dus om 10 uur dus stenders?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht, omdat Ekdom in de ochtend ook weer moet (die staat vast) en Veenstra dus vannacht na 2 uur.
Alles voor de centen hèquote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een kutplaat.
Heb je dan liever Frans Bauer?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een kutplaat.
Nou inderdaad, en dat Stenders dit dan wel weer een goede plaat vind... die man heeft een erg aparte muzieksmaak.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een kutplaat.
hebben ze dit speciaal voor stenders gedaan, zodat hij kan uitslapen en het volhoud(de week)?????quote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn (muziekredactie en DJ bij 3FM) zei vannacht nog dat de volgorde per dag gaat verschillen. Alleen Ekdom van 6 tot 10 is een vast gegeven.
Ze willen denk ik gewoon een vast persoon in de ochtend, net als de voorgaande jaren.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
hebben ze dit speciaal voor stenders gedaan, zodat hij kan uitslapen en het volhoud(de week)?????
den haag hequote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is inderdaad beschamend rustig buiten
Leuke topicgeschiedenis heb jij.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
den haag he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
den haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt nooit iets goeds vanaf
utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er jaloers opquote:Op woensdag 19 december 2007 19:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuke topicgeschiedenis heb jij.
Zo stond ik vanmorgen in alle vroegte ook nadat de pers vertrokken wasquote:Op woensdag 19 december 2007 19:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is inderdaad beschamend rustig buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |