Ff zoeken..quote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
Oke, waar blijven de statistieken met vergelijking tot voorgaande jaren?
Kijk zelf maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Requestquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef JeroenV het volgende:
Oke, waar blijven de statistieken met vergelijking tot voorgaande jaren?
Het bedrag van 5 minuten geleden staat er alquote:Op woensdag 19 december 2007 16:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk zelf maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request
nee vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 19 december 2007 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wil je een overval voorbereiden dan?
Snow Patrol is echt geweldig.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Maar het is voor een goed doel, dus .. nee, ik kan het niet.
Is deze al gedraaid?quote:Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days - - -> borisz
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee vroeg het me gewoon af
ik zou me niet veilig voelen als ik in een huis moet leven met enkele duizende euros
nee nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is deze al gedraaid?
Gemist......
Aardig band hoor, "run" en "chocolate" zijn erg goed. Maar dat zenuwslopende "chasing cars".. neh.quote:
ach Michiel meldt het zelf ook alquote:
Dat heb ik er net op geplaatst.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het bedrag van 5 minuten geleden staat er al
Denk dat een van de banken daar wel voor zorgt. Lijkt me idd niet prettig om dat daar lang te laten liggen...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
nee vroeg het me gewoon af
ik zou me niet veilig voelen als ik in een huis moet leven met enkele duizende euros
Ik vind het allemaal wel goed, maargoed, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aardig band hoor, "run" en "chocolate" zijn erg goed. Maar dat zenuwslopende "chasing cars".. neh.
Ik vind het laatste album ook goed, Alleen worden Chasing Cars en Shut Your Eyes nog steeds te vaak gedraaid. Draai dan idd Chocolate en Run.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aardig band hoor, "run" en "chocolate" zijn erg goed. Maar dat zenuwslopende "chasing cars".. neh.
Die nieuwe single samen met Martha Wainwright is ook wel een lekker (december-) nummerquote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het laatste album ook goed, Alleen worden Chasing Cars en Shut Your Eyes nog steeds te vaak gedraaid. Draai dan idd Chocolate en Run.
Nee, dat is het lijstje van requests van Fokkers, maar zijn nog niet gedraaidquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is deze al gedraaid?
Gemist......
Nou hup, breng hem naar Leuven!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Koen is hier vlakbij.
hoe smokkel je al dat geld nacht`s stiekum het huis uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat een van de banken daar wel voor zorgt. Lijkt me idd niet prettig om dat daar lang te laten liggen...
ik denk een ondergronds tunnelcomplex, rechtstreeks naar Ford Knox ...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
dus schijnbaars hebben ze iets geheims voor het geld
Ze zullen wel een pallet aan veiligheidsmannetjes hebben en een pantser-geldwagen die tot bijna in het huis rijdt.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
hoe smokkel je al dat geld nacht`s stiekum het huis uit.
ik bedoel der lopgen genoeg gekken rond in nderland, die de hele dag daar gaan staan wachten en vervolgens nacht`s de geld ophalen overvallen
dus schijnbaars hebben ze iets geheims voor het geld
Dat mij juist aan de zomer denken. Toen zag ik de clip namelijk voor het eerstquote:Op woensdag 19 december 2007 16:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die nieuwe single samen met Martha Wainwright is ook wel een lekker (december-) nummer
Annemieke heeft zich bij mij opgegeven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef rubbereend het volgende:
wie hebben zich eigenlijk allemaal al opgegeven voor een ontbijtje met Annemiek?
Ze kunnen op het terein achter het huis parkeren wat verboden gebied is. En waar inderdaad ook een pallet aan veiligheidsmannetjes staan.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen wel een pallet aan veiligheidsmannetjes hebben en een pantser-geldwagen die tot bijna in het huis rijdt.
en daar kun je je niet ergens verstopen ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze kunnen op het terein achter het huis parkeren wat verboden gebied is. En waar inderdaad ook een pallet aan veiligheidsmannetjes staan.
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke heeft zich bij mij opgegeven.
Beetje paranoide ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
en daar kun je je niet ergens verstopen ofzo
Ze heeft wel flinke jetsersquote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Die SR-nieuwslezer is wel erg slecht zeg...
Idd. Wat gaan de topics er nu snel doorheen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:02 schreef Marc63 het volgende:
Ff eten... dus niet te snel posten. Anders moet ik zoveel teruglezen.
Foto's!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ze heeft wel flinke jetsers
Dan kan je bijna net zo goed gewoon een bank overvallen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef seriousrequeststar het volgende:
[..]
en daar kun je je niet ergens verstopen ofzo
ik ga eigelijk best wel ver in een vraag die me niet boeit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Annemieke heeft zich bij mij opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |