quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
First.
Ik kreeg net ook zo'n fax inderdaad...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij is Joy Division anthem aan het worden...
quote:
jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:57 schreef DJKoster het volgende:
Volgend jaar een apart huis voor Fok!kers er naast zetten, komt dat plein tenminste nog een beetje in beweging..
Ik wou al net vragen of die evengoed telde voor de euro'squote:Op vrijdag 21 december 2007 00:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik was fipo in het andere topic
Bij deze hier ook een beetjequote:Op vrijdag 21 december 2007 00:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik was fipo in het andere topic
En die FOK!kers mogen dan zeker wel eten en drinken, maar niet internetten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:57 schreef DJKoster het volgende:
Volgend jaar een apart huis voor Fok!kers er naast zetten, komt dat plein tenminste nog een beetje in beweging..
Cool!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ga morgen een edit maken waarbij dat 'and we're so happy' einde nog wat langer loopt...lekker springstukje
Cool!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik ga morgen een edit maken waarbij dat 'and we're so happy' einde nog wat langer loopt...lekker springstukje
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gaat voorlopig ook niet lukken zekerquote:
De gedachte alleen al.... brrr...quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En die FOK!kers mogen dan zeker wel eten en drinken, maar niet internetten?
Nou, dan blijft er helemaal geen luisteraar meer over...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef purplerose het volgende:
[..]eigenlijk zouden wij als 3fm fokkers dat eens in moeten komen zingen voor michiel
Het is zo verslavend om te blijven kijken en luisterenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
gaat voorlopig ook niet lukken zeker
Was dat voor 0 uur? Dan is het nu ongeveer beschikbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef Cootz het volgende:
Dat stukje waar Michiel FOK! noemt moet natuurlijk ook gauw in de OP he, of is het nog niet beschikbaar?
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:58 schreef Piles het volgende:
Filmpje kan ook in de OP, en het fragment van Marc ook?
Net erna.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat voor 0 uur? Dan is het nu ongeveer beschikbaar.
Kun jij niet gewoon in je eigen topic blijven posten? en vooral alleen daar en niet hier?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef seriousrequeststar het volgende:
tering vette plaat
neuhquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon in je eigen topic blijven posten? en vooral alleen daar en niet hier?
Dan komt het over ongeveer een uur beschikbaar op de stream, maar ik denk dat je dat zelf al had bedacht.quote:
Denk 't wel, ze gaan echt niet iedere requester op de radio noemen denk ik...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Kolomo het volgende:
Als een plaat al is gedraaid maar niet 'voor' de fok-aanvrager dan telt het niet in het lijstje neem ik aan he?
Beetje lastig om te zeggen. We weten niet alle echte namen achter de nicks.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Kolomo het volgende:
Als een plaat al is gedraaid maar niet 'voor' de fok-aanvrager dan telt het niet in het lijstje neem ik aan he?
1 |
ik bedoel professioneel in de stu stu studioquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, dan blijft er helemaal geen luisteraar meer over...
Mja, ze bundelen wel vaker aanvragen waarbij ze vervolgens maar 1 naam noemen. Ik zou het gewoon wel tellen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Kolomo het volgende:
ik ken het probleemquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:02 schreef Omaha het volgende:
[..]
Het is zo verslavend om te blijven kijken en luisteren
En, lukt dat volgen nog een beetje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Haunter het volgende:
Zo, ik ben tot nu toe een stille topicvolgerheb de streams (welliswaar op m'n tv fullscreen) ook hele dag aanstaan
Ok... OT Quartet is vannacht voorbijgekomen(lag al in bed), maar ik weet niet zeker of het toen al hier in het lijstje stond als aanvraag van D.Rose...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Denk 't wel, ze gaan echt niet iedere requester op de radio noemen denk ik...
Welkom.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Haunter het volgende:
Zo, ik ben tot nu toe een stille topicvolger
Het zou me idd niet verbazen als 'ie tegelijk met Ekdom opstaat straks.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Tan is dus over 4 a 5 uur weer wakker?
Ja, dat volgen, voor mij ook lastig... overdag lees ik vooral... en als het wat rustiger wordt begin ik met posten (zo blijft het tempo hier natuurlijk ook wel een beetje gewaarborgdquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, lukt dat volgen nog een beetje?
Ik heb er zelf wat moeite mee namelijk (qua snelheid dus).
Bel Annemieke maar uit bed.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zal ik zorgen voor een wisseltje op domiens telefoon?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zou me idd niet verbazen als 'ie tegelijk met Ekdom opstaat straks.
Denk het niet, bij roosmarijn klonk dat toch wat andersquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
Verschuuren! Verschuuren!
Live vanuit bed?
Geloof me, dat willen we niet weten...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:08 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
doe jij maar lekker
al achter wie ik nu ben??
welke fok!ker schuilt achter dit acount
jammer voor jouwquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:14 schreef Sirolf het volgendende
Interesseert ons geen zak.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kon je het weer niet ophouden? DIE LUCHT!!!!
Je bent vooralsnog erger dan de irritantste fokker die ik ken (ik zal geen namen noemen, paultjuhhh, kut, toch genoemd), maar ik ga niet raden en het intresseert me geen fuck!quote:
Niemand komt het ooit te weten. Hij wordt vast gebanned voordat hij antwoord kan geven.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent vooralsnog erger dan de irritantste fokker die ik ken (ik zal geen namen noemen, paultjuhhh, kut, toch genoemd), maar ik ga niet raden en het intresseert me geen fuck!
ik ben paultjuhhh heul niet, die ligt hier naast te slapenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent vooralsnog erger dan de irritantste fokker die ik ken (ik zal geen namen noemen, paultjuhhh, kut, toch genoemd), maar ik ga niet raden en het intresseert me geen fuck!
Ze gaan zometeen een time-warp maken, terug naar het moment dat Michiel NED3 welkom heet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:17 schreef rubbereend het volgende:
nederland 3 welkom heten?ik zie nog niks
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:20 schreef Omaha het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bel Michiel nog ff danquote:
kost nog een keer geldquote:
Dat wordt diep in de buidel tasten my man!quote:
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:21 schreef Zyggie het volgende:
Die kerel van Single heeft een mooie tekenstijl.
hier NL3quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
En NL13 dus is er ook weer bij.
en ik ben te laat
Gilles de Geus is ook errug grappig. Helaas heb ik er maar 2 albums van gelezen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:21 schreef Zyggie het volgende:
Die kerel van Single heeft een mooie tekenstijl.
Haha, wel met 7000 euróó!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:24 schreef Omaha het volgende:
OMG die is lam
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen, om die dronken OPTA gast of deze figuren...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Echt een stel wiskunde studentjes
Ekdom krijgt de bezopen dames, Veenstra de zoetgevooisdequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:28 schreef Toad het volgende:
Hey, die Maaike klinkt leuk.
En Stenders de rest?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ekdom krijgt de bezopen dames, Veenstra de zoetgevooisde
Stenders de hockeybabesquote:
Stenders gaat nu pas voor het eerst uitvoerig de nacht doen. Nog ff afwachten wat hij aan de telefoon krijgt.quote:
Ja geniaalquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand net nog dat geweldige nummer "Kersfees in Afrika" gehoord??
Ik was de aanvrager
Jaa, die is ergens vanavond wel geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik was de aanvrager
Hij was zowaar best aardig!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik was de aanvrager
Welke? Toch niet die van John Mayer?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:31 schreef kassenbouwer het volgende:
En... Ik heb de tekening!!!
ik heb geen kerstborrels, ik heb geen levenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:33 schreef Zyggie het volgende:
Fatsoenlijke mensen komen nu van hun kerstborrels af om hier te posten.
Was Hanco er toen al dan? Ik weet dat ie een kerstboom had getekend, maar die hoorde bij John Lennon.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:33 schreef purplerose het volgende:
nee van zn kersfeest in afrika liedje
En die iPod? Nooit meer wat van gehoord?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, het was zo mooi! Eerst hadden we een enveloppe gemaakt met tekst erop, uitleg. Humberto had het al gezien. Maar na 2 uur moesten we toch even verder pushen. Dus ik had mijn iPod door de brievenbus gedaan, toen gingen Humberto en Rob Stenders helemaal uit hun dak. En 5 minuten later kwam ie op de radio!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja geniaal
Held
ik wil er een mp3 van zodat ik hem als ringtone kan gebruiken
als de wombats er niet waren had ik die als anthem willen hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, het was zo mooi! Eerst hadden we een enveloppe gemaakt met tekst erop, uitleg. Humberto had het al gezien. Maar na 2 uur moesten we toch even verder pushen. Dus ik had mijn iPod door de brievenbus gedaan, toen gingen Humberto en Rob Stenders helemaal uit hun dak. En 5 minuten later kwam ie op de radio!
Nee, die heeft ie weer netjes teruggegevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En die iPod? Nooit meer wat van gehoord?
De ipod kwam weer terug omdat die ook uit afrika kwam... (die luuuuucht)quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En die iPod? Nooit meer wat van gehoord?
[Serious Request @ 3FM #364] Iedereend naar het Plein!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Welke?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
als de wombats er niet waren had ik die als anthem willen hebben
klikkerdeklik!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:37 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=LRDPYLEN
Voor de liefhebbers! De download van het nummer.
Jepquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef Kolomo het volgende:
Hey, de tekening voor Domien is al geregeld (of lig ik achter)
He? Wat? Volgens mij lig je eerder voor. Of heb ik ook iets gemist?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef Kolomo het volgende:
kerstfeest in afrikaquote:
Dat scheelt weer een maand water en brood eten voor 'm.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef Kolomo het volgende:
Ik hoorde Michiel net iets zeggen over het veilen van de tekeningen 'Behalve 'Dreaming blablabla' want die is voor Domien'quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
He? Wat? Volgens mij lig je eerder voor. Of heb ik ook iets gemist?
Ah... gemist. Misschien zo maar eens gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:41 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik hoorde Michiel net iets zeggen over het veilen van de tekeningen 'Behalve 'Dreaming blablabla' want die is voor Domien'
ik ga nog nergens heenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:42 schreef tha_dark het volgende:
Komop nachtbrakers! Nu niet allemaal naar bed gaan he!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:43 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is iedereen nu kerstfees in afrika aan het downen want ik steeds getimed out
Ja, als je een beter idee hebt om het ergens up te loaden, zeg het maar. Dan doe ik het daar wel ff!quote:
Denk dat dat vast nog wel gaat gebeuren en anders wordt ie na serious request aangevraagdquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:47 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet je wat nou helemaal geweldig zou zijn, als één van jullie dat nummer nou nog een keer zou aanvragen!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:44 schreef Zyggie het volgende:
Stenders enthousiast.
Het hele netwerk van de colocatie is down...quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:43 schreef Omaha het volgende:
Hoe heette dat franse nummer, even gemist
Noir Desir was de band.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:49 schreef teig het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af idd, wat was dat mooi zeg !
Je kan de Hyves van Michiel en Gerard proberen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er nog ergens een forum of een plaats waar je berichtjes kan achterlaten voor de bewoners van het huis?
Thanksquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eUvApC0bwUk&feature=related
quote:We all came out to montreux
On the lake geneva shoreline
To make records with a mobile
We didnt have much time
Frank zappa and the mothers
Were at the best place around
But some stupid with a flare gun
Burned the place to the ground
Smoke on the water, fire in the sky
They burned down the gambling house
It died with an awful sound
Funky claude was running in and out
Pulling kids out the ground
When it all was over
We had to find another place
But swiss time was running out
It seemed that we would lose the race
We ended up at the grand hotel
It was empty cold and bare
But with the rolling truck stones thing just outside
Making our music there
With a few red lights and a few old beds
We make a place to sweat
No matter what we get out of this
I know well never forget
Ja, goeie tip. Gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan de Hyves van Michiel en Gerard proberen.
Daar zijn ze redelijk vaak op aan het lezen.
Haha, ik was een beetje langzaam zie ik... wel een ander filmpje uitgekozenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eUvApC0bwUk&feature=related
is er in Den Haag een sluitingstijd van 2 uur ofzo?quote:
Morgen fokkers aan de deur! En natuurlijk een stuk of 20 pizzabezorgers!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, goeie tip. Gedaan
Ow, wacht. Geef ik gelijk m'n identiteit weg
Ik om 11.00 uur, maar ga ook zo...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:Mensen, ik ga richting bed! Moet er om 8 uur weer uit...
Sterkte morgenochtend.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:Mensen, ik ga richting bed! Moet er om 8 uur weer uit...
Of Jurgen vd Berg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:00 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we nou morgne Peter de Vries die de headlines gaat doen?
ik moet eigenlijk ook weg, mn wekker gaat dan ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:Mensen, ik ga richting bed! Moet er om 8 uur weer uit...
* Sirolf hoopt op Margriet Wesselink.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:00 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we nou morgne Peter de Vries die de headlines gaat doen?
* WebHawkjuh ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf hoopt op Margriet Wesselink.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BEDANKT LIEVE PUBLIEKE OMROEP!!!!!!!!!!!
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3022&md5=218cb2c015617351f44300cfa686bf61
Heel SR (voor zover op ned1/3 uitgezonden) staat op uitzendinggemist!
Wat wíl je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:03 schreef seriousrequeststar het volgende:
ksst ga allemaal slapen
dan heb ik een topic voor mij alleen
Truste, en tot morgen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lieve mensen, mn shift zit erop. tot morgen!
Tot morgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat jij de goede weg vindquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat wíl je nou eigenlijk?
Je hebt alles al gehad,
aandacht, eigen topics, gezeik...... Nog meer?
Truste kevin!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en dan wil jij naar bed gaanquote:
moehahahahahahahahaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef Zyggie het volgende:
Ja alleen de bikkels en mensen met een gestoord dag-en-nachtritme blijven over!
Mensen die heerlijk werkloos zijn kunnen zich dit veroorlofenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef Zyggie het volgende:
Ja alleen de bikkels en mensen met een gestoord dag-en-nachtritme blijven over!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef Zyggie het volgende:
Niks geen kwintet, ofzo.
Waar zit je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier pas kwart over 10, dus niks mis met mijn ritme
Heb alleen geen beeld, alleen radio....
Je kunt ook de stream bekijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier pas kwart over 10, dus niks mis met mijn ritme
Heb alleen geen beeld, alleen radio....
ga eerst maar eens je mod-brevet halen en daarna je blauwe kleurtje bij danny en dan praten we weer eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben ook weg;
en SRS: probeer de boel hier niet te verneuken terwijl de rest er niet is. Levert jezelf alleen maar problemen op.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat? De Pedo-service groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorrie ik zit weer es niet op te lettenquote:
Die buffert hier nogalquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook de stream bekijken natuurlijk.
Je bent vergeten om ergens eend tussen te zettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
heb smsje gestuurd met "Eddie Vedder sexiest man"![]()
![]()
3FM, Serious Requestquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:26 schreef Biogarde het volgende:
Waar gaat dit over?
crap ik wist dat ik iets vergeten was!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent vergeten om ergens eend tussen te zetten
Is ie al lang geweest? Zat ff niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
heb smsje gestuurd met "Eddie Vedder sexiest man"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |