Ik zag vanmorgen op de stream 50 euro, die hield Michiel ook tegen het licht.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
daar zit vast geen miljoen in denk ik, hebben ze niet bekendgemaakt hoeveel daarin zat?
Wil je een overval voorbereiden dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
word het geld in het huis elke dag afgevoerd of...........????????
Ff zoeken..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
Oke, waar blijven de statistieken met vergelijking tot voorgaande jaren?
Kijk zelf maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Requestquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
Oke, waar blijven de statistieken met vergelijking tot voorgaande jaren?
Het bedrag van 5 minuten geleden staat er alquote:Op woensdag 19 december 2007 16:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk zelf maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request
nee vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wil je een overval voorbereiden dan?
Snow Patrol is echt geweldig.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Maar het is voor een goed doel, dus .. nee, ik kan het niet.
Is deze al gedraaid?quote:Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days - - -> borisz
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee vroeg het me gewoon af
ik zou me niet veilig voelen als ik in een huis moet leven met enkele duizende euros
nee nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is deze al gedraaid?
Gemist......
Aardig band hoor, "run" en "chocolate" zijn erg goed. Maar dat zenuwslopende "chasing cars".. neh.quote:
ach Michiel meldt het zelf ook alquote:
Dat heb ik er net op geplaatst.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het bedrag van 5 minuten geleden staat er al
Denk dat een van de banken daar wel voor zorgt. Lijkt me idd niet prettig om dat daar lang te laten liggen...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee vroeg het me gewoon af
ik zou me niet veilig voelen als ik in een huis moet leven met enkele duizende euros
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |