Nou, dan blijft er helemaal geen luisteraar meer over...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef purplerose het volgende:
[..]eigenlijk zouden wij als 3fm fokkers dat eens in moeten komen zingen voor michiel
Het is zo verslavend om te blijven kijken en luisterenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
gaat voorlopig ook niet lukken zeker
Was dat voor 0 uur? Dan is het nu ongeveer beschikbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef Cootz het volgende:
Dat stukje waar Michiel FOK! noemt moet natuurlijk ook gauw in de OP he, of is het nog niet beschikbaar?
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:58 schreef Piles het volgende:
Filmpje kan ook in de OP, en het fragment van Marc ook?
Net erna.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was dat voor 0 uur? Dan is het nu ongeveer beschikbaar.
Kun jij niet gewoon in je eigen topic blijven posten? en vooral alleen daar en niet hier?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef seriousrequeststar het volgende:
tering vette plaat
neuhquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon in je eigen topic blijven posten? en vooral alleen daar en niet hier?
Dan komt het over ongeveer een uur beschikbaar op de stream, maar ik denk dat je dat zelf al had bedacht.quote:
Denk 't wel, ze gaan echt niet iedere requester op de radio noemen denk ik...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Kolomo het volgende:
Als een plaat al is gedraaid maar niet 'voor' de fok-aanvrager dan telt het niet in het lijstje neem ik aan he?
Beetje lastig om te zeggen. We weten niet alle echte namen achter de nicks.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Kolomo het volgende:
Als een plaat al is gedraaid maar niet 'voor' de fok-aanvrager dan telt het niet in het lijstje neem ik aan he?
| 1 |
ik bedoel professioneel in de stu stu studioquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, dan blijft er helemaal geen luisteraar meer over...
Mja, ze bundelen wel vaker aanvragen waarbij ze vervolgens maar 1 naam noemen. Ik zou het gewoon wel tellen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Kolomo het volgende:
ik ken het probleemquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:02 schreef Omaha het volgende:
[..]
Het is zo verslavend om te blijven kijken en luisteren
En, lukt dat volgen nog een beetje?quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef Haunter het volgende:
Zo, ik ben tot nu toe een stille topicvolgerheb de streams (welliswaar op m'n tv fullscreen) ook hele dag aanstaan
Ok... OT Quartet is vannacht voorbijgekomen(lag al in bed), maar ik weet niet zeker of het toen al hier in het lijstje stond als aanvraag van D.Rose...quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Denk 't wel, ze gaan echt niet iedere requester op de radio noemen denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |