Wie? Michiel?quote:
Nee, bekende van mij, uit Den Haag.quote:
Wat is de gedachte eigenlijk achter dat PSB-alarm?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:18 schreef Omaha het volgende:
[ afbeelding ] The Killers [ afbeelding ]
ja dusquote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Elger... van der Wel?
[ link | afbeelding ]
Doet dit jaar toch telefoonteam? Heb geen radio met 3fm hier, dus moet het doen met de plaatjes en de verslagen hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Elger... van der Wel?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef DJKoster het volgende:
Doneren (tijdens Serious Request) 1 euro voor elk 3FM-topic waarin een Glazen Huis DJ (Gerard, Michiel of Rob) post.
DJKoster
Damzkieee
Aantal topics: 0
Niet verkeerd idd.quote:
Tsjah dat is natuurlijk nog niet bekend.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:29 schreef Stienn het volgende:
Wie zit er eigenlijk bij sander de heer in Gronignen?
Vandaar dat met krijt getekende voetbalveld op het plein.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niet verkeerd idd.
Niks voor jou borisz? komt uit Haarlem
Heb hem in het lijstje gezetquote:Op woensdag 19 december 2007 15:24 schreef broer het volgende:
"De plaat die je aangevraagd hebt, BLOC PARTY - FLUX, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request."
Mooie reden om even te bellen, smsen of een date te regelenquote:
Geen probleem mee, weet wel dat het een behoorlijk zware site is met veel flash-objecten.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik op de SR site wil komen, dan loopt hier alles vast. Meer mensen die daar problemen mee hebben?
Heb ik ook last van ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik op de SR site wil komen, dan loopt hier alles vast. Meer mensen die daar problemen mee hebben?
Het Disneymuziekje? Hij heeft er een pallet vol van.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef Againzender het volgende:
Ah, het Disneymuziekje is ook meegekomen
De Disneypallet bedoel ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Disneymuziekje? Hij heeft er een pallet vol van.
96.8quote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Stienn het volgende:
Zeg, waarom kan ik 3fm niet ontvangen via de kabel in groningen? Het is toch 98.4?
achtergrond wil ik nog wel eens missen hier op mijn werk.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Impry het volgende:
[..]
96.8
En er was al een Disney op de achtergrond langsgekomen. Chant c'est Noel!
Geweldige request man!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:24 schreef broer het volgende:
"De plaat die je aangevraagd hebt, BLOC PARTY - FLUX, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request."
Ekdom en Veenstra zijn behoorlijke PSB fans en elke keer als er een plaat van die gasten op de radio is te horen gaat het PSB-alarm af. Idee is ontstaan tijdens MetMichiel/Ekstra weekend. Zo ongeveer.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is de gedachte eigenlijk achter dat PSB-alarm?
Verlinde lijkt me sterk, die slaapt vannacht in het huis.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik gok op Albert Verlinde of een andere boulevard-achtige Orangjegek qua surprise-truck.
Misschiel wel Johan Flemminx!
Betekend dat dat jij mee doet?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
kunnen we het huis niet laten weten dat ze hier moeten posten om geld te verdienen????
bellen ofzo
Petshop Boysquote:Op woensdag 19 december 2007 15:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat is psb
Chill!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inmiddels zit ik ook in de trein maar een haag, en ik heb ontdekt dat je via vodafone live ook gratis maar sr kan kijken... Je neemt een abbo op ned. 1, en je kunt de eerste maand gratis kijken. Ik kijk nu dus in de trein maar michiel
ik kan geen buitenlandse 0900 nummmers vanaf hier bereikenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Betekend dat dat jij mee doet?![]()
Veenstra wil hier nog wel eens koekeloeren..
Gaat cker niet met alle telefoons waar je vodafone lve op kunt krijgen. Of wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inmiddels zit ik ook in de trein maar een haag, en ik heb ontdekt dat je via vodafone live ook gratis maar sr kan kijken... Je neemt een abbo op ned. 1, en je kunt de eerste maand gratis kijken. Ik kijk nu dus in de trein maar michiel
Mjah, de DJ's komen hier wel langsquote:Op woensdag 19 december 2007 15:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik kan geen buitenlandse 0900 nummmers vanaf hier bereiken
+031-0900-3fm nummer werkt niet hier
Het telefoonnummer is 0909-1336. Kam dus zijn dat je gewoon het verkeerde nummer hebt gebeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik kan geen buitenlandse 0900 nummmers vanaf hier bereiken
+031-0900-3fm nummer werkt niet hier
pet shop boysquote:Op woensdag 19 december 2007 15:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat is psb
Preview kanaal zoeken, als je TV Home hebt kanaal 11.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef Stienn het volgende:
@home
http://www.home.nl/mijnho(...)requenties/?regio=37quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef Stienn het volgende:
@home
ik denk alleen op umts (3g) toestellen. Op mijn k800i werkt het perfect iiggquote:Op woensdag 19 december 2007 16:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaat cker niet met alle telefoons waar je vodafone lve op kunt krijgen. Of wel?
zoals ik al zei +031 0909-1336. werkt nietquote:Op woensdag 19 december 2007 16:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het telefoonnummer is 0909-1336. Kam dus zijn dat je gewoon het verkeerde nummer hebt gebeld.
Niet ingelogd in ieder geval... MichielVquote:Op woensdag 19 december 2007 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Michiel duidelijk op FOK!
Ik heb een k750i. Ik kan ermee op vodafone live en ik kan er filmpjes mee kijken. Maar of ik die 2 dingen kan combineren heb ik nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ik denk alleen op umts (3g) toestellen. Op mijn k800i werkt het perfect iigg
Posten Michiel!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb er niet zoveel verstand van. Dacht dus dat een 0900 nummer nog wat anders is dan een 0909 nummer.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
zoals ik al zei +031 0909-1336. werkt niet
je kunt niet in het buitenland een nl 0900 nummer bellen
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond, zijn we weer...nu vanuit Den Haag!
In Amsterdam is het 3FM signaal op de (analoge) kabel nogal zwak. Met een brakke kabel wil het dan wel eens gebeuren dat je tuner bij automatisch scannen niet stopt omdat het signaal te zwak is. Toets het handmatig in en luister eens door de ruis heen of je iets hoort wat op 3FM lijktquote:Op woensdag 19 december 2007 15:57 schreef Stienn het volgende:
Nou, heb net de hele kabel afgezocht. Help!
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef Sirolf het volgende:
Ook een manier van overleggen hè...?
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haaai jochiequote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Heyquote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Zeg dat wel jaquote:
Als we maar helpen de heren te amuseren.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
zie de lijst aan het begin van dit topicquote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja zeker zin in de vrijdagavond! 4 januari is de eerste show!
even een rondje backstage gelopen. 't is een stuk ruimer dan vorig jaar, maar er lopen ook veel meer mensen rond. ben nu even aan het kijken wat er allemaal al aangevraagd is en dan stilaan playlistjes in elkaar draaien.
Makkelijk. Als deze topic-reeks een jaar bestaat, moeten we toch wel minstens 1 topic per dag kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef D.Rose het volgende:
In dit tempo gaan we over de 365 heen hoor
Vandaag?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef D.Rose het volgende:
In dit tempo gaan we over de 365 heen hoor
ja, maar precies was mooier geweest, dus iedereen moet wat minder postenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Makkelijk. Als deze topic-reeks een jaar bestaat, moeten we toch wel minstens 1 topic per dag kunnen hebben.
Als we nou eens gewoon de 730 gaan halen?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar precies was mooier geweest, dus iedereen moet wat minder posten
Wat is er mis met gekdoen?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie vertelt Michiel dat hij op TV als een idioot overkomt met zijn meezingen en het maken van stomme bewegingen.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat nog steeds die zelfde droopy's voor de microfoon buiten staan, geef geld en wegwezen!
Dat weet hij allang hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie vertelt Michiel dat hij op TV als een idioot overkomt met zijn meezingen en het maken van stomme bewegingen.
Ik hoop dat hij ze mooi in de kou laat staan. Dit is me dure zendtijd en ze komen er te goedkoop vanaf.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Inderdaad jaBenieuwd of Michiel uberhaupt nog aandacht geeft aan iemand die buiten staat
Dan moeten we ietsje meer postenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als we nou eens gewoon de 730 gaan halen?
Ik denk niet dat ze daar op zitten te wachten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef seriousrequeststar het volgende:
kunnen we ook msn met hun???
wis ik niet
In MoveYourAss is ie een paar keer gedraaid volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Tranquilize (Killers ft. Lou Reed) nog nooit op 3FM langs horen komen, het nummer staat gek genoeg wel in de playlist. Ik ga dat nummer maar eens aanvragen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we massaal Highways Of My Life van The Isley Brothers aanvragen, voor het geval dat Gerard de Serious Request week niet overleefd.
ik kan nochtans bevestigen dat deze zeker wel een paar keer gedraaid is (in een niet nader te noemen programma na 22hquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Tranquilize (Killers ft. Lou Reed) nog nooit op 3FM langs horen komen, het nummer staat gek genoeg wel in de playlist. Ik ga dat nummer maar eens aanvragen.
Wil ik ook wel wat voor betalenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
De tussenstanden zijn nog niet bekend, ook nog niet in NL.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
bij ons is er vandaag 10.000 eurie opgehaald maar zijn er al tussenstanden van belgie en zwitserland(de friet tent op de parking)???????????
ben je er al?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik kan nochtans bevestigen dat deze zeker wel een paar keer gedraaid is (in een niet nader te noemen programma na 22h)
nog maar 8 topics per dag (uitgaand van nog 6 volledige dagen)quote:Op woensdag 19 december 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
in dit tempo wordt het jubileum van topic 400 ook nog wel gehaald tijdens SR
quote:
Lijkt me welquote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ze hebben een tijdelijke tussenstand gegevenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De tussenstanden zijn nog niet bekend, ook nog niet in NL.
hij krijgt dat ook gewoon ingesproken hoor...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Marc63 het volgende:
Michiel verveelt zich al zo dat hij de tv-gids uit zn hoofd kent
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hij krijgt dat ook gewoon ingesproken hoor...
Dat was toch alleen een tussenstand van het callcenter of zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze hebben een tijdelijke tussenstand gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een tussenstand van het callcenter of zo?
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een tussenstand van het callcenter of zo?
oh, dacht dat je het over het feit dat hij om half 5 van zender ging...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij doet het gewoon uit zijn hoofd
de npo heeft geen belang in de bbc
Nog niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Krambo het volgende:
Is Balkie al langsgeweest met zijn jaarlijkse ¤1 miljoen?
zkh p w elexander heeft een bedrag achter gelatenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Krambo het volgende:
Is Balkie al langsgeweest met zijn jaarlijkse ¤1 miljoen?
daar zit vast geen miljoen in denk ik, hebben ze niet bekendgemaakt hoeveel daarin zat?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
zkh p w elexander heeft een bedrag achter gelaten
Wat ben je van planquote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
word het geld in het huis elke dag afgevoerd of...........????????
Ik zag vanmorgen op de stream 50 euro, die hield Michiel ook tegen het licht.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
daar zit vast geen miljoen in denk ik, hebben ze niet bekendgemaakt hoeveel daarin zat?
Wil je een overval voorbereiden dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
word het geld in het huis elke dag afgevoerd of...........????????
Ff zoeken..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
Oke, waar blijven de statistieken met vergelijking tot voorgaande jaren?
Kijk zelf maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Requestquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
Oke, waar blijven de statistieken met vergelijking tot voorgaande jaren?
Het bedrag van 5 minuten geleden staat er alquote:Op woensdag 19 december 2007 16:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk zelf maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request
nee vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wil je een overval voorbereiden dan?
Snow Patrol is echt geweldig.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Maar het is voor een goed doel, dus .. nee, ik kan het niet.
Is deze al gedraaid?quote:Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days - - -> borisz
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee vroeg het me gewoon af
ik zou me niet veilig voelen als ik in een huis moet leven met enkele duizende euros
nee nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is deze al gedraaid?
Gemist......
Aardig band hoor, "run" en "chocolate" zijn erg goed. Maar dat zenuwslopende "chasing cars".. neh.quote:
ach Michiel meldt het zelf ook alquote:
Dat heb ik er net op geplaatst.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het bedrag van 5 minuten geleden staat er al
Denk dat een van de banken daar wel voor zorgt. Lijkt me idd niet prettig om dat daar lang te laten liggen...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee vroeg het me gewoon af
ik zou me niet veilig voelen als ik in een huis moet leven met enkele duizende euros
Ik vind het allemaal wel goed, maargoed, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aardig band hoor, "run" en "chocolate" zijn erg goed. Maar dat zenuwslopende "chasing cars".. neh.
Ik vind het laatste album ook goed, Alleen worden Chasing Cars en Shut Your Eyes nog steeds te vaak gedraaid. Draai dan idd Chocolate en Run.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aardig band hoor, "run" en "chocolate" zijn erg goed. Maar dat zenuwslopende "chasing cars".. neh.
Die nieuwe single samen met Martha Wainwright is ook wel een lekker (december-) nummerquote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het laatste album ook goed, Alleen worden Chasing Cars en Shut Your Eyes nog steeds te vaak gedraaid. Draai dan idd Chocolate en Run.
Nee, dat is het lijstje van requests van Fokkers, maar zijn nog niet gedraaidquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is deze al gedraaid?
Gemist......
Nou hup, breng hem naar Leuven!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Koen is hier vlakbij.
hoe smokkel je al dat geld nacht`s stiekum het huis uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat een van de banken daar wel voor zorgt. Lijkt me idd niet prettig om dat daar lang te laten liggen...
ik denk een ondergronds tunnelcomplex, rechtstreeks naar Ford Knox ...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dus schijnbaars hebben ze iets geheims voor het geld
Ze zullen wel een pallet aan veiligheidsmannetjes hebben en een pantser-geldwagen die tot bijna in het huis rijdt.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
hoe smokkel je al dat geld nacht`s stiekum het huis uit.
ik bedoel der lopgen genoeg gekken rond in nderland, die de hele dag daar gaan staan wachten en vervolgens nacht`s de geld ophalen overvallen
dus schijnbaars hebben ze iets geheims voor het geld
Dat mij juist aan de zomer denken. Toen zag ik de clip namelijk voor het eerstquote:Op woensdag 19 december 2007 16:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die nieuwe single samen met Martha Wainwright is ook wel een lekker (december-) nummer
Annemieke heeft zich bij mij opgegeven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
wie hebben zich eigenlijk allemaal al opgegeven voor een ontbijtje met Annemiek?
Ze kunnen op het terein achter het huis parkeren wat verboden gebied is. En waar inderdaad ook een pallet aan veiligheidsmannetjes staan.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen wel een pallet aan veiligheidsmannetjes hebben en een pantser-geldwagen die tot bijna in het huis rijdt.
en daar kun je je niet ergens verstopen ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze kunnen op het terein achter het huis parkeren wat verboden gebied is. En waar inderdaad ook een pallet aan veiligheidsmannetjes staan.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke heeft zich bij mij opgegeven.
Beetje paranoide ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
en daar kun je je niet ergens verstopen ofzo
Ze heeft wel flinke jetsersquote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Die SR-nieuwslezer is wel erg slecht zeg...
Idd. Wat gaan de topics er nu snel doorheen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:02 schreef Marc63 het volgende:
Ff eten... dus niet te snel posten. Anders moet ik zoveel teruglezen.
Foto's!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ze heeft wel flinke jetsers
Dan kan je bijna net zo goed gewoon een bank overvallen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
en daar kun je je niet ergens verstopen ofzo
ik ga eigelijk best wel ver in een vraag die me niet boeit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke heeft zich bij mij opgegeven.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
![]()
(Dat vertelde ze inderdaad, ze gaat naar je toe als ze bij mij weggaat...)
Goed bezigquote:Op woensdag 19 december 2007 17:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de komende uren komen wel een paar van jullie verzoekjes voorbij hoor...komt in orde
*Veenstra krabbelt*quote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef Dichterbijer het volgende:
ze zitten op hyves
vooral veenstra
Het is een man en iets met 'een oranje tintje'.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef My_Little_Pony het volgende:
Weet iemand wie er vandaag in de Surprise Truck in Groningen zit? Woon namelijk in Groningen maar heb geen zin om voor niks de kou in te gaan natuurlijkIn elk geval is een goede hint welkom...
Ps. M'n huisgenoot dacht dat 't Jan Vayne wel moest zijn
Goed bezig!!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de komende uren komen wel een paar van jullie verzoekjes voorbij hoor...komt in orde
Moet je is wat vaker langskomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
TOPIC 352?!
Half FOK! post opeens mee hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
TOPIC 352?!
Als er nou meer van jouw soort komen, dan worden hier nog harde doekoes verdiend ook!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
TOPIC 352?!
En we zijn nog maar net begonnen!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
TOPIC 352?!
Leuk ben beniewdquote:Op woensdag 19 december 2007 17:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Veel bijleesplezier.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
TOPIC 352?!
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef borisz het volgende:
Mevrouw Hilbrand is in het huis
Topic nummer 5 van vandaag? Mijn god wat gaat dat hard zeg!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef Sirolf het volgende:
Ik open de nieuwe wel weer!
heb je ff de linkies??quote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef Dichterbijer het volgende:
ze zitten op hyves
vooral veenstra
En een stopcontact zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dammit, qua ik nu voor het huis klaar op fotos te maken, is me k800i leegheeft een van de medefokkers niet een lader in de buurt van het plein?
Zoiets...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Topic nummer 5 van vandaag? Mijn god wat gaat dat hard zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |