speciaal aangemaakt voor srquote:
Ik kom ook pas sinds kort op FOK!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
speciaal aangemaakt voor sr![]()
na een paar jaar gelezen te hebben en ik heb het te druk om de rest van fok te bezoeken
![]()
![]()
Welk nummer heb je gedownload?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thnx voor de iTunes-code, broer![]()
.
Aantal posts: 56.536 (gemiddeld 27 per dag)quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom ook pas sinds kort op FOK!.
vooral blijven doenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Welk nummer heb je gedownload?
@seriousrequeststar, verwacht niet te veel reacties als je op deze manier door blijft posten. Ik ga je vanaf nu in ieder geval negeren![]()
Nog geen... (je kunt de code voor later invullen). Ben nog ff aan 't rondsnuffelen voor een geweldig nummerquote:
You sound like a BrEeZaHquote:Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
den haag he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
den haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt nooit iets goeds vanaf
utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aantal posts: 56.536 (gemiddeld 27 per dag)
misschien kun je je smilie gebruik wat minderen, is in ieder geval al een begin.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
vooral blijven doen
mensen als jouw zijn mijn aandacht niet waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt er idd wel op. Die van mij is 1640, vanmiddag om 13:45.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nummer in het donatiekenmerk is 2292. Dat is het aantal platen dat is aangevraagd tot nu toe?
Dan ben ik jouw aandacht ook niet waard, of jij natuurlijk de onze niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
vooral blijven doen
mensen als jouw zijn mijn aandacht niet waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, mooi.. kunnen we dat es ff in de gaten houden als ik later nog een of meer platen aanvraagquote:Op woensdag 19 december 2007 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op. Die van mij is 1640, vanmiddag om 13:45.
Leuk voor de statistieken iddquote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, mooi.. kunnen we dat es ff in de gaten houden als ik later nog een of meer platen aanvraag.
We houden alles in de gaten. Zoals altijdquote:Op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leuk voor de statistieken idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |