Is dat hetzelfde als Wombats - Let's Dance To Joy Division of ben ik nu in de war?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Lang geleden dat ik in de 3FM-slowchat gepost heb, maar voor het goede doel de mededeling; Joy Division - Love will tear us apart aangevraagd voor ¤ 50,-
Let's dance to Joy Division!!
Wat lul jij nou, dit is de 3fm slowchat, alleen heet het voor SR tijdelijk anders.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Hulde!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Lang geleden dat ik in de 3FM-slowchat gepost heb, maar voor het goede doel de mededeling; Joy Division - Love will tear us apart aangevraagd voor ¤ 50,-
Heb hem erbij gezet, volgend topic staat hij erin!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef Zhukov het volgende:
Ook bestand tegen een plein vol springende Wombats-fans?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De parkeerplaats van Balkie ligt onder het Plein. Auto in een aparte tegen bommen of sabotage beschermde ruimte
.
in gc hebben ze sc omgebouwd tot de 3fm slowchatquote:Op donderdag 20 december 2007 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, dit is de 3fm slowchat, alleen heet het voor SR tijdelijk anders.
ow ben je dr weerquote:Op donderdag 20 december 2007 21:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
de slowchat is in gc
Ik zou het Kevin voorstellen. Ik heb alleen niets meer van em gehoord.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef D.Rose het volgende:
Als ze nu slim zijn draaien ze mijn request, dan kan ik weer een nieuwe aan gaan vragen
Geen ideequote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook bestand tegen een plein vol springende Wombats-fans?
Doe eens een linkje dan?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
in gc hebben ze sc omgebouwd tot de 3fm slowchat
Dat moet dus ff getest wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee.
Beheer van die parkeergarage doen 'wij' (m'n werkgever dus).
Was de bedoeling ook, vandaar dat ik al gevraagd had of ie er wasquote:Op donderdag 20 december 2007 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou het Kevin voorstellen. Ik heb alleen niets meer van em gehoord.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. Dit is onze SR-SC
.
Hij bestaat ook helemaal niet, die sr-star loopt weer onzin te lullen (zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben we niet nodig. Dit is onze SR-SC
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |