Awwwwwquote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Haha ja, las `t al. Ik had `t in de planning staan om naar Den Haag te gaan met SR (combi met bezoekje aan mn oma hihi), maar ik heb er helaas geen tijd meer voor. Dan maar geen eendje...maar leuk idee wel.
Die kregen we van Maricha hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef purplerose het volgende:
En natuurlijk gewoon in de hand krijgen van michiel zelf toen we in de stustustudio waren
Moet ik maar weer een keertje doen dan! Wel hulde aan die mensen op het plein hoor, brrr.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Awwwwwmaar je kan hem ook winnen als je meedoet met michiel en zn popquiz
ik had ook nog 3 dvd'squote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij kwam ie wel met de post, maar de postbode belde aan. Eendje was dan ook niet het enige dat er op de pallet zat.
we hebben altijd de fotos nogquote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Michiel kregen we alleen de schrik van ons leven toen ie zn shirt uit deed.
Ik had nog een dvd, 2 bioscoopkaartjes en 2 onderzetters. 1 van Rihanna en 1 van Natasha Bedingfield.quote:
Maricha deed dat ook.....alleen had zij er nog iets onder aanquote:Op donderdag 20 december 2007 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Michiel kregen we alleen de schrik van ons leven toen ie zn shirt uit deed.
Ik ook hoor purple!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
sorry maar ik vind hem toch leuk die shut your eyes
Niks mis mee, maar bij 3FM krijg je wel eens het idee dat Snow Patrol alleen maar Shut Your Eyes en Chasing Cars heeft gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
sorry maar ik vind hem toch leuk die shut your eyes
de slowchat is in gcquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Lang geleden dat ik in de 3FM-slowchat gepost heb, maar voor het goede doel de mededeling; Joy Division - Love will tear us apart aangevraagd voor ¤ 50,-
Let's dance to Joy Division!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Lang geleden dat ik in de 3FM-slowchat gepost heb, maar voor het goede doel de mededeling; Joy Division - Love will tear us apart aangevraagd voor ¤ 50,-
Ik vroeg me al af of iemand JD zelf aan zou vragenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Klopt. Dit is de fastchat.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Is dat hetzelfde als Wombats - Let's Dance To Joy Division of ben ik nu in de war?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Wat lul jij nou, dit is de 3fm slowchat, alleen heet het voor SR tijdelijk anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Hulde!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Heb hem erbij gezet, volgend topic staat hij erin!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Ook bestand tegen een plein vol springende Wombats-fans?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De parkeerplaats van Balkie ligt onder het Plein. Auto in een aparte tegen bommen of sabotage beschermde ruimte
.
in gc hebben ze sc omgebouwd tot de 3fm slowchatquote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, dit is de 3fm slowchat, alleen heet het voor SR tijdelijk anders.
ow ben je dr weerquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Ik zou het Kevin voorstellen. Ik heb alleen niets meer van em gehoord.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
Als ze nu slim zijn draaien ze mijn request, dan kan ik weer een nieuwe aan gaan vragen
Geen ideequote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook bestand tegen een plein vol springende Wombats-fans?
Doe eens een linkje dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
in gc hebben ze sc omgebouwd tot de 3fm slowchat
Dat moet dus ff getest wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee.
Beheer van die parkeergarage doen 'wij' (m'n werkgever dus).
Was de bedoeling ook, vandaar dat ik al gevraagd had of ie er wasquote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou het Kevin voorstellen. Ik heb alleen niets meer van em gehoord.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. Dit is onze SR-SC
.
Hij bestaat ook helemaal niet, die sr-star loopt weer onzin te lullen (zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. Dit is onze SR-SC
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |