ik ben paultjuhhh heul niet, die ligt hier naast te slapenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent vooralsnog erger dan de irritantste fokker die ik ken (ik zal geen namen noemen, paultjuhhh, kut, toch genoemd), maar ik ga niet raden en het intresseert me geen fuck!
Ze gaan zometeen een time-warp maken, terug naar het moment dat Michiel NED3 welkom heet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:17 schreef rubbereend het volgende:
nederland 3 welkom heten?ik zie nog niks
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:20 schreef Omaha het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bel Michiel nog ff danquote:
kost nog een keer geldquote:
Dat wordt diep in de buidel tasten my man!quote:
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:21 schreef Zyggie het volgende:
Die kerel van Single heeft een mooie tekenstijl.
hier NL3quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:22 schreef Toad het volgende:
En NL13 dus is er ook weer bij.
en ik ben te laat
Gilles de Geus is ook errug grappig. Helaas heb ik er maar 2 albums van gelezen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:21 schreef Zyggie het volgende:
Die kerel van Single heeft een mooie tekenstijl.
Haha, wel met 7000 euróó!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:24 schreef Omaha het volgende:
OMG die is lam
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen, om die dronken OPTA gast of deze figuren...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
Echt een stel wiskunde studentjes
Ekdom krijgt de bezopen dames, Veenstra de zoetgevooisdequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:28 schreef Toad het volgende:
Hey, die Maaike klinkt leuk.
En Stenders de rest?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ekdom krijgt de bezopen dames, Veenstra de zoetgevooisde
Stenders de hockeybabesquote:
Stenders gaat nu pas voor het eerst uitvoerig de nacht doen. Nog ff afwachten wat hij aan de telefoon krijgt.quote:
Ja geniaalquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Iemand net nog dat geweldige nummer "Kersfees in Afrika" gehoord??
Ik was de aanvrager
Jaa, die is ergens vanavond wel geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik was de aanvrager
Hij was zowaar best aardig!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik was de aanvrager
Welke? Toch niet die van John Mayer?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:31 schreef kassenbouwer het volgende:
En... Ik heb de tekening!!!
ik heb geen kerstborrels, ik heb geen levenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:33 schreef Zyggie het volgende:
Fatsoenlijke mensen komen nu van hun kerstborrels af om hier te posten.
Was Hanco er toen al dan? Ik weet dat ie een kerstboom had getekend, maar die hoorde bij John Lennon.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:33 schreef purplerose het volgende:
nee van zn kersfeest in afrika liedje
En die iPod? Nooit meer wat van gehoord?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, het was zo mooi! Eerst hadden we een enveloppe gemaakt met tekst erop, uitleg. Humberto had het al gezien. Maar na 2 uur moesten we toch even verder pushen. Dus ik had mijn iPod door de brievenbus gedaan, toen gingen Humberto en Rob Stenders helemaal uit hun dak. En 5 minuten later kwam ie op de radio!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja geniaal
Held
ik wil er een mp3 van zodat ik hem als ringtone kan gebruiken
als de wombats er niet waren had ik die als anthem willen hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, het was zo mooi! Eerst hadden we een enveloppe gemaakt met tekst erop, uitleg. Humberto had het al gezien. Maar na 2 uur moesten we toch even verder pushen. Dus ik had mijn iPod door de brievenbus gedaan, toen gingen Humberto en Rob Stenders helemaal uit hun dak. En 5 minuten later kwam ie op de radio!
Nee, die heeft ie weer netjes teruggegevenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En die iPod? Nooit meer wat van gehoord?
De ipod kwam weer terug omdat die ook uit afrika kwam... (die luuuuucht)quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En die iPod? Nooit meer wat van gehoord?
[Serious Request @ 3FM #364] Iedereend naar het Plein!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Welke?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
als de wombats er niet waren had ik die als anthem willen hebben
klikkerdeklik!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:37 schreef kassenbouwer het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=LRDPYLEN
Voor de liefhebbers! De download van het nummer.
Jepquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef Kolomo het volgende:
Hey, de tekening voor Domien is al geregeld (of lig ik achter)
He? Wat? Volgens mij lig je eerder voor. Of heb ik ook iets gemist?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef Kolomo het volgende:
kerstfeest in afrikaquote:
Dat scheelt weer een maand water en brood eten voor 'm.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:38 schreef Kolomo het volgende:
Ik hoorde Michiel net iets zeggen over het veilen van de tekeningen 'Behalve 'Dreaming blablabla' want die is voor Domien'quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
He? Wat? Volgens mij lig je eerder voor. Of heb ik ook iets gemist?
Ah... gemist. Misschien zo maar eens gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:41 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik hoorde Michiel net iets zeggen over het veilen van de tekeningen 'Behalve 'Dreaming blablabla' want die is voor Domien'
ik ga nog nergens heenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:42 schreef tha_dark het volgende:
Komop nachtbrakers! Nu niet allemaal naar bed gaan he!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:43 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mij is iedereen nu kerstfees in afrika aan het downen want ik steeds getimed out
Ja, als je een beter idee hebt om het ergens up te loaden, zeg het maar. Dan doe ik het daar wel ff!quote:
Denk dat dat vast nog wel gaat gebeuren en anders wordt ie na serious request aangevraagdquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:47 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet je wat nou helemaal geweldig zou zijn, als één van jullie dat nummer nou nog een keer zou aanvragen!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:44 schreef Zyggie het volgende:
Stenders enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |