Geen probleem mee, weet wel dat het een behoorlijk zware site is met veel flash-objecten.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik op de SR site wil komen, dan loopt hier alles vast. Meer mensen die daar problemen mee hebben?
Heb ik ook last van ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik op de SR site wil komen, dan loopt hier alles vast. Meer mensen die daar problemen mee hebben?
Het Disneymuziekje? Hij heeft er een pallet vol van.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:43 schreef Againzender het volgende:
Ah, het Disneymuziekje is ook meegekomen
De Disneypallet bedoel ik ookquote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Disneymuziekje? Hij heeft er een pallet vol van.
96.8quote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Stienn het volgende:
Zeg, waarom kan ik 3fm niet ontvangen via de kabel in groningen? Het is toch 98.4?
achtergrond wil ik nog wel eens missen hier op mijn werk.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Impry het volgende:
[..]
96.8
En er was al een Disney op de achtergrond langsgekomen. Chant c'est Noel!
Geweldige request man!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:24 schreef broer het volgende:
"De plaat die je aangevraagd hebt, BLOC PARTY - FLUX, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request."
Ekdom en Veenstra zijn behoorlijke PSB fans en elke keer als er een plaat van die gasten op de radio is te horen gaat het PSB-alarm af. Idee is ontstaan tijdens MetMichiel/Ekstra weekend. Zo ongeveer.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:21 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is de gedachte eigenlijk achter dat PSB-alarm?
Verlinde lijkt me sterk, die slaapt vannacht in het huis.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef Sirolf het volgende:
Ik gok op Albert Verlinde of een andere boulevard-achtige Orangjegek qua surprise-truck.
Misschiel wel Johan Flemminx!
Betekend dat dat jij mee doet?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef seriousrequeststar het volgende:
kunnen we het huis niet laten weten dat ze hier moeten posten om geld te verdienen????
bellen ofzo
Petshop Boysquote:Op woensdag 19 december 2007 15:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
wat is psb
Chill!quote:Op woensdag 19 december 2007 15:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inmiddels zit ik ook in de trein maar een haag, en ik heb ontdekt dat je via vodafone live ook gratis maar sr kan kijken... Je neemt een abbo op ned. 1, en je kunt de eerste maand gratis kijken. Ik kijk nu dus in de trein maar michiel
ik kan geen buitenlandse 0900 nummmers vanaf hier bereikenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Betekend dat dat jij mee doet?![]()
Veenstra wil hier nog wel eens koekeloeren..
Gaat cker niet met alle telefoons waar je vodafone lve op kunt krijgen. Of wel?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Inmiddels zit ik ook in de trein maar een haag, en ik heb ontdekt dat je via vodafone live ook gratis maar sr kan kijken... Je neemt een abbo op ned. 1, en je kunt de eerste maand gratis kijken. Ik kijk nu dus in de trein maar michiel
Mjah, de DJ's komen hier wel langsquote:Op woensdag 19 december 2007 15:59 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ik kan geen buitenlandse 0900 nummmers vanaf hier bereiken
+031-0900-3fm nummer werkt niet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |