hij wil hem wel netjes delen!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
Gerard heeft wel trek in zo'n Flappie
Da's standaard zo bij internetstreams, meestal ligt de vertraging zo rond de 1 á 1,5 minuut.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn streampje is heul niet live
Hij loopt achter
quote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then I’ll tell you some more about me
Chicky in the Basket en Chocolate Moose zijn mn favorietenquote:Op donderdag 20 december 2007 21:49 schreef purplerose het volgende:
vond dat altijd het leukste van de muppetshow
Filmpje doet het niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft het spannende muziekje!
Ik ga slapen.
Trouwens: http://www.youtube.com/v/udXVrKlC80Y
Precies. Salaris wordt toch betaald van reclameinkomsten.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_djs__.html?p=3,2
Daag, dj's van de publieke omroepen, daag.
Wat een gezeik over een 'norm'![]()
![]()
. Kwestie van vraag en aanbod, marktomstandigheden. Optiefen.
Hij heeft het nu goed hoor!!quote:Op donderdag 20 december 2007 21:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel heeft er al 1 verkocht. Arme eendje moest door de brievenbus gepropt worden.
Hij valt ook op kale mannen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Webhawk is nu al jaloers?
[ link | afbeelding ]
Was jij dat? Wil je dat nooit meer doen?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:54 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Hij heeft het nu goed hoor!!
De eend is in jou bezit? Zorg goed voor hemquote:Op donderdag 20 december 2007 21:54 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Hij heeft het nu goed hoor!!
Was het zo erg...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was jij dat? Wil je dat nooit meer doen?
Jij loopt voor op mijquote:
Iddquote:
Nee hoor, die post hierboven is een standaard uitspraak van Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:56 schreef Xx-MieZ-xX het volgende:
[..]
Was het zo erg...
Was na het uitgaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |