef IedeK. het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Uninvited, Freemasons remix ofzo iets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef IedeK. het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Was dat niet het jaar ervoor?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze gaven toen 1mln, als de mensen ook meer als 1 miljoen zouden geven
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef rubbereend het volgende:
erg actief................ voor onder de 20
Karl Noten?
Karl Noten?
Karl Noten?
En ook vorig jaar.quote:
Oja, die ging toch een heel end sjouwen met Hilde de Pilde?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Niet omdat het die kneus van een Coen is hoor...maar ben ik de enige die de actie van Claudia vorig jaar veel zwaarder en indrukwekkender vond? Die leverde echt persoonlijke inspanning waar je u tegen zegt... Coen hoeft alleen maar een emmer te tillen en mee te rijden en verneukt zelfs dat nogEn tussendoor ook nog tijd om te feesten, hij had verdomme al weer halverwege Duitsland kunnen zitten
Ja lopen van Utrecht naar Leuven en weer terug volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, die ging toch een heel end sjouwen met Hilde de Pilde?
Vlak het ezeltje niet uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, die ging toch een heel end sjouwen met Hilde de Pilde?
Ach morgen stapt hij dus met Paultje in de vrachtwagen en dan is hij morgenavond nacht in genevequote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Niet omdat het die kneus van een Coen is hoor...maar ben ik de enige die de actie van Claudia vorig jaar veel zwaarder en indrukwekkender vond? Die leverde echt persoonlijke inspanning waar je u tegen zegt... Coen hoeft alleen maar een emmer te tillen en mee te rijden en verneukt zelfs dat nogEn tussendoor ook nog tijd om te feesten, hij had verdomme al weer halverwege Duitsland kunnen zitten
Claudia: Leuven - Utrechtquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja lopen van Utrecht naar Leuven en weer terug volgens mij
Oh ja dat was hetquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Claudia: Leuven - Utrecht
Belg: Utrecht - Leuven
Dat zal wel maar het is niet echt de SR-spirit vind ik...doet me ook denken dat het allemaal een vooropgezet plan is met die emmer laten vallen....quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:00 schreef donderopman het volgende:
[..]
Ach morgen stapt hij dus met Paultje in de vrachtwagen en dan is hij morgenavond nacht in geneve
Dat idee krijg ik ook helemaal hij nu waarschijnlijk ff heen en weer rijdt met Paultjequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal wel maar het is niet echt de SR-spirit vind ik...doet me ook denken dat het allemaal een vooropgezet plan is met die emmer laten vallen....
Precies, waarschijnlijk kostte het hem teveel moeite om van Leuven naar Geneve te komen en is voor deze oplossing gekozen... weet niet of ze daar bij 3FM achter de schermen nog een hand in hebben voor het opvoeren van de spannin, jammer vind ik het wel... ook die actie van Rabbering was me net iets teveel gescript.. doe maar lekker spontaan, da's veel leuker om te volgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef donderopman het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook helemaal hij nu waarschijnlijk ff heen en weer rijdt met Paultje
Laat me raden, jij hebt iets tegen Coen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, waarschijnlijk kostte het hem teveel moeite om van Leuven naar Geneve te komen en is voor deze oplossing gekozen... weet niet of ze daar bij 3FM achter de schermen nog een hand in hebben voor het opvoeren van de spannin, jammer vind ik het wel... ook die actie van Rabbering was me net iets teveel gescript.. doe maar lekker spontaan, da's veel leuker om te volgen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om nog ff een pilsje te pakken.
Tot vanavond.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt iets tegen Coen?
Mwa, dat is jouw mening he, ik vind Coen best wel ok. Beetje jammer voor 'm dat hij samen met Sander L. dat programma moet maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik vind het samen met Lantinga een kneus. Ik dacht laat ik hem nog een kans geven maar de manier waarop ie nu met die emmer bezig is irriteert me alleen maar meer. Het klinkt bij hem als een verplicht nummertje deze actie. Hij zou een voorbeeld aan anderen zoals Veenstra, Ekdom, Stenders en De Heer moeten nemen die wel oprecht enthousiast zijn.
klopt maar je kan niet ieder jaar hetzelfde doen daarbij tis een eind lopen naar Zwitserland..... en tenslotte dat huis in Zwitserland staat niet voor niets op een parkeerplaats dus dan moet je er ook met de auto heenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Als ik het hoor komt het ook steeds mijn strot uit: ALLEMAAL: OWOOWOWOWOWOWOWOWOWWOquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
Dit nummer komt me helemaal de strot uit
Wheehe. Vooral dat 'vrolijke rappen' wat ze doetquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor hem (haar) nog steeds graag!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
Tilburg? Ze zijn Utrechts hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef Maurisico het volgende:
owowowowow.. coole muziek uit tilbuuuurg...
Ok ik heb dus nu pas door dat dit gewoon een Nederlandse band isquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef Maurisico het volgende:
owowowowow.. coole muziek uit tilbuuuurg...
Da's waar maar het ging me meer om de houding van Coen, hij straalt totaal geen enthousiasme uit, eerder gemakzuchtquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar je kan niet ieder jaar hetzelfde doen daarbij tis een eind lopen naar Zwitserland..... en tenslotte dat huis in Zwitserland staat niet voor niets op een parkeerplaats dus dan moet je er ook met de auto heen
Klopt ja, iets te veel van hetzelfde de laatste tijdquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:18 schreef VoreG het volgende:
Het nummer staat 1 plekje boven de liftdeuntjes die ik telkens tijdens m'n werk moet aanhoren.
Afkappen en breng maar iets nieuws uit
Ja maar ze studeren op de Rock Academy in tilburg... daar hebben ze elkaar leren kennen en de band opgericht.. vandaar...De zangeres is inmiddels gestopt, maar de rest studeert er nog.quote:
toen lag ik in coma van mijn kerstborrelquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je vannacht geluisterd? Met die bijbelfreak?
Dat was een stukkie erger.
die bijbelfreak die rateltijd van Gonnie van Oudenalle afpakte, dat vond ik dan wel weer sterk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je vannacht geluisterd? Met die bijbelfreak?
Dat was een stukkie erger.
hehe idd, wel vaag dat ze hem eigenlijk gelijk het woord gaf. Ze stond daar echt al een hele tijd buiten!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
die bijbelfreak die rateltijd van Gonnie van Oudenalle afpakte, dat vond ik dan wel weer sterk.
quote:
indeed.quote:
Ze gaat bij de brievenbus zittenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat ze terugkomt om de afwas te doen![]()
'quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef purplerose het volgende:
wat is Gerard eigenlijk een kleine kabouter ook he![]()
tudududududududduuuuquote:
volgens mij ook ja!quote:
te treist idd.quote:
waar?quote:
oh ok, had effe telefoon dus heb dat niet meegekregenquote:[b]Op vrijdag 21 december 2007 17:53
vulture: iemand heb geld gegeven om ze te draaien dus het komt eraan
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/ via de namen van de normale programma's of via www.3fm.nl -> home -> 3fm homepage en dan programma's -> uitzending gemist.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:40 schreef D.Rose het volgende:
iemand die weet of het nog ergens anders terugluisteren is behalve op: http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audio
Die linkjes doen het hier niet
Ik neem straks effe een paar uur pauze omdat ik het vriendje ook wat aandacht moet geven, daarna ga ik ook mee nachtbraken... dit is zo verslavendquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:55 schreef borisz het volgende:
Hoi
WEEKENDtot diep in de nacht kijken vandaag
Eeej cosmick!quote:
Kwestie van samen met het vriendje op de bank gaan hangen en SR kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem straks effe een paar uur pauze omdat ik het vriendje ook wat aandacht moet geven, daarna ga ik ook mee nachtbraken... dit is zo verslavend
Die heeft natuurlijk SR Update-dienst.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej cosmick!![]()
Volgens mij staat Klaas stand-by in de 3FM studio, maar kan het niet echt goed zien
Dat kan ook maar dat vind mijn pa niet zo'n fijn idee... die is er nog niet aan gewend dat ik een vriend heb en geen vriendinquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van samen met het vriendje op de bank gaan hangen en SR kijken.
Aah, dat zal het inderdaad zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:00 schreef Sirolf het volgende:
Die heeft natuurlijk SR Update-dienst.
Ik snap het niet meer. Wat is een loop?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar die loop is natuurlijk van The 45 King.
Zo lang zal het toch niet meer gaan duren hoop ik... ik heb hem verdomme de hele dag nog niet gehoordquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:08 schreef purplerose het volgende:
ik heb het koud, wil eigenlijk gaan doesjen maar ik wil ook de wombats niet missen
Radio in de badkamer zetten en klaar!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:08 schreef purplerose het volgende:
ik heb het koud, wil eigenlijk gaan doesjen maar ik wil ook de wombats niet missen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:19 schreef broer het volgende:
"Huub Hangop? Kunnen we er ook INXS van maken? Die heeft zich ook opgehangen."
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:19 schreef broer het volgende:
"Huub Hangop? Kunnen we er ook INXS van maken? Die heeft zich ook opgehangen."
Je kunt hem in de OP (laten) zetten, dan kom je er vanzelf achter (tenzij iedereen um mist).quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:25 schreef Thealexfiles het volgende:
Heeft iemand R.E.M. - What's the Frequency, Kenneth? voorbij horen komen?
Heb hem vanmorgen aangevraagd maar kon paar uurtjes niet luisteren
Voor mij hoeft niet meer, dat had Piles al gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:27 schreef Sirolf het volgende:
De fragmenten van vandaag tot nu toe:
- Michiel over ons (vannacht): http://www.zshare.net/audio/5801623b8e3a96/
- Michiel over FOK!kers met sleutelhangers: http://www.zshare.net/audio/58016526dab00d/
Ik weet trouwens dat ik nog iets ben vergeten te rippen voor iemand... wie was dat ook alweer...?
Super dit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:27 schreef Sirolf het volgende:
- Michiel over FOK!kers met sleutelhangers: http://www.zshare.net/audio/58016526dab00d/
Ik weet trouwens dat ik nog iets ben vergeten te rippen voor iemand... wie was dat ook alweer...?
Stuk van Marc, maar dat heb ik al voor m gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:27 schreef Sirolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |