Ach morgen stapt hij dus met Paultje in de vrachtwagen en dan is hij morgenavond nacht in genevequote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Niet omdat het die kneus van een Coen is hoor...maar ben ik de enige die de actie van Claudia vorig jaar veel zwaarder en indrukwekkender vond? Die leverde echt persoonlijke inspanning waar je u tegen zegt... Coen hoeft alleen maar een emmer te tillen en mee te rijden en verneukt zelfs dat nogEn tussendoor ook nog tijd om te feesten, hij had verdomme al weer halverwege Duitsland kunnen zitten
Claudia: Leuven - Utrechtquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja lopen van Utrecht naar Leuven en weer terug volgens mij
Oh ja dat was hetquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Claudia: Leuven - Utrecht
Belg: Utrecht - Leuven
Dat zal wel maar het is niet echt de SR-spirit vind ik...doet me ook denken dat het allemaal een vooropgezet plan is met die emmer laten vallen....quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:00 schreef donderopman het volgende:
[..]
Ach morgen stapt hij dus met Paultje in de vrachtwagen en dan is hij morgenavond nacht in geneve
Dat idee krijg ik ook helemaal hij nu waarschijnlijk ff heen en weer rijdt met Paultjequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal wel maar het is niet echt de SR-spirit vind ik...doet me ook denken dat het allemaal een vooropgezet plan is met die emmer laten vallen....
Precies, waarschijnlijk kostte het hem teveel moeite om van Leuven naar Geneve te komen en is voor deze oplossing gekozen... weet niet of ze daar bij 3FM achter de schermen nog een hand in hebben voor het opvoeren van de spannin, jammer vind ik het wel... ook die actie van Rabbering was me net iets teveel gescript.. doe maar lekker spontaan, da's veel leuker om te volgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef donderopman het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook helemaal hij nu waarschijnlijk ff heen en weer rijdt met Paultje
Laat me raden, jij hebt iets tegen Coen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, waarschijnlijk kostte het hem teveel moeite om van Leuven naar Geneve te komen en is voor deze oplossing gekozen... weet niet of ze daar bij 3FM achter de schermen nog een hand in hebben voor het opvoeren van de spannin, jammer vind ik het wel... ook die actie van Rabbering was me net iets teveel gescript.. doe maar lekker spontaan, da's veel leuker om te volgen
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, tijd om nog ff een pilsje te pakken.
Tot vanavond.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt iets tegen Coen?
Mwa, dat is jouw mening he, ik vind Coen best wel ok. Beetje jammer voor 'm dat hij samen met Sander L. dat programma moet maken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Ik vind het samen met Lantinga een kneus. Ik dacht laat ik hem nog een kans geven maar de manier waarop ie nu met die emmer bezig is irriteert me alleen maar meer. Het klinkt bij hem als een verplicht nummertje deze actie. Hij zou een voorbeeld aan anderen zoals Veenstra, Ekdom, Stenders en De Heer moeten nemen die wel oprecht enthousiast zijn.
klopt maar je kan niet ieder jaar hetzelfde doen daarbij tis een eind lopen naar Zwitserland..... en tenslotte dat huis in Zwitserland staat niet voor niets op een parkeerplaats dus dan moet je er ook met de auto heenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Niet omdat het die kneus van een Coen is hoor...maar ben ik de enige die de actie van Claudia vorig jaar veel zwaarder en indrukwekkender vond? Die leverde echt persoonlijke inspanning waar je u tegen zegt... Coen hoeft alleen maar een emmer te tillen en mee te rijden en verneukt zelfs dat nogEn tussendoor ook nog tijd om te feesten, hij had verdomme al weer halverwege Duitsland kunnen zitten
Als ik het hoor komt het ook steeds mijn strot uit: ALLEMAAL: OWOOWOWOWOWOWOWOWOWWOquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
Dit nummer komt me helemaal de strot uit
Wheehe. Vooral dat 'vrolijke rappen' wat ze doetquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor hem (haar) nog steeds graag!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef VoreG het volgende:
Tilburg? Ze zijn Utrechts hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef Maurisico het volgende:
owowowowow.. coole muziek uit tilbuuuurg...
Ok ik heb dus nu pas door dat dit gewoon een Nederlandse band isquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:15 schreef Maurisico het volgende:
owowowowow.. coole muziek uit tilbuuuurg...
Da's waar maar het ging me meer om de houding van Coen, hij straalt totaal geen enthousiasme uit, eerder gemakzuchtquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar je kan niet ieder jaar hetzelfde doen daarbij tis een eind lopen naar Zwitserland..... en tenslotte dat huis in Zwitserland staat niet voor niets op een parkeerplaats dus dan moet je er ook met de auto heen
Klopt ja, iets te veel van hetzelfde de laatste tijdquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:18 schreef VoreG het volgende:
Het nummer staat 1 plekje boven de liftdeuntjes die ik telkens tijdens m'n werk moet aanhoren.
Afkappen en breng maar iets nieuws uit
Ja maar ze studeren op de Rock Academy in tilburg... daar hebben ze elkaar leren kennen en de band opgericht.. vandaar...De zangeres is inmiddels gestopt, maar de rest studeert er nog.quote:
toen lag ik in coma van mijn kerstborrelquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je vannacht geluisterd? Met die bijbelfreak?
Dat was een stukkie erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |