Voordat je thuis bent, is dit topic weer volquote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
TVP voor thuis enzo.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Okej was het Hier live at Pinkpop??
Grote kans van wel ja, maar dan heb ik tenminste wat te lezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Voordat je thuis bent, is dit topic weer vol
Iow je bedoeld zo rond uur of 10 ofzo dat was Alles is Liefdequote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb ze vanmorgen gehoord. Daarna mss een keer gemist dan...
Vanmorgen was Alles is Liefde (om 10.26, zat net in de trein)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb ze vanmorgen gehoord. Daarna mss een keer gemist dan...
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Impry het volgende:
Lijst met FOK! requests:
Amy Winehouse - Valerie - - - > linebear
Bloc Party - Flux - - - > broer
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - > TJDoornbos
Blur - Tender - - -> Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days - - -> borisz
Chumbawamba - Tubthumping - - - > -Vaduz-
Franz Ferdinand - The Fallen - - - > Omaha
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) - - - > EnGCatjuh
K3 - Onbekend - - -> CarOnline
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - -> Impry
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet
Liquido - Narcotic - - -> Remzz
Dat lijstje kun je er ff inzetten Sirolf, is beetje geupdate met wat linkies
Eric Corton.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
wie is die man in het zwart???
George Bushquote:Op woensdag 19 december 2007 17:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
wie is die man in het zwart???
Diergaarde regelt de dingetjes vanuit Hilversum denk ik nuquote:Op woensdag 19 december 2007 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Standby jock voor het geval de verbinding zou wegvallen?
[ afbeelding ]
Misschien komt de groene kikker ook een keer langsquote:Op woensdag 19 december 2007 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Standby jock voor het geval de verbinding zou wegvallen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef D.Rose het volgende:
ah, een 2e post lukt ook nog voor ie op slot zit
momenteel 2 (!) mensen op de ijsbaan (daar kijk ik op uit). ook raar: er staat keihard muziek op bij de ijsbaan en het is NIET 3FM :Squote:Op woensdag 19 december 2007 17:34 schreef borisz het volgende:
Hoe is het nachtleven in de Haag trouwens ?
kan dan wel weer lollig worden.
kloon of n00b?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef seriousrequeststar het volgende:
letterlijk boven water komen drijven![]()
![]()
![]()
![]()
nieuwslezer: het gebied word exra in de gaten gehouden, de kans bestaat dat hij boven water komt drijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slechte woordkeuze nos
Of allebei?quote:
Lekker interessant. Zo komt het topic wel vol ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben niet eten maar zit beetje rond te kutten @ hyves
Ik heb op 180 gestemdquote:Op woensdag 19 december 2007 17:46 schreef seriousrequeststar het volgende:
Poll: hoeveel haalt 3fm vandaag op(keer duizend)
uuhhm geen noodstroom aanwezig?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de stroom bij tv is er net uitgeknald...of zoiets
k geef alleen antwoord op een vraag gozertquote:Op woensdag 19 december 2007 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker interessant. Zo komt het topic wel vol ja.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de stroom bij tv is er net uitgeknald...of zoiets
Dat dus..quote:Op woensdag 19 december 2007 17:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
de stream is weg
@ Sirolf.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb 220k gestemd.
Eerste Fok-request wordt gedraaid. Wijnhuis.
Tijd voor een dealtje zou ik zeggen!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
momenteel 2 (!) mensen op de ijsbaan (daar kijk ik op uit). ook raar: er staat keihard muziek op bij de ijsbaan en het is NIET 3FM :S
covers zijn foutquote:Op woensdag 19 december 2007 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Mark Ronson & Amy Winehouse - Valerie is natuurlijk een leuke cover,
maar er zijn nog meer leuke covers uitgebracht dit jaar, zoals:
Robbie Williams - Lola
Kaiser Chiefs - Flowers In The Rain
The Fratellis - All Along The Watchtower
Amy Winehouse - Cupid
Franz Ferdinand - Sound & Vision
The Raconteurs - Teenage Kicks (!)
Razorlight - Englishman In New York
Paolo Nutini - It Must Be Love
The View - Don't Look Back Into The Sun
Deze platen zouden meer airplay moeten krijgen op 3FM.
Bij @home tenminste welquote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Vraagje (ja, ik weet het, ik als medewerker hoor het te weten): als je geen digitale kabel hebt en je zit op het UPC-kabelnetwerk, heb je dan ook ergens zo'n sexy 24/7 Serious Request-kanaal? Of moet ik het met de streams doen?
Ik heb hetzelfde probleem als u.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Vraagje (ja, ik weet het, ik als medewerker hoor het te weten): als je geen digitale kabel hebt en je zit op het UPC-kabelnetwerk, heb je dan ook ergens zo'n sexy 24/7 Serious Request-kanaal? Of moet ik het met de streams doen?
Volgens de OP:quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
etalagekanaal ofzo, of het carrousel kanaal misschien ?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat is het rustig
moet ik trouwens morgen weer zo poll maken???
Ik weet niet of ze ook op de analoge TV een kanaal hebben, maar je zou het Etalagekanaal kunnen proberen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
streams en vannacht en morgen op de hollanderquote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
ik heb ook geen digitale kabel, @home zendt het gewoon uitquote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Heb ik dat bij UPC? Ik zit nu naar Jeroen Kijk in de Vegte te kijken die me UPC Digital on Demand probeert aan te smeren!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ook op de analoge TV een kanaal hebben, maar je zou het Etalagekanaal kunnen proberen.
Als zowel de buren als jijzelf via dezelfde kabelboer kijken (en dus niet zij via UPC en jij via Digitenne) zou je het kanaal ook moeten hebben. Kijk even op de website van je kabelboer voor de frequentie.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn buurmeisje heeft het idd wel.
Maar ik kan geen etalagekanaal vinden
Wel kanalen met alleen maar filmtrailers ofzo, maar geen 24/7 SR.
UPC heeft inderdaad geen 'vakjes'-kanaal meer. Ze hebben echter in veel gemeenten wél een etalagekanaal, waarop een Digitaal TV-kanaal te zien is die elke maand wisselt. Zie www.upc.nl voor de frequentie.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heb ik dat bij UPC? Ik zit nu naar Jeroen Kijk in de Vegte te kijken die me UPC Digital on Demand probeert aan te smeren!
Ik wil inderdaad zo'n kanaal met van die hippe vakjes. Zoals vroegah. @Home heeft dat wel...
Volgens http://www.upc.nl/frequencies_gm.php?GM=0402 heb je inderdaad geen Etalagekanaal, dus kan je het op TV niet vinden...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Conclusie: ik heb het niet. Grom.
neeeequote:Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen Stenders dus weer. Ekdom doet het begin van de nacht en de ochtend ofzo?
@home: analoog, staat ook in de etalagequote:Op woensdag 19 december 2007 18:07 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een inventarisatie dan maar:
Essent/@Home: digitaal (kanaal 320)
Casema analoog op etalagekanaal
Multikabel: analoog op etalagekanaal
Delta: ?
CAIW: ?
UPC: Digitaal (kanaal 13)
zet het anders ff in de OPquote:Op woensdag 19 december 2007 18:07 schreef Sirolf het volgende:
Ka-ching!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef DJKoster het volgende:
Actie!!
De volgende mensen doneren voor elk topic waarin een Glazen Huis DJ (Gerard, Michiel of Rob) een post zet 1 euro:
DJKoster
Damzkieee
Doe ook mee!![]()
Aantal topics: 0
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeniequote:Op woensdag 19 december 2007 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenstra Veenstra.
Ja!!!!quote:
Wie was jij ook alweer?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:13 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ksst zet die ekdom en stenders eens aan het werk, hier op fok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar niet jouw request volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Blof al gehoord iemand??
Nee, dit is de eerste keer dat ik dit zie..quote:Op woensdag 19 december 2007 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Duurt die onderbreking van de streams steeds een kwart van een uur? Mag toch niet hopen dat ik vanavond nog 5 keer naar die koppen van Di-rect moet kijken.
Ek welquote:Op woensdag 19 december 2007 18:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
heeft ek een acount hier??? en stenders???
mag 't hopen..quote:Op woensdag 19 december 2007 18:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste keer dat ik dit zie..
Volgens mij alleen om 6 uur.
Klopt was niet mn request was Alles is Liefdequote:Op woensdag 19 december 2007 18:15 schreef Impry het volgende:
[..]
Maar niet jouw request volgens mij
Lijst met FOK! requests:
Vul het lijstje met je eigen request aan of geef een brul als je er een langs hoort komen!
Amy Winehouse - Valerie - - - > linebear
Bloc Party - Flux - - - > broer
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - > TJDoornbos
Blur - Tender - - -> Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days - - -> borisz
Chumbawamba - Tubthumping - - - > -Vaduz-
Franz Ferdinand - The Fallen - - - > Omaha
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) - - - > EnGCatjuh
K3 - Onbekend - - -> CarOnline
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - -> Impry
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet
Liquido - Narcotic - - -> Remzz
is al de hele dag, elk uurquote:
quote:Hartelijk dank voor je donatie van ¤ 12,34 aan de 3FM Serious Request. Samen met jou draagt het Nederlandse Rode Kruis bij aan een wereld met voldoende schoon drinkwater. Het volledige bedrag gaat naar het Nederlandse Rode Kruis die hiermee onder andere bronnen zuivert en aanlegt, maar ook voorlichting geeft over gezondheid en hygiëne.
De plaat die je aangevraagd hebt, KATE BUSH - CLOUDBUSTING, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:12 schreef seriousrequeststar het volgende:
kan die slet niet van de streams worden gehaald
wat een nutteloos wijf is dat
Eén vraagteken is wel genoeg, gebruik a.u.b. wat hoofdletters/leestekens en gebruik even normale taal...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:15 schreef seriousrequeststar het volgende:
heeft ek een acount hier??? en stenders???
Hmm.. bij mij niet hoor..quote:Op woensdag 19 december 2007 18:19 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
is al de hele dag, elk uur
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef Impry het volgende:
[..]
[..]
Eén vraagteken is wel genoeg, gebruik a.u.b. wat hoofdletters/leestekens en gebruik even normale taal...
Bij voorbaat dank,
Impry![]()
Beter dan dit gevalquote:Op woensdag 19 december 2007 18:19 schreef Sirolf het volgende:
Mark Ronson de meest aangevraagde plaat?! Die mensen hebben ECHT geen smaak...
ze onderbreekt al de hele dag de streams op het hele uur om een update te geven(de hele dag al dezelfde update)quote:
wat hij zegtquote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef Impry het volgende:
Anders kun je wat mij betreft (en denk niet dat ik de enige ben) wel oprotten uit deze reeks.
Ik kijk ook digitaal en had dus om 18.00 uur die update van 20 minuten. Beetje erg lang als ik dat vanavond elk uur te zien krijg......quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze onderbreekt al de hele dag de streams op het hele uur om een update te geven(de hele dag al dezelfde update)
of kijk jij digitaal???
@Home, analoog, preview kanaal. Ik kan me ook vergissen, ik kijk maar met een half oogquote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze onderbreekt al de hele dag de streams op het hele uur om een update te geven(de hele dag al dezelfde update)
of kijk jij digitaal???
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoezo, ga je maar een kwartiertje sporten?
Bij mij was het 3FM00627, vanochtend om 9.43quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nummer in het donatiekenmerk is 2292. Dat is het aantal platen dat is aangevraagd tot nu toe?
Bij mij is het kanaal 11 bij @home.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:07 schreef Sirolf het volgende:
dus elk uur een update van een kwartier en om 18:00 een lange update van 20 minuten als ik het goed begrijp????quote:Op woensdag 19 december 2007 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk ook digitaal en had dus om 18.00 uur die update van 20 minuten. Beetje erg lang als ik dat vanavond elk uur te zien krijg......
Lijkt er wel op...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dus elk uur een update van een kwartier en om 18:00 een lange update van 20 minuten als ik het goed begrijp????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook 11 @ Home. Mss een verschil met andere Essent-dochters...?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:26 schreef maril het volgende:
[..]
Bij mij is het kanaal 11 bij @home.
Is volgens mij ook omdat je anders zit met de reclames die eigenlijk voor de radio bedoeld zijn die dan op TV zouden komen. (krijgen de bedrijven dus meer recht dan waarvoor ze betaald hebben ofzo)quote:
behoorlijk welquote:Op woensdag 19 december 2007 18:27 schreef Haunter het volgende:
Is het rustiger rond het huis dan vorig jaar? Ik kan me het niet meer herinneren.
Leuk inderdaad! Doe er zelf niets mee, dus wil jij m'n code hebben?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat aardig, een gratis iTunes-download bij m'n request.
Hier word ik ook niet vrolijk van..quote:Op woensdag 19 december 2007 18:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Conclusie: ik heb het niet. Grom.
Jep! Die bedoel ik, leuk nummer.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Feivel1 het volgende:
@Tha_Dark: The Wombats - Lets Dance to Joy Division?
Die 2e is ook een monster hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeee![]()
[ afbeelding ]
JAAAAAAA!!!!
Die waren anders nu gewoon te horen... pas daarna kwam die 'samenvatting'... En het hoeft geen 20 minuten te duren wmbquote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Is volgens mij ook omdat je anders zit met de reclames die eigenlijk voor de radio bedoeld zijn die dan op TV zouden komen. (krijgen de bedrijven dus meer recht dan waarvoor ze betaald hebben ofzo)
Als je 'm nog hebt, graag! Dankjequote:Op woensdag 19 december 2007 18:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Leuk inderdaad! Doe er zelf niets mee, dus wil jij m'n code hebben?
Oh, dan weet ik het ook niet, was er om 6 uur nog niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die waren anders nu gewoon te horen... pas daarna kwam die 'samenvatting'... En het hoeft geen 20 minuten te duren wmb.
nee het is steeds een paar minuten voor het hele uur, de reclamen en het nieuws zijn gewoon te horen op de tv(tenminste bij de kwartier update)quote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Is volgens mij ook omdat je anders zit met de reclames die eigenlijk voor de radio bedoeld zijn die dan op TV zouden komen. (krijgen de bedrijven dus meer recht dan waarvoor ze betaald hebben ofzo)
Je hebt PB-tjequote:Op woensdag 19 december 2007 18:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je 'm nog hebt, graag! Dankje.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Je hebt PB-tje(hij stond nog in m'n mail)
Weet niet, misschien moet je minimaal ¤ 5,- overmaken?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de Serious Request site staat dat wanneer je een plaat aanvraagt, je het vervolgens gratis kan downloaden via iTunes. Het klinkt misschien hufterig, maar dan zou het theoretisch ook mogelijk zijn om voor 0,01 eurocent een plaat aan te vragen en dan gratis dat nummer via iTunes te halen, of zit ik mis?
Bedacht me net hetzelfdequote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Op de Serious Request site staat dat wanneer je een plaat aanvraagt, je het vervolgens gratis kan downloaden via iTunes. Het klinkt misschien hufterig, maar dan zou het theoretisch ook mogelijk zijn om voor 0,01 eurocent een plaat aan te vragen en dan gratis dat nummer via iTunes te halen, of zit ik mis?
10 dit jaarquote:Op woensdag 19 december 2007 18:35 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet niet, misschien moet je minimaal ¤ 5,- overmaken?
die tv updates zijn die op vaste tijdstippen???quote:Op woensdag 19 december 2007 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
die updates op de tv zijn idd gruwelijk irritant
vorig jaar ben ik vrij snel overgeschakeld op radio én tv; geluid van de tv uit, en de radio aan
dat zal het binnenkort wel weer worden
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef Markeerstift het volgende:
ik meld mezelf !
Heb alleen nog maar sms gestuurd.
Maar ik hoop niet dat het dance to joy division wordt want die ben ik echt al beu [afbeelding]
ieder uur denk ik?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:39 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
die tv updates zijn die op vaste tijdstippen???
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:38 schreef Impry het volgende:
[..]
You're WelcomeZeker als je Kate Bush request!
Praat gewoon normaal, prutser! Ga in Den Haag zeuren ipv hier...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef seriousrequeststar het volgende:
als we nou een samen geld verzamelen en dat ruilen voor het weg halen van dat wijf
Ik weet wel een betere ruil....quote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef seriousrequeststar het volgende:
als we nou een samen geld verzamelen en dat ruilen voor het weg halen van dat wijf
Laten we geld gaan vragen voor elke post waarin jij geen Hoofdletters en/of punten gebruikt of een ongepaste opmerking maakt. Dan gaat de opbrengst pas met sprongen omhoog!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:42 schreef seriousrequeststar het volgende:
Ik wilde m niet maken, maar iddquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik weet wel een betere ruil....
mijn deel is al binnenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we geld gaan vragen voor elke post waarin jij geen Hoofdletters en/of punten gebruikt of een ongepaste opmerking maakt. Dan gaat de opbrengst pas met sprongen omhoog!
Was het maar waarquote:Op woensdag 19 december 2007 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat vraagt ie aan? The Lion Sleeps tonight?
Ik geef daar 18 kruidnoten voor. Euro's zijn op!!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we geld gaan vragen voor elke post waarin jij geen Hoofdletters en/of punten gebruikt of een ongepaste opmerking maakt. Dan gaat de opbrengst pas met sprongen omhoog!
dat heeft niks met het vriezen te makenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:48 schreef Impry het volgende:
Het is wel rustig buiten, maar is ook niet gek eigenlijk als het vriest... Wel jammer, ook voor de DJ's.
Mja, het is natuurlijk wel de eerste dag én op een nieuwe locatie. De opbrengst was in ieder geval lang niet slecht, dus het zal wel goed komen.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:48 schreef Impry het volgende:
Het is wel rustig buiten, maar is ook niet gek eigenlijk als het vriest... Wel jammer, ook voor de DJ's.
Mijn collega vertelde me net dat het min 8 gaat worden vannacht.....quote:Op woensdag 19 december 2007 18:48 schreef Impry het volgende:
Aan de Limburgers dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:49 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dat heeft niks met het vriezen te maken [afbeelding] [afbeelding]
Min 8 in Maastricht of ook aan zee?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn collega vertelde me net dat het min 8 gaat worden vannacht.....
It giet oanquote:Op woensdag 19 december 2007 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn collega vertelde me net dat het min 8 gaat worden vannacht.....
Ik gok dat het dit wordt:quote:Op woensdag 19 december 2007 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zit het tot nu toe precies met de uurverdeling, aangezien ik vanmorgen gemist heb?
en 22.00 - 02.00 dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik gok dat het dit wordt:
Veenstra 02.00-06.00
Ekdom 06.00-10.00
Stenders 10.00-14.00
Veenstra 14.00-18.00
Stenders 18.00-22.00
Ekdom 22.00-02.00
neequote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Toad het volgende:
Ik mis steeds die SR-update. Ik mis niks volgens mij...?
Ah iddquote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou een Pearl-bon vragen voor Kerst.
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou een Pearl-bon vragen voor Kerst.
Het zijn de kleine dingen die het hem doen hèquote:
Roosmarijn (muziekredactie en DJ bij 3FM) zei vannacht nog dat de volgorde per dag gaat verschillen. Alleen Ekdom van 6 tot 10 is een vast gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik gok dat het dit wordt:
Veenstra 02.00-06.00
Ekdom 06.00-10.00
Stenders 10.00-14.00
Veenstra 14.00-18.00
Stenders 18.00-22.00
Ekdom 22.00-02.00
Dat had ik al verwacht, omdat Ekdom in de ochtend ook weer moet (die staat vast) en Veenstra dus vannacht na 2 uur.quote:
Denk ik ook, zo kan Ekdom s'nachts nauwelijks slapenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn (muziekredactie en DJ bij 3FM) zei vannacht nog dat de volgorde per dag gaat verschillen. Alleen Ekdom van 6 tot 10 is een vast gegeven.
Als Michiel en Rob de tijd tussen 20 en 6 uur doen kan Gerard toch 8 uur slapen hoor, da's toch nog best wat.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het worden korte slaapdagen.
dus om 10 uur dus stenders?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht, omdat Ekdom in de ochtend ook weer moet (die staat vast) en Veenstra dus vannacht na 2 uur.
Alles voor de centen hèquote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een kutplaat.
Heb je dan liever Frans Bauer?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een kutplaat.
Nou inderdaad, en dat Stenders dit dan wel weer een goede plaat vind... die man heeft een erg aparte muzieksmaak.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een kutplaat.
hebben ze dit speciaal voor stenders gedaan, zodat hij kan uitslapen en het volhoud(de week)?????quote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn (muziekredactie en DJ bij 3FM) zei vannacht nog dat de volgorde per dag gaat verschillen. Alleen Ekdom van 6 tot 10 is een vast gegeven.
Ze willen denk ik gewoon een vast persoon in de ochtend, net als de voorgaande jaren.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
hebben ze dit speciaal voor stenders gedaan, zodat hij kan uitslapen en het volhoud(de week)?????
den haag hequote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is inderdaad beschamend rustig buiten
Leuke topicgeschiedenis heb jij.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
den haag he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
den haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt nooit iets goeds vanaf
utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er jaloers opquote:Op woensdag 19 december 2007 19:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuke topicgeschiedenis heb jij.
Zo stond ik vanmorgen in alle vroegte ook nadat de pers vertrokken wasquote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is inderdaad beschamend rustig buiten
speciaal aangemaakt voor srquote:
Ik kom ook pas sinds kort op FOK!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
speciaal aangemaakt voor sr![]()
na een paar jaar gelezen te hebben en ik heb het te druk om de rest van fok te bezoeken
![]()
![]()
Welk nummer heb je gedownload?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thnx voor de iTunes-code, broer![]()
.
Aantal posts: 56.536 (gemiddeld 27 per dag)quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom ook pas sinds kort op FOK!.
vooral blijven doenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Welk nummer heb je gedownload?
@seriousrequeststar, verwacht niet te veel reacties als je op deze manier door blijft posten. Ik ga je vanaf nu in ieder geval negeren![]()
Nog geen... (je kunt de code voor later invullen). Ben nog ff aan 't rondsnuffelen voor een geweldig nummerquote:
You sound like a BrEeZaHquote:Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
den haag he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
den haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt nooit iets goeds vanaf
utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aantal posts: 56.536 (gemiddeld 27 per dag)
misschien kun je je smilie gebruik wat minderen, is in ieder geval al een begin.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
vooral blijven doen
mensen als jouw zijn mijn aandacht niet waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt er idd wel op. Die van mij is 1640, vanmiddag om 13:45.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nummer in het donatiekenmerk is 2292. Dat is het aantal platen dat is aangevraagd tot nu toe?
Dan ben ik jouw aandacht ook niet waard, of jij natuurlijk de onze niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
vooral blijven doen
mensen als jouw zijn mijn aandacht niet waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, mooi.. kunnen we dat es ff in de gaten houden als ik later nog een of meer platen aanvraagquote:Op woensdag 19 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op. Die van mij is 1640, vanmiddag om 13:45.
Leuk voor de statistieken iddquote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, mooi.. kunnen we dat es ff in de gaten houden als ik later nog een of meer platen aanvraag.
We houden alles in de gaten. Zoals altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuk voor de statistieken idd
Tis vrij ondoenlijk om alles te lezen iddquote:Op woensdag 19 december 2007 19:32 schreef MutZ het volgende:
Wat gaan jullie echt ongelooflijk snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |