Het hele netwerk van de colocatie is down...quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:43 schreef Omaha het volgende:
Hoe heette dat franse nummer, even gemist
Noir Desir was de band.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:49 schreef teig het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af idd, wat was dat mooi zeg !
Je kan de Hyves van Michiel en Gerard proberen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Is er nog ergens een forum of een plaats waar je berichtjes kan achterlaten voor de bewoners van het huis?
Thanksquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eUvApC0bwUk&feature=related
quote:We all came out to montreux
On the lake geneva shoreline
To make records with a mobile
We didnt have much time
Frank zappa and the mothers
Were at the best place around
But some stupid with a flare gun
Burned the place to the ground
Smoke on the water, fire in the sky
They burned down the gambling house
It died with an awful sound
Funky claude was running in and out
Pulling kids out the ground
When it all was over
We had to find another place
But swiss time was running out
It seemed that we would lose the race
We ended up at the grand hotel
It was empty cold and bare
But with the rolling truck stones thing just outside
Making our music there
With a few red lights and a few old beds
We make a place to sweat
No matter what we get out of this
I know well never forget
Ja, goeie tip. Gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan de Hyves van Michiel en Gerard proberen.
Daar zijn ze redelijk vaak op aan het lezen.
Haha, ik was een beetje langzaam zie ik... wel een ander filmpje uitgekozenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eUvApC0bwUk&feature=related
is er in Den Haag een sluitingstijd van 2 uur ofzo?quote:
Morgen fokkers aan de deur! En natuurlijk een stuk of 20 pizzabezorgers!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, goeie tip. Gedaan
Ow, wacht. Geef ik gelijk m'n identiteit weg
Ik om 11.00 uur, maar ga ook zo...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:Mensen, ik ga richting bed! Moet er om 8 uur weer uit...
Sterkte morgenochtend.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:Mensen, ik ga richting bed! Moet er om 8 uur weer uit...
Of Jurgen vd Berg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:00 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we nou morgne Peter de Vries die de headlines gaat doen?
ik moet eigenlijk ook weg, mn wekker gaat dan ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:59 schreef Sirolf het volgende:Mensen, ik ga richting bed! Moet er om 8 uur weer uit...
* Sirolf hoopt op Margriet Wesselink.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:00 schreef rubbereend het volgende:
krijgen we nou morgne Peter de Vries die de headlines gaat doen?
* WebHawkjuh ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf hoopt op Margriet Wesselink.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BEDANKT LIEVE PUBLIEKE OMROEP!!!!!!!!!!!
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3022&md5=218cb2c015617351f44300cfa686bf61
Heel SR (voor zover op ned1/3 uitgezonden) staat op uitzendinggemist!
Wat wíl je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:03 schreef seriousrequeststar het volgende:
ksst ga allemaal slapen
dan heb ik een topic voor mij alleen
Truste, en tot morgen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lieve mensen, mn shift zit erop. tot morgen!
Tot morgenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat jij de goede weg vindquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat wíl je nou eigenlijk?
Je hebt alles al gehad,
aandacht, eigen topics, gezeik...... Nog meer?
Truste kevin!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
en dan wil jij naar bed gaanquote:
moehahahahahahahahaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef Zyggie het volgende:
Ja alleen de bikkels en mensen met een gestoord dag-en-nachtritme blijven over!
Mensen die heerlijk werkloos zijn kunnen zich dit veroorlofenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:17 schreef Zyggie het volgende:
Ja alleen de bikkels en mensen met een gestoord dag-en-nachtritme blijven over!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef Zyggie het volgende:
Niks geen kwintet, ofzo.
Waar zit je?quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier pas kwart over 10, dus niks mis met mijn ritme
Heb alleen geen beeld, alleen radio....
Je kunt ook de stream bekijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:19 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier pas kwart over 10, dus niks mis met mijn ritme
Heb alleen geen beeld, alleen radio....
ga eerst maar eens je mod-brevet halen en daarna je blauwe kleurtje bij danny en dan praten we weer eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben ook weg;
en SRS: probeer de boel hier niet te verneuken terwijl de rest er niet is. Levert jezelf alleen maar problemen op.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat? De Pedo-service groep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorrie ik zit weer es niet op te lettenquote:
Die buffert hier nogalquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook de stream bekijken natuurlijk.
Je bent vergeten om ergens eend tussen te zettenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
heb smsje gestuurd met "Eddie Vedder sexiest man"![]()
![]()
3FM, Serious Requestquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:26 schreef Biogarde het volgende:
Waar gaat dit over?
crap ik wist dat ik iets vergeten was!quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent vergeten om ergens eend tussen te zetten
Is ie al lang geweest? Zat ff niet op te letten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
heb smsje gestuurd met "Eddie Vedder sexiest man"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |