Nee, want dan zou het 238.000 zijn, zouden we vandaag maar bar weinig binnengehaald hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
Tuurlijk zit hier de verdubbeling al bij
1 miljoen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef Impry het volgende:
Wat gaf de regering vorig jaar eigenlijk?
natuurlijk niet, dan hadden ze vandaag niks binnengehaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:38 schreef VoreG het volgende:
Tuurlijk zit hier de verdubbeling al bij
nee. toen gaven ze 1 miljoen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:40 schreef teig het volgende:
vlgens mij verdubbelden ze toen ook
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dan hadden ze vandaag niks binnengehaald
Was een reactie op Michiel die aangaf dat ze eigenlijk pas op het einde moesten verdubbelen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:39 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het 238.000 zijn, zouden we vandaag maar bar weinig binnengehaald hebben
Ze gaven toen 1mln, als de mensen ook meer als 1 miljoen zouden gevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:40 schreef teig het volgende:
vlgens mij verdubbelden ze toen ook
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Was een reactie op Michiel die aangaf dat ze eigenlijk pas op het einde moesten verdubbelen.
Morgen maar eens kijken dan. Tot dusver weet ik alleen van PR dat ze gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu in de trein, op weg naar huis. Het is best gezellig bij het huis, maar wel ERRUG KOUD!!!
Broekie en Webhawk staan er nog en vermaken zich prima.
Ja, het is gewoon enorm koud buiten, gisteren half uurtje buiten gestaan bij een sponsorloop en dat vond ik wel lang genoegquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu in de trein, op weg naar huis. Het is best gezellig bij het huis, maar wel ERRUG KOUD!!!
Broekie en Webhawk staan er nog en vermaken zich prima.
\quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef IedeK. het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Uninvited, Freemasons remix ofzo iets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef IedeK. het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Was dat niet het jaar ervoor?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze gaven toen 1mln, als de mensen ook meer als 1 miljoen zouden geven
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:46 schreef rubbereend het volgende:
erg actief................ voor onder de 20
Karl Noten?
Karl Noten?
Karl Noten?
En ook vorig jaar.quote:
Oja, die ging toch een heel end sjouwen met Hilde de Pilde?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Niet omdat het die kneus van een Coen is hoor...maar ben ik de enige die de actie van Claudia vorig jaar veel zwaarder en indrukwekkender vond? Die leverde echt persoonlijke inspanning waar je u tegen zegt... Coen hoeft alleen maar een emmer te tillen en mee te rijden en verneukt zelfs dat nogEn tussendoor ook nog tijd om te feesten, hij had verdomme al weer halverwege Duitsland kunnen zitten
Ja lopen van Utrecht naar Leuven en weer terug volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, die ging toch een heel end sjouwen met Hilde de Pilde?
Vlak het ezeltje niet uit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, die ging toch een heel end sjouwen met Hilde de Pilde?
Ach morgen stapt hij dus met Paultje in de vrachtwagen en dan is hij morgenavond nacht in genevequote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Niet omdat het die kneus van een Coen is hoor...maar ben ik de enige die de actie van Claudia vorig jaar veel zwaarder en indrukwekkender vond? Die leverde echt persoonlijke inspanning waar je u tegen zegt... Coen hoeft alleen maar een emmer te tillen en mee te rijden en verneukt zelfs dat nogEn tussendoor ook nog tijd om te feesten, hij had verdomme al weer halverwege Duitsland kunnen zitten
Claudia: Leuven - Utrechtquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja lopen van Utrecht naar Leuven en weer terug volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |