Den Haag.quote:
Juist niet. Ik hoorde volgens mij dat de MYA-boxershorts het niet zo goed doen in de veiling en dan zou Rudy een concurerende onderbroek op de veiling willen zetten?quote:
aha, vandaar die haperingen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Den Haag.
Saillant detail: alle verbindingen zijn net uitgevallen en volgens mij weer terug... Freaky shit.
Misschien is die boxershort (dus niet die van MYA) wel zo lelijk dat men toch maar voor de MYA boxershort kiest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:22 schreef Marc63 het volgende:
Juist niet. Ik hoorde volgens mij dat de MYA-boxershorts het niet zo goed doen in de veiling en dan zou Rudy een concurerende onderbroek op de veiling willen zetten?
Briljant plan! Dan zal het vast wel een van de mannen van MYA zijn geweest die dat bedacht heeftquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is die boxershort (dus niet die van MYA) wel zo lelijk dat men toch maar voor de MYA boxershort kiest.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ned. 1 heeft wel beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |