Voordat je thuis bent, is dit topic weer volquote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef ChatGirl het volgende:
TVP voor thuis enzo.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 19 december 2007 17:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Okej was het Hier live at Pinkpop??
Grote kans van wel ja, maar dan heb ik tenminste wat te lezen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Voordat je thuis bent, is dit topic weer vol
Iow je bedoeld zo rond uur of 10 ofzo dat was Alles is Liefdequote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb ze vanmorgen gehoord. Daarna mss een keer gemist dan...
Vanmorgen was Alles is Liefde (om 10.26, zat net in de trein)quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb ze vanmorgen gehoord. Daarna mss een keer gemist dan...
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:19 schreef Impry het volgende:
Lijst met FOK! requests:
Amy Winehouse - Valerie - - - > linebear
Bloc Party - Flux - - - > broer
Bløf - Hier (Pinkpop Live versie) - - - > TJDoornbos
Blur - Tender - - -> Cee
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days - - -> borisz
Chumbawamba - Tubthumping - - - > -Vaduz-
Franz Ferdinand - The Fallen - - - > Omaha
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild remix) - - - > EnGCatjuh
K3 - Onbekend - - -> CarOnline
Kinderen voor Kinderen - Morgen is voor ons een droom - - -> Impry
Klaxons - Golden Skans - - - > Tourniquet
Liquido - Narcotic - - -> Remzz
Dat lijstje kun je er ff inzetten Sirolf, is beetje geupdate met wat linkies
Eric Corton.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
wie is die man in het zwart???
George Bushquote:Op woensdag 19 december 2007 17:27 schreef seriousrequeststar het volgende:
wie is die man in het zwart???
Diergaarde regelt de dingetjes vanuit Hilversum denk ik nuquote:Op woensdag 19 december 2007 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Standby jock voor het geval de verbinding zou wegvallen?
[ afbeelding ]
Misschien komt de groene kikker ook een keer langsquote:Op woensdag 19 december 2007 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Standby jock voor het geval de verbinding zou wegvallen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef D.Rose het volgende:
ah, een 2e post lukt ook nog voor ie op slot zit
momenteel 2 (!) mensen op de ijsbaan (daar kijk ik op uit). ook raar: er staat keihard muziek op bij de ijsbaan en het is NIET 3FM :Squote:Op woensdag 19 december 2007 17:34 schreef borisz het volgende:
Hoe is het nachtleven in de Haag trouwens ?
kan dan wel weer lollig worden.
kloon of n00b?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef seriousrequeststar het volgende:
letterlijk boven water komen drijven![]()
![]()
![]()
![]()
nieuwslezer: het gebied word exra in de gaten gehouden, de kans bestaat dat hij boven water komt drijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slechte woordkeuze nos
Of allebei?quote:
Lekker interessant. Zo komt het topic wel vol ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben niet eten maar zit beetje rond te kutten @ hyves
Ik heb op 180 gestemdquote:Op woensdag 19 december 2007 17:46 schreef seriousrequeststar het volgende:
Poll: hoeveel haalt 3fm vandaag op(keer duizend)
uuhhm geen noodstroom aanwezig?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de stroom bij tv is er net uitgeknald...of zoiets
k geef alleen antwoord op een vraag gozertquote:Op woensdag 19 december 2007 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker interessant. Zo komt het topic wel vol ja.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de stroom bij tv is er net uitgeknald...of zoiets
Dat dus..quote:Op woensdag 19 december 2007 17:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
de stream is weg
@ Sirolf.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb 220k gestemd.
Eerste Fok-request wordt gedraaid. Wijnhuis.
Tijd voor een dealtje zou ik zeggen!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
momenteel 2 (!) mensen op de ijsbaan (daar kijk ik op uit). ook raar: er staat keihard muziek op bij de ijsbaan en het is NIET 3FM :S
covers zijn foutquote:Op woensdag 19 december 2007 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Mark Ronson & Amy Winehouse - Valerie is natuurlijk een leuke cover,
maar er zijn nog meer leuke covers uitgebracht dit jaar, zoals:
Robbie Williams - Lola
Kaiser Chiefs - Flowers In The Rain
The Fratellis - All Along The Watchtower
Amy Winehouse - Cupid
Franz Ferdinand - Sound & Vision
The Raconteurs - Teenage Kicks (!)
Razorlight - Englishman In New York
Paolo Nutini - It Must Be Love
The View - Don't Look Back Into The Sun
Deze platen zouden meer airplay moeten krijgen op 3FM.
Bij @home tenminste welquote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Vraagje (ja, ik weet het, ik als medewerker hoor het te weten): als je geen digitale kabel hebt en je zit op het UPC-kabelnetwerk, heb je dan ook ergens zo'n sexy 24/7 Serious Request-kanaal? Of moet ik het met de streams doen?
Ik heb hetzelfde probleem als u.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Vraagje (ja, ik weet het, ik als medewerker hoor het te weten): als je geen digitale kabel hebt en je zit op het UPC-kabelnetwerk, heb je dan ook ergens zo'n sexy 24/7 Serious Request-kanaal? Of moet ik het met de streams doen?
Volgens de OP:quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
etalagekanaal ofzo, of het carrousel kanaal misschien ?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat is het rustig
moet ik trouwens morgen weer zo poll maken???
Ik weet niet of ze ook op de analoge TV een kanaal hebben, maar je zou het Etalagekanaal kunnen proberen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
streams en vannacht en morgen op de hollanderquote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
ik heb ook geen digitale kabel, @home zendt het gewoon uitquote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallooooohoooo!
Heb ik dat bij UPC? Ik zit nu naar Jeroen Kijk in de Vegte te kijken die me UPC Digital on Demand probeert aan te smeren!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ook op de analoge TV een kanaal hebben, maar je zou het Etalagekanaal kunnen proberen.
Als zowel de buren als jijzelf via dezelfde kabelboer kijken (en dus niet zij via UPC en jij via Digitenne) zou je het kanaal ook moeten hebben. Kijk even op de website van je kabelboer voor de frequentie.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn buurmeisje heeft het idd wel.
Maar ik kan geen etalagekanaal vinden
Wel kanalen met alleen maar filmtrailers ofzo, maar geen 24/7 SR.
UPC heeft inderdaad geen 'vakjes'-kanaal meer. Ze hebben echter in veel gemeenten wél een etalagekanaal, waarop een Digitaal TV-kanaal te zien is die elke maand wisselt. Zie www.upc.nl voor de frequentie.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heb ik dat bij UPC? Ik zit nu naar Jeroen Kijk in de Vegte te kijken die me UPC Digital on Demand probeert aan te smeren!
Ik wil inderdaad zo'n kanaal met van die hippe vakjes. Zoals vroegah. @Home heeft dat wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |