Ik kijk ook digitaal en had dus om 18.00 uur die update van 20 minuten. Beetje erg lang als ik dat vanavond elk uur te zien krijg......quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze onderbreekt al de hele dag de streams op het hele uur om een update te geven(de hele dag al dezelfde update)
of kijk jij digitaal???
@Home, analoog, preview kanaal. Ik kan me ook vergissen, ik kijk maar met een half oogquote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze onderbreekt al de hele dag de streams op het hele uur om een update te geven(de hele dag al dezelfde update)
of kijk jij digitaal???
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoezo, ga je maar een kwartiertje sporten?
Bij mij was het 3FM00627, vanochtend om 9.43quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nummer in het donatiekenmerk is 2292. Dat is het aantal platen dat is aangevraagd tot nu toe?
Bij mij is het kanaal 11 bij @home.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:07 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een inventarisatie dan maar:
Essent/@Home: digitaal (kanaal 320)
Casema analoog op etalagekanaal
Multikabel: analoog op etalagekanaal
Delta: ?
CAIW: ?
UPC: Digitaal (kanaal 13)
dus elk uur een update van een kwartier en om 18:00 een lange update van 20 minuten als ik het goed begrijp????quote:Op woensdag 19 december 2007 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kijk ook digitaal en had dus om 18.00 uur die update van 20 minuten. Beetje erg lang als ik dat vanavond elk uur te zien krijg......
Lijkt er wel op...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dus elk uur een update van een kwartier en om 18:00 een lange update van 20 minuten als ik het goed begrijp????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook 11 @ Home. Mss een verschil met andere Essent-dochters...?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:26 schreef maril het volgende:
[..]
Bij mij is het kanaal 11 bij @home.
Is volgens mij ook omdat je anders zit met de reclames die eigenlijk voor de radio bedoeld zijn die dan op TV zouden komen. (krijgen de bedrijven dus meer recht dan waarvoor ze betaald hebben ofzo)quote:
behoorlijk welquote:Op woensdag 19 december 2007 18:27 schreef Haunter het volgende:
Is het rustiger rond het huis dan vorig jaar? Ik kan me het niet meer herinneren.
Leuk inderdaad! Doe er zelf niets mee, dus wil jij m'n code hebben?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat aardig, een gratis iTunes-download bij m'n request.
Hier word ik ook niet vrolijk van..quote:Op woensdag 19 december 2007 18:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Conclusie: ik heb het niet. Grom.
Jep! Die bedoel ik, leuk nummer.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Feivel1 het volgende:
@Tha_Dark: The Wombats - Lets Dance to Joy Division?
Die 2e is ook een monster hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeee![]()
[ afbeelding ]
JAAAAAAA!!!!
Die waren anders nu gewoon te horen... pas daarna kwam die 'samenvatting'... En het hoeft geen 20 minuten te duren wmbquote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Is volgens mij ook omdat je anders zit met de reclames die eigenlijk voor de radio bedoeld zijn die dan op TV zouden komen. (krijgen de bedrijven dus meer recht dan waarvoor ze betaald hebben ofzo)
Als je 'm nog hebt, graag! Dankjequote:Op woensdag 19 december 2007 18:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Leuk inderdaad! Doe er zelf niets mee, dus wil jij m'n code hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |