Mijn Lapo, wat doe je?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja slecht... over de knie moeten ze....
HOREN JULLIE HEREN 3 FM DJ'S?
3 euro
Posten en niet lurken !
daar moest nog 1 post jaquote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef Frumzel het volgende:
Die andere was nog niet dicht sul...
Nu wel hoor...quote:Op donderdag 20 december 2007 20:44 schreef Frumzel het volgende:
Die andere was nog niet dicht sul...
Stoerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar moest nog 1 post ja
kop houden of opzouten
Een DJ !! Woohooquote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
What happened with the smsbalk?!!
It eend working?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
What happend with the smsbalk?!!
zie OPquote:Op donderdag 20 december 2007 20:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat houdt die FOK! actie nou eigenlijk in met een pot van 3 euro?
Eend it beautiful?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dan moet 3FM betalen, zo gehaaid is ie wel.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:46 schreef TornadoDK het volgende:
Betaald Dirk ook als de tegenstander scoort
quote:
Als je nou 3 minuten eerder gepost had.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Aahhhhhh daar is onze top-producer weerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan moet 3FM betalen, zo gehaaid is ie wel.
Komt Maricha nog een keer langs?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Diefquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Eend it beautiful?
I ate itquote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Stelenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn Lapo, wat doe je?
Missing!
Fucke en Sucke al op de post?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo'n groot koor, of zongen ze 2 keer?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff in Maastricht city centre geweest.
Het conservatorium-koor was nog vrolijk voor 3FM SR aan 't zingen. In de Bijenkorf en vóór de Bijenkorf
.
Hoe is het met de hondquote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef purplerose het volgende:
damn wat is het koud buiten! Gelukkig heb ik een nieuwe "kleinere" jas van me ouders gehad
ow en net terug van de sportschool en zonder flauwvallen anderhalf uur kunnen trainen
ik moet gewoon meer eten
Mannetje/vrouwtje of 12-15, schat ik, maar ze zongen 2 keerquote:Op donderdag 20 december 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo'n groot koor, of zongen ze 2 keer?
Ze had bij mij niet in de huiskamer opgetredenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als die in mijn huiskamer optreede, had ik iedereen weggestuurd
Dat hadden ze beter kunnen doen, had AZ z'n best moeten doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:47 schreef borisz het volgende:
Betaald Dirk ook voor tegendoelpunten ?
hehequote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze had bij mij niet in de huiskamer opgetreden.
En dan zelf zeker op-tredenquote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is je bank niet groot genoeg dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het was meer een hint, omdat het zo ontzettend interessant was wat je postte.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef purplerose het volgende:
chatsletje!
welke hond ambrosius? ik heb alleen katten
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Webhawks teksten in beeld
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was meer een hint, omdat het zo ontzettend interessant was wat je postte.
quote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is je bank niet groot genoeg dan?
In het midden bovenin zit er eendje dr badeenden ophoudend als een aangespoelde walvis naar haar scherm te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Webhawks teksten in beeld
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
Alweer een uur voorbij?
Je streams staan dus nu in de etalage (oftewel verkoop).quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef RianneB het volgende:
whoohoo, ik heb mn etalage kanaal gevondenDus geen geklooi meer met streams enzo...
nee jij trekt volle zalen met je geblaatquote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was meer een hint, omdat het zo ontzettend interessant was wat je postte.
Ehm... nogal ja.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Treezz het volgende:
Heeft Michiel veenstra iets met badeendjtes ??? ik zie namelijk een stuk of 5 badeendjes staan
opschepperquote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Voor Stevie pak ik graag groot uit
.
klein beetje maarquote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Treezz het volgende:
Heeft Michiel veenstra iets met badeendjtes ??? ik zie namelijk een stuk of 5 badeendjes staan
Liever nietquote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met je geblaat
We krijgen nu 24/7 instructies hoe je ze moet maken van de woordgrap-masters. Vind je het gek?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De woordgrappen zijn weer niet van de lucht. DIE LUCHT!
Hej Glacierquote:
Jij hebt 3FM wel eens opstaan?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Treezz het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We krijgen nu 24/7 instructies hoe je ze moet maken van de woordgrap-masters. Vind je het gek?
Nee, hij heeft meer met vleermuizen.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Treezz het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit 3fm na 6 uur s'avonds, en michiel is toch altijd om 7 tot 10 ?quote:
hoop n00bs in da house zie ikquote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en dan nog niet door hebben ook
Wat zou je doen - Livequote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welk nr?? Zit AZ te kijken en daardoor luister ik ffkes niet meer
SR he, dan luistert opeens iedereen naar 3fm.quote:
de wie?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We krijgen nu 24/7 instructies hoe je ze moet maken van de woordgrap-masters.
zoiets jaquote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je streams staan dus nu in de etalage (oftewel verkoop).
Ze voetballen niet, maar maken wel 1-1quote:Op donderdag 20 december 2007 20:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Tyfus AZ ga is voetballen!!!
Ja, op mijn mp3 staat 3fm standaard en thuis luister ik 3fm maar ja , alleen maar smiddags en smorgens, en een beetje s'avondsquote:
Idd, die kerel in dat gestreep is een beetje.. uhm.., hoe kan ik dat uitleggen ??quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef D.Rose het volgende:
wat een figuren, en dan doel ik nu op die studenten
Tweede Kamer.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat er alweer 8.700 euro is bijgekomen?
Sjonge jonge jonge........ Wat zou je doen is opzich ook goei!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zou je doen - Live
Dus niet "Hier"
Zeker, maar "Hier" was aangevraagd toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge........ Wat zou je doen is opzich ook goei!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ja, op mijn mp3 staat 3fm standaard en thuis luister ik 3fm maar ja , alleen maar smiddags en smorgens, en een beetje s'avonds
We snappen het alquote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef Treezz het volgende:
[..]
Idd, die kerel in dat gestreep is een beetje.. uhm.., hoe kan ik dat uitleggen ??
Jeps hier live at Pinkpop. Speciaal voor de sfeer voor op het plein aangevraagdquote:Op donderdag 20 december 2007 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker, maar "Hier" was aangevraagd toch?
De tv staat nooit op een ander kanaal dan zo'n etalagekanaal volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
Is Humberto nog aan het kijken>?
Zo doet ie het welquote:Op donderdag 20 december 2007 21:04 schreef DJKoster het volgende:
Bij die headlines moet ik aldoor aan
denken
Zal ik dan volgend jaar ook maar s'avonds luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
s'avonds dus
[ afbeelding ]
Terugveranderd, ik had door waarom ie het niet deed..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo doet ie het wel
[Edit] Heej, niet snel veranderen
Die van het huiskamerconcert? Ik moest keihard lachen, zag als eerste de kop van een oud-klasgenoot van me! Kende er nog een aantal, van de middelbare en zelfs lagere school. Enschede de gekstequote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef D.Rose het volgende:
wat een figuren, en dan doel ik nu op die studenten
Kun je deze ook winnenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:07 schreef Treezz het volgende:
[..]
Zal ik dan volgend jaar ook maar s'avonds luisteren
ren ze en hou ons op de hoogte en zeg tegen broekie dat ik een zwarte eend sleutelhanger wilquote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben even hardlopen en daarna even naar het plein, kijken of het daar nog een beetje gezellig is.
Tot straks!
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Die van het huiskamerconcert? Ik moest keihard lachen, zag als eerste de kop van een oud-klasgenoot van me! Kende er nog een aantal, van de middelbare en zelfs lagere school. Enschede de gekste.
ow, gecondoleerd
quote:
Wat heb je een coole badeendsleutelhanger(sleutelhanger toch?)!
Hipquote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je deze ook winnen
[ afbeelding ]
Hoe? Wat? Zwarte? Hebben!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ren ze en hou ons op de hoogte en zeg tegen broekie dat ik een zwarte eend sleutelhanger wil
Broekie is om 7 uur naar huis gegaan. Ik heb wel een zwarte. Kopen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ren ze en hou ons op de hoogte en zeg tegen broekie dat ik een zwarte eend sleutelhanger wil
Michiel heeft er al 1 verkocht. Arme eendje moest door de brievenbus gepropt worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je deze ook winnen
[ afbeelding ]
Verbeet brengt 't toch nu pas? Of zit ik naar een herhaling te luisteren?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
120 Teletekst do 20 dec
Kort nieuws binnenland
` De Tweede Kamer heeft 8700 euro
gedoneerd aan de 3FM-actie voor schoon
drinkwater.De inzameling was een idee
van Kamerlid Anker van de ChristenUnie.
Voorzitter Verbeet bracht het geld naar
het Glazen Huis waar de dj's zitten.
Ik denk dat ze alvast een persberichtje de deur uit hebben gestuurd om alvast de aandacht te trekken.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verbeet brengt 't toch nu pas? Of zit ik naar een herhaling te luisteren?
moet je ook komen collecterenquote:
Zijn aardige gasten hoorquote:
Idd?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet nodig, krijg hem toch welquote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Broekie is om 7 uur naar huis gegaan. Ik heb wel een zwarte. Kopen?![]()
Maargoed, ik ben weg!
Ze brengt het inderdaad nu pas.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ze slim waren hadden ze hem onder embargo verstuurd. Wel pers, maar wel de primeur in het huis en niet eerder. Misschien wat vertraging met een vergadering ofzo...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alvast een persberichtje de deur uit hebben gestuurd om alvast de aandacht te trekken.
mee collecteren op het pleinquote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Zijn aardige gasten hoor. Grappig om ze ineens te zien langskomen. Ik wil ook zo`n badeendsleutelhanger!!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef HansHeino het volgende:
Vanmiddag Leaf @ Serious Request Zwolle.. in 1 woord: superstrak! WAT een band!
Nog een fotootje gemaakt:
http://download.hansheino.nl/pics/HvE-20071220-1179.jpg
Die van mij kwam ook door de brievenbus destijdsquote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel heeft er al 1 verkocht. Arme eendje moest door de brievenbus gepropt worden.
Dat er een envelop uit de TK zou komen was al langer bekend. Maar wie en wat nog niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Als ze slim waren hadden ze hem onder embargo verstuurd. Wel pers, maar wel de primeur in het huis en niet eerder. Misschien wat vertraging met een vergadering ofzo...
OMG waarom was ik daar niet!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef HansHeino het volgende:
Vanmiddag Leaf @ Serious Request Zwolle.. in 1 woord: superstrak! WAT een band!
Nog een fotootje gemaakt:
http://download.hansheino.nl/pics/HvE-20071220-1179.jpg
Michiel eendjes, of 'gewone'?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
moet je ook komen collecterendan geef je ze weg als presentje aan de mensen die doneren en uiteraard worden er voor ons ook een paar achtergehouden, je kan ook geel met glitters krijgen, of oranje of goud en nog wat
Haha ja, las `t al. Ik had `t in de planning staan om naar Den Haag te gaan met SR (combi met bezoekje aan mn oma hihi), maar ik heb er helaas geen tijd meer voor. Dan maar geen eendje...maar leuk idee welquote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
mee collecteren op het plein
Bij mij kwam ie wel met de post, maar de postbode belde aan. Eendje was dan ook niet het enige dat er op de pallet zat.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die van mij kwam ook door de brievenbus destijds
De sleutelhangersquote:
Awwwwwquote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Haha ja, las `t al. Ik had `t in de planning staan om naar Den Haag te gaan met SR (combi met bezoekje aan mn oma hihi), maar ik heb er helaas geen tijd meer voor. Dan maar geen eendje...maar leuk idee wel.
Die kregen we van Maricha hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef purplerose het volgende:
En natuurlijk gewoon in de hand krijgen van michiel zelf toen we in de stustustudio waren
Moet ik maar weer een keertje doen dan! Wel hulde aan die mensen op het plein hoor, brrr.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Awwwwwmaar je kan hem ook winnen als je meedoet met michiel en zn popquiz
ik had ook nog 3 dvd'squote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij kwam ie wel met de post, maar de postbode belde aan. Eendje was dan ook niet het enige dat er op de pallet zat.
we hebben altijd de fotos nogquote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Michiel kregen we alleen de schrik van ons leven toen ie zn shirt uit deed.
Ik had nog een dvd, 2 bioscoopkaartjes en 2 onderzetters. 1 van Rihanna en 1 van Natasha Bedingfield.quote:
Maricha deed dat ook.....alleen had zij er nog iets onder aanquote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Michiel kregen we alleen de schrik van ons leven toen ie zn shirt uit deed.
Ik ook hoor purple!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
sorry maar ik vind hem toch leuk die shut your eyes
Niks mis mee, maar bij 3FM krijg je wel eens het idee dat Snow Patrol alleen maar Shut Your Eyes en Chasing Cars heeft gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
sorry maar ik vind hem toch leuk die shut your eyes
de slowchat is in gcquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Lang geleden dat ik in de 3FM-slowchat gepost heb, maar voor het goede doel de mededeling; Joy Division - Love will tear us apart aangevraagd voor ¤ 50,-
Let's dance to Joy Division!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Lang geleden dat ik in de 3FM-slowchat gepost heb, maar voor het goede doel de mededeling; Joy Division - Love will tear us apart aangevraagd voor ¤ 50,-
Ik vroeg me al af of iemand JD zelf aan zou vragenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Klopt. Dit is de fastchat.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Is dat hetzelfde als Wombats - Let's Dance To Joy Division of ben ik nu in de war?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Wat lul jij nou, dit is de 3fm slowchat, alleen heet het voor SR tijdelijk anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Hulde!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Heb hem erbij gezet, volgend topic staat hij erin!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Ook bestand tegen een plein vol springende Wombats-fans?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De parkeerplaats van Balkie ligt onder het Plein. Auto in een aparte tegen bommen of sabotage beschermde ruimte
.
in gc hebben ze sc omgebouwd tot de 3fm slowchatquote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, dit is de 3fm slowchat, alleen heet het voor SR tijdelijk anders.
ow ben je dr weerquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Ik zou het Kevin voorstellen. Ik heb alleen niets meer van em gehoord.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
Als ze nu slim zijn draaien ze mijn request, dan kan ik weer een nieuwe aan gaan vragen
Geen ideequote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook bestand tegen een plein vol springende Wombats-fans?
Doe eens een linkje dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
in gc hebben ze sc omgebouwd tot de 3fm slowchat
Dat moet dus ff getest wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee.
Beheer van die parkeergarage doen 'wij' (m'n werkgever dus).
Was de bedoeling ook, vandaar dat ik al gevraagd had of ie er wasquote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou het Kevin voorstellen. Ik heb alleen niets meer van em gehoord.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. Dit is onze SR-SC
.
Hij bestaat ook helemaal niet, die sr-star loopt weer onzin te lullen (zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. Dit is onze SR-SC
.
Ik hoop dat ze winnen. Dat levert dan minstens 15k euro opquote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ weer op achterstand.
Retteketet!
De FOK!Devvers zijn vast fan van een andere voetbalvereniging.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef Glacier het volgende:
Waarom zegt dat ding dat ik 2x hetzelfde achter elkaar post als ik wil posten " AZ"
Bij normale uitzendingen wel, maar bij Serious Request (en andere locatie-uitzendingen) werkt dat systeem helaas niet...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Treezz het volgende:
Kun je ergens op de 3fm site kijken of er liedjes zijn geweest die je aangevraagd hebt?
Daar is dit topic voorquote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Treezz het volgende:
Kun je ergens op de 3fm site kijken of er liedjes zijn geweest die je aangevraagd hebt?
Ah, is het zo'n typequote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij bestaat ook helemaal niet, die sr-star loopt weer onzin te lullen (zoals gewoonlijk).
Je zou verwachten dat ze in een jaar tijd daar wel iets voor verzonnen zouden hebben... Alles gaat digitaal tegenwoordig, behalve datquote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij normale uitzendingen wel, maar bij Serious Request (en andere locatie-uitzendingen) werkt dat systeem helaas niet...
jezus kan die gozer niet eens zn bek houden??!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij bestaat ook helemaal niet, die sr-star loopt weer onzin te lullen (zoals gewoonlijk).
Nu maar afwachten wie er om 22 uur aan de beurt is. Ik gok op Veenstra.
Grappige is dat het zelfs op de Noordpool werkte...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze in een jaar tijd daar wel iets voor verzonnen zouden hebben... Alles gaat digitaal tegenwoordig, behalve dat.
Eensquote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik mis alleen de Happy Hardcore nog.
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
we hebben altijd de fotos nog
Download toch die last.fm pluginquote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij normale uitzendingen wel, maar bij Serious Request (en andere locatie-uitzendingen) werkt dat systeem helaas niet...
Psiesquote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappige is dat het zelfs op de Noordpool werkte...
Maar op een plein in Nederland lukt het dan weer niet...
muziek werd daar vanuit hilversum geregeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lol... ik las de quote maar half. Dacht dat je bedoelde dat Veenstra zn bek moest houdenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jezus kan die gozer niet eens zn bek houden??!!
Het is een kwestie van het "proxy'en" van een xml feed die Dalet uitpoept... Volgens mij kan dat geen onmogelijke opdracht zijn, maar wellicht blijkt de praktijk anders..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de muziek kwam vanaf Spitsbergen. Ze hadden de complete locatiestudio (dezelfde als nu in het Glazen Huis staat) daarnaartoe gevlogen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
muziek werd daar vanuit hilversum geregeld.
Nee hoor, die kwam uit longyearbyen...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
muziek werd daar vanuit hilversum geregeld.
Gerard kent alle songteksten van alle platen ooit gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef Treezz het volgende:
Hoe kan gerard dat liedje ook mee zingen, liedje gaat zo snel...
Leuke televiziequote:
Wombats - Let's Dance To Joy Division maakt een goede kans, maar een definitieve hit is er nog niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:39 schreef Cootz het volgende:
Is het al duidelijk wat de SR-hit van dit jaar wordt?
hij wil hem wel netjes delen!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
Gerard heeft wel trek in zo'n Flappie
Da's standaard zo bij internetstreams, meestal ligt de vertraging zo rond de 1 á 1,5 minuut.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn streampje is heul niet live
Hij loopt achter
quote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then I’ll tell you some more about me
Chicky in the Basket en Chocolate Moose zijn mn favorietenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef purplerose het volgende:
vond dat altijd het leukste van de muppetshow
Filmpje doet het niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft het spannende muziekje!
Ik ga slapen.
Trouwens: http://www.youtube.com/v/udXVrKlC80Y
Precies. Salaris wordt toch betaald van reclameinkomsten.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_djs__.html?p=3,2
Daag, dj's van de publieke omroepen, daag.
Wat een gezeik over een 'norm'![]()
![]()
. Kwestie van vraag en aanbod, marktomstandigheden. Optiefen.
Hij heeft het nu goed hoor!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel heeft er al 1 verkocht. Arme eendje moest door de brievenbus gepropt worden.
Hij valt ook op kale mannen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Webhawk is nu al jaloers?
[ link | afbeelding ]
Was jij dat? Wil je dat nooit meer doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:54 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Hij heeft het nu goed hoor!!
De eend is in jou bezit? Zorg goed voor hemquote:Op donderdag 20 december 2007 21:54 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Hij heeft het nu goed hoor!!
Was het zo erg...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was jij dat? Wil je dat nooit meer doen?
Jij loopt voor op mijquote:
Iddquote:
Nee hoor, die post hierboven is een standaard uitspraak van Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:56 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Was het zo erg...
Was na het uitgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |