Ik hoop dat ze winnen. Dat levert dan minstens 15k euro opquote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ weer op achterstand.
Retteketet!
De FOK!Devvers zijn vast fan van een andere voetbalvereniging.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef Glacier het volgende:
Waarom zegt dat ding dat ik 2x hetzelfde achter elkaar post als ik wil posten " AZ"
Bij normale uitzendingen wel, maar bij Serious Request (en andere locatie-uitzendingen) werkt dat systeem helaas niet...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Treezz het volgende:
Kun je ergens op de 3fm site kijken of er liedjes zijn geweest die je aangevraagd hebt?
Daar is dit topic voorquote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Treezz het volgende:
Kun je ergens op de 3fm site kijken of er liedjes zijn geweest die je aangevraagd hebt?
Ah, is het zo'n typequote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij bestaat ook helemaal niet, die sr-star loopt weer onzin te lullen (zoals gewoonlijk).
Je zou verwachten dat ze in een jaar tijd daar wel iets voor verzonnen zouden hebben... Alles gaat digitaal tegenwoordig, behalve datquote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij normale uitzendingen wel, maar bij Serious Request (en andere locatie-uitzendingen) werkt dat systeem helaas niet...
jezus kan die gozer niet eens zn bek houden??!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij bestaat ook helemaal niet, die sr-star loopt weer onzin te lullen (zoals gewoonlijk).
Nu maar afwachten wie er om 22 uur aan de beurt is. Ik gok op Veenstra.
Grappige is dat het zelfs op de Noordpool werkte...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze in een jaar tijd daar wel iets voor verzonnen zouden hebben... Alles gaat digitaal tegenwoordig, behalve dat.
Eensquote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik mis alleen de Happy Hardcore nog.
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
we hebben altijd de fotos nog
Download toch die last.fm pluginquote:Op donderdag 20 december 2007 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij normale uitzendingen wel, maar bij Serious Request (en andere locatie-uitzendingen) werkt dat systeem helaas niet...
Psiesquote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappige is dat het zelfs op de Noordpool werkte...
Maar op een plein in Nederland lukt het dan weer niet...
muziek werd daar vanuit hilversum geregeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lol... ik las de quote maar half. Dacht dat je bedoelde dat Veenstra zn bek moest houdenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jezus kan die gozer niet eens zn bek houden??!!
Het is een kwestie van het "proxy'en" van een xml feed die Dalet uitpoept... Volgens mij kan dat geen onmogelijke opdracht zijn, maar wellicht blijkt de praktijk anders..quote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de muziek kwam vanaf Spitsbergen. Ze hadden de complete locatiestudio (dezelfde als nu in het Glazen Huis staat) daarnaartoe gevlogen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
muziek werd daar vanuit hilversum geregeld.
Nee hoor, die kwam uit longyearbyen...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:35 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
muziek werd daar vanuit hilversum geregeld.
Gerard kent alle songteksten van alle platen ooit gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef Treezz het volgende:
Hoe kan gerard dat liedje ook mee zingen, liedje gaat zo snel...
Leuke televiziequote:
Wombats - Let's Dance To Joy Division maakt een goede kans, maar een definitieve hit is er nog niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:39 schreef Cootz het volgende:
Is het al duidelijk wat de SR-hit van dit jaar wordt?
hij wil hem wel netjes delen!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
Gerard heeft wel trek in zo'n Flappie
Da's standaard zo bij internetstreams, meestal ligt de vertraging zo rond de 1 á 1,5 minuut.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn streampje is heul niet live
Hij loopt achter
quote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then I’ll tell you some more about me
Chicky in the Basket en Chocolate Moose zijn mn favorietenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef purplerose het volgende:
vond dat altijd het leukste van de muppetshow
Filmpje doet het niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft het spannende muziekje!
Ik ga slapen.
Trouwens: http://www.youtube.com/v/udXVrKlC80Y
Precies. Salaris wordt toch betaald van reclameinkomsten.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_djs__.html?p=3,2
Daag, dj's van de publieke omroepen, daag.
Wat een gezeik over een 'norm'![]()
![]()
. Kwestie van vraag en aanbod, marktomstandigheden. Optiefen.
Hij heeft het nu goed hoor!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel heeft er al 1 verkocht. Arme eendje moest door de brievenbus gepropt worden.
Hij valt ook op kale mannen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Webhawk is nu al jaloers?
[ link | afbeelding ]
Was jij dat? Wil je dat nooit meer doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:54 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Hij heeft het nu goed hoor!!
De eend is in jou bezit? Zorg goed voor hemquote:Op donderdag 20 december 2007 21:54 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Hij heeft het nu goed hoor!!
Was het zo erg...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was jij dat? Wil je dat nooit meer doen?
Jij loopt voor op mijquote:
Iddquote:
Nee hoor, die post hierboven is een standaard uitspraak van Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:56 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Was het zo erg...
Was na het uitgaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |