quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we massaal Highways Of My Life van The Isley Brothers aanvragen, voor het geval dat Gerard de Serious Request week niet overleefd.
ik kan nochtans bevestigen dat deze zeker wel een paar keer gedraaid is (in een niet nader te noemen programma na 22hquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Tranquilize (Killers ft. Lou Reed) nog nooit op 3FM langs horen komen, het nummer staat gek genoeg wel in de playlist. Ik ga dat nummer maar eens aanvragen.
Wil ik ook wel wat voor betalenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Tranquilize (Killers ft. Lou Reed) nog nooit op 3FM langs horen komen, het nummer staat gek genoeg wel in de playlist. Ik ga dat nummer maar eens aanvragen.
De tussenstanden zijn nog niet bekend, ook nog niet in NL.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef seriousrequeststar het volgende:
bij ons is er vandaag 10.000 eurie opgehaald maar zijn er al tussenstanden van belgie en zwitserland(de friet tent op de parking)???????????
ben je er al?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik kan nochtans bevestigen dat deze zeker wel een paar keer gedraaid is (in een niet nader te noemen programma na 22h)
nog maar 8 topics per dag (uitgaand van nog 6 volledige dagen)quote:Op woensdag 19 december 2007 16:27 schreef rubbereend het volgende:
in dit tempo wordt het jubileum van topic 400 ook nog wel gehaald tijdens SR
quote:
Lijkt me welquote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond, zijn we weer...nu vanuit Den Haag!
ze hebben een tijdelijke tussenstand gegevenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De tussenstanden zijn nog niet bekend, ook nog niet in NL.
hij krijgt dat ook gewoon ingesproken hoor...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Marc63 het volgende:
Michiel verveelt zich al zo dat hij de tv-gids uit zn hoofd kent
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hij krijgt dat ook gewoon ingesproken hoor...
Dat was toch alleen een tussenstand van het callcenter of zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
ze hebben een tijdelijke tussenstand gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een tussenstand van het callcenter of zo?
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat was toch alleen een tussenstand van het callcenter of zo?
oh, dacht dat je het over het feit dat hij om half 5 van zender ging...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij doet het gewoon uit zijn hoofd
de npo heeft geen belang in de bbc
Nog niet...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Krambo het volgende:
Is Balkie al langsgeweest met zijn jaarlijkse ¤1 miljoen?
zkh p w elexander heeft een bedrag achter gelatenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef Krambo het volgende:
Is Balkie al langsgeweest met zijn jaarlijkse ¤1 miljoen?
daar zit vast geen miljoen in denk ik, hebben ze niet bekendgemaakt hoeveel daarin zat?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
zkh p w elexander heeft een bedrag achter gelaten
Wat ben je van planquote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
word het geld in het huis elke dag afgevoerd of...........????????
Ik zag vanmorgen op de stream 50 euro, die hield Michiel ook tegen het licht.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef Krambo het volgende:
[..]
daar zit vast geen miljoen in denk ik, hebben ze niet bekendgemaakt hoeveel daarin zat?
Wil je een overval voorbereiden dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:44 schreef seriousrequeststar het volgende:
word het geld in het huis elke dag afgevoerd of...........????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |