Sjonge jonge jonge........ Wat zou je doen is opzich ook goei!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zou je doen - Live
Dus niet "Hier"
Zeker, maar "Hier" was aangevraagd toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge........ Wat zou je doen is opzich ook goei!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ja, op mijn mp3 staat 3fm standaard en thuis luister ik 3fm maar ja , alleen maar smiddags en smorgens, en een beetje s'avonds
We snappen het alquote:Op donderdag 20 december 2007 21:02 schreef Treezz het volgende:
[..]
Idd, die kerel in dat gestreep is een beetje.. uhm.., hoe kan ik dat uitleggen ??
Jeps hier live at Pinkpop. Speciaal voor de sfeer voor op het plein aangevraagdquote:Op donderdag 20 december 2007 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker, maar "Hier" was aangevraagd toch?
De tv staat nooit op een ander kanaal dan zo'n etalagekanaal volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
Is Humberto nog aan het kijken>?
Zo doet ie het welquote:Op donderdag 20 december 2007 21:04 schreef DJKoster het volgende:
Bij die headlines moet ik aldoor aan
denken
Zal ik dan volgend jaar ook maar s'avonds luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
s'avonds dus
[ afbeelding ]
Terugveranderd, ik had door waarom ie het niet deed..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo doet ie het wel
[Edit] Heej, niet snel veranderen
Die van het huiskamerconcert? Ik moest keihard lachen, zag als eerste de kop van een oud-klasgenoot van me! Kende er nog een aantal, van de middelbare en zelfs lagere school. Enschede de gekstequote:Op donderdag 20 december 2007 21:01 schreef D.Rose het volgende:
wat een figuren, en dan doel ik nu op die studenten
Kun je deze ook winnenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:07 schreef Treezz het volgende:
[..]
Zal ik dan volgend jaar ook maar s'avonds luisteren
ren ze en hou ons op de hoogte en zeg tegen broekie dat ik een zwarte eend sleutelhanger wilquote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben even hardlopen en daarna even naar het plein, kijken of het daar nog een beetje gezellig is.
Tot straks!
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Die van het huiskamerconcert? Ik moest keihard lachen, zag als eerste de kop van een oud-klasgenoot van me! Kende er nog een aantal, van de middelbare en zelfs lagere school. Enschede de gekste.
ow, gecondoleerd
quote:
Wat heb je een coole badeendsleutelhanger(sleutelhanger toch?)!
Hipquote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kun je deze ook winnen
[ afbeelding ]
Hoe? Wat? Zwarte? Hebben!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ren ze en hou ons op de hoogte en zeg tegen broekie dat ik een zwarte eend sleutelhanger wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |