Ja, viel mij ook al op...quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op...
Waarschijnlijk was het bij jou mijn bericht, en bij mij jouw bericht![]()
Ik ben al bezig met een aangepaste OPquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt me idd nog niet nodig om het topic nu al om te dopen tot SR-reeks. Dat komt begin volgende week wel.
Laten we hopen van welquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef teig het volgende:
Zou er dit jaar ook een oliebollenkraam naast het glazen huis staan??
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen met opbouwen trouwens?
Oeh, daar ga ik overmorgen een kijkje nemenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/
Mijn primeur, wat doe je!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/
en daarnaast een terras met Grolschquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef Zotheid het volgende:
Ja, er staat een oliebollenkraam op het plein.
Ik heb net lekker hardgelopen, en ze zijn inderdaad aan het opbouwen. Ik heb even 2 foto's gemaakt met m'n mobiel. Ga nu zo eerst lekker douchen en dan loop ik er nog wel even langs met m'n fotocamera.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me, daar wil je echt niet zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarnaast een terras met Grolsch
Geen idee, nog niets van gehoord.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zit even te kijken of Serious Request weer op het Etalagekanaal van Casema komt de 6 dagen dat ze in het huis zitten, maar heb nog niets kunnen vinden. Weet iemand anders of het dit jaar opnieuw zo is?
Niets bijzonders, Iets met sollicitaties enzoquote:
Cool.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niets bijzonders, Iets met sollicitaties enzo
Jullie geloven ook alles...quote:
En @Home ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, nog niets van gehoord.
* Sirolf hoopt het wel, op het etalagekanaal van Multikabel dan
Bij de persconferentie zeiden ze van welquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zit even te kijken of Serious Request weer op het Etalagekanaal van Casema komt de 6 dagen dat ze in het huis zitten, maar heb nog niets kunnen vinden. Weet iemand anders of het dit jaar opnieuw zo is?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jullie geloven ook alles...
[ afbeelding ]
Daar!
Ben benieuwd of UPC meedoet (zal wel niet, eikels), hoewel ze wel één van de sponsoren zijn dit jaar. Nou, misschien heb ik dan toch mazzel...quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En @Home ook. Zonden het vorig jaar ook uit
.
Volgens mij hadden de 3 grote kabelpartijen in Nederland een speciaal SR kanaal dit jaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben benieuwd of UPC meedoet (zal wel niet, eikels), hoewel ze wel één van de sponsoren zijn dit jaar. Nou, misschien heb ik dan toch mazzel...
PMquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk dat ze Uruzgan FM het volgende uur steeds herhalen :-)
ICICquote:
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Yoooooooo mensen!
Geen MetMichiel voor mij want ik vertrek zo richting Martiniplaza. Capitals moeten spelen en hopelijk weten ze te winnen.. Jammer dat ik het eerste nummer van MYA moet missen (Interpol), maar ben ruim op tijd terug voor het laatste uur want de platen die dan langs komen..... SUPER ! Gaat weer tof worden, denk ik.
Dat lijkt me moeilijk to vrijwel onmogelijk. Wel een goede zege vorige week op Charleroi. Vandaag moet er sowieso gewonnen worden van Asesoft, die vlak boven de Capitals staan. Ik geef de Eiffeltowers een grotere kans, alhoewel ze ook laatste staan, maar wel vlakbij de nummer 3.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?
Weinig aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef TheArt het volgende:
Dat lijkt me moeilijk to vrijwel onmogelijk. Wel een goede zege vorige week op Charleroi. Vandaag moet er sowieso gewonnen worden van Asesoft, die vlak boven de Capitals staan. Ik geef de Eiffeltowers een grotere kans, alhoewel ze ook laatste staan, maar wel vlakbij de nummer 3.
Zoals Marc al vroeg: DNS overleefd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
yo yo yo
Nu pas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Heb trouwens vanmiddag noordpool.fm uitgelezen
en? Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Heb trouwens vanmiddag noordpool.fm uitgelezen
ja, Hij lag een hele tijd te liggen, toen maar meegenomen het OV inquote:
In de tram tussen station zuid en halte VU uitgelezen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, Hij lag een hele tijd te liggen, toen maar meegenomen het OV in
leuk boekquote:
nee de boot IJmuiden - Amsterdam CSquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de tram tussen station zuid en halte VU uitgelezen?
Nu al zo briljant... ik hoop dat Jan nog wat meer centjes heeft en dan wordt 2007 zeker overtroffenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Timo20 het volgende:
2:![]()
![]()
Rage Against The Machine
![]()
![]()
en
Foo Fighters
op Pinkpop 2008
![]()
![]()
au revoirquote:
En toch zie ik het volgend jaar graag weer op de Neude.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben op het Plein in ieder geval wel véél meer ruimte dan op de Neude...
Roosmarijn denkt dat het tussen Valerie van Mark Ronson en Amy Winehouse en Need Your Needs van Georgie James gaat en Domien gokt ook op Valerie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actie om Let's dance to Joy Division tot SR-hit te bombarderen?![]()
Erg mooi inderdaad.quote:
Als het Valerie wordt dan toch wel op zijn minst het origineel van The Zutons... als er iemand goedkoop probeert te scoren dan is het Mark Ronson welquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn denkt dat het tussen Valerie van Mark Ronson en Amy Winehouse en Need Your Needs van Georgie James gaat en Domien gokt ook op Valerie.
Ik ben iig wel blij met 1 van die 2. Hebben alleen niet zo'n meeblèr-gehalte als Chelsea Dagger.
Ik had vanmiddag ook pijn in mijn buik van het lachen....quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook pijn in mijn buik van het lachen....
Mij maakt het niet uit, 't is allebei ongeveer even ver (1,5 uur met OV).quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
En toch zie ik het volgend jaar graag weer op de Neude.
Je woont zeker zelf in Utrecht. Doe mij Den Haag maar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het Valerie wordt dan toch wel op zijn minst het origineel van The Zutons... als er iemand goedkoop probeert te scoren dan is het Mark Ronson wel![]()
Precies, een goedkope cover als SR-hit...quote:
past primaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, 't is allebei ongeveer even ver (1,5 uur met OV).
Als ze volgend jaar nou eens op de Grote Markt in Haarlem gaan staan...
Ik woon in Utrecht ja, maar dat is nog niet de voornaamste reden, de opleiding van de HU waar ik bij werk had graag dit jaar de actie weer ondersteund maar dat gaat niet als het in Den Haag gehouden wordt...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je woont zeker zelf in Utrecht. Doe mij Den Haag maar.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
En groter is niet altijd beter... qua bereikbaarheid was het Neude ook wel ideaal..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:37 schreef Broekie het volgende:
Ik woon in Utrecht ja, maar dat is nog niet de voornaamste reden, de opleiding van de HU waar ik bij werk had graag dit jaar de actie weer ondersteund maar dat gaat niet als het in Den Haag gehouden wordt...
Eensquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:39 schreef Marc63 het volgende:
maar van mij mag ie volgend jaar ook wel weer naar de Neude.
Absoluut, maar misschien blijkt het op het Plein wel net zo goed te zijn. Misschien ook wel weer meer toestroom van mensen en dat komt de actie alleen maar ten goede. Qua locatie ben ik het met jullie eens, want ik woon 25 minuten met de trein van de Neude af en nu is het toch een flink stuk verder, waardoor ik niet langs kan komen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
En groter is niet altijd beter... qua bereikbaarheid was het Neude ook wel ideaal..
Ik denk dat er ook genoeg Haagse organisaties zijn die acties ondernemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht ja, maar dat is nog niet de voornaamste reden, de opleiding van de HU waar ik bij werk had graag dit jaar de actie weer ondersteund maar dat gaat niet als het in Den Haag gehouden wordt...
Er zit een HUUUUUGE hogeschool met o.a. een ICT & Media-opleiding in Den Haag inderdaad, dus misschien hebben die wel wat georganiseerd voor dit jaar...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg Haagse organisaties zijn die acties ondernemen.
Ik hoop gewoon echt dat het Mark Ronson en Amy Winehouse niet worden... Die eerste is de meest overschatte 'artiest' van het afgelopen jaar, eigenlijk gewoon een dief... en die tweede verdient het om doodgezwegen te worden zolang ze haar publiek niet weet te waarderen en optredens cancelt omdat ze te diep in het glaasje heeft gekeken of teveel heeft doorgesnoven... lekker voorbeeld voor een actie voor het goede doelquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef Timo20 het volgende:
Ik weet trouwens welke plaat de SR-hit moet worden: Gare Du Nord - Beautiful Day
Wat een heerlijke plaat![]()
![]()
Oh, daar twijfel ik niet aan hoor, maar de samenwerking de afgelopen jaren was juist zo enorm goed en leuk. Twee jaar terug met die fietsen en vorig jaar met die loopbanden, maar dit jaar dan dus maar nietsquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg Haagse organisaties zijn die acties ondernemen.
Dit jaar waren jullie zeker gaan roeien...?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan hoor, maar de samenwerking de afgelopen jaren was juist zo enorm goed en leuk. Twee jaar terug met die fietsen en vorig jaar met die loopbanden, maar dit jaar dan dus maar niets
Dat is jammer idd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan hoor, maar de samenwerking de afgelopen jaren was juist zo enorm goed en leuk. Twee jaar terug met die fietsen en vorig jaar met die loopbanden, maar dit jaar dan dus maar niets
Geen idee, zo ver zijn we niet eens gekomen. Toen we hoorden dat het dit jaar in Den Haag plaats zou vinden wisten we al dat het niet haalbaar zou zijn daar als HU iets voor op touw te gaan zetten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar waren jullie zeker gaan roeien...?
Ik denk dat het ook goed is om een zekere mate van afwisseling te hebben..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is jammer idd.
Maar van de andere kant is het ook wel leuk voor de Hagenezen die al 3 jaar zeggen: "Wij doen niks, want het is in Utrecht".
En ik kan me voorstellen dat er mensen/bedrijven in Utrecht zijn die zeggen: "we blijven niet bezig"
Heerlijke track idd., net als de vorigequote:
De hele cd isquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke track idd., net als de vorige
Ik krijg die nare Nickeback-smaak maar niet weg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke track idd., net als de vorige
Dat waren m`n eerste gedachten ook, dat het de nieuwe Nickelback wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik krijg die nare Nickeback-smaak maar niet weg.
Klopt, alleen ik vind ze live de energie niet helemaal over kunnen brengen, althans zo was het op Pinkpopquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:10 schreef Zotheid het volgende:
Die hele cd van The Fratellis is hip.
Mjah, ik wacht op IRC op antwoord van WebHawkquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Tis hier een beetje uitgestorven...
barst, die hebben ze dus al gedraaid? vraag hem net aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Zou dit niet de SR-hit kunnen worden...?
Kerst-single van The Killers dus.
Charly en Theo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
Morgen bij rab maar een leuke kerstplaat aanvragen [afbeelding]
is niets mis meequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n goeie plaat, maar eigenlijk nooit op single uitgebracht.
ff lekker offtopic, maar ik zie dat je een kersticoon hebt..het wordt volgende week ook weer eens tijd om mijn kerst mat van stal te halenquote:
Helemaal niet. Maar toont des te meer aan hoe goed dat nummer is. Hoe vaak wordt een albumtrack dat niet op single is uitgebracht nou een klassieker? En zelfs onder de klassiekers springt ie er uit.quote:
in FEE kan je hem in kerstsfeer laten gooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
ff lekker offtopic, maar ik zie dat je een kersticoon hebt..het wordt volgende week ook weer eens tijd om mijn kerst mat van stal te halen
* Glacier is eigenlijk helemaal nog niet in kerstsfeer nu..
Wacht maar tot SR eenmaal begonnen is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef Glacier het volgende:
* Glacier is eigenlijk helemaal nog niet in kerstsfeer nu..
Die reclame blijftquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wordt altijd zo kriebel van Carey... Van Kerst ook trouwens....
De coca cola reclame daarin tegen.....(met die vrachtwagens..)
En de 1-na-laatste keer op dinsdag. Maar morgen krijgen we daar meer zekerheid over.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor MoveYourKerstboom...
Voor de 1-na-laatste keer dit jaar.
Ik heb Mat al in kerstsferen klaarstaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
in FEE kan je hem in kerstsfeer laten gooien
Het was Rudy niet zelf, hij stond bij de microfoon toen het gebeurde.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Rudy heeft de webcam weer gesloopt hoor...
Zwart beeld all over!
Zwart beeld? Bij mij is ie alleen maar heel donker, maar dat kan er ook aan liggen dat de lampen uit staan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Rudy heeft de webcam weer gesloopt hoor...
Zwart beeld all over!
Het ligt niet aan de camera, maar aan de stream-PC. Vannacht om 4 uur, als de streamserver wordt gereset en de webcam-PC in het 3FM-pand weer reconnect, werkt 'ie weer gewoon. Is vaker gebeurd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik zet wel even een andere camera voor...
Het viel mij ineens op dat het beeld stil stond, en de stream opnieuw openen gaf dus zwart beeld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
doet de webcam het niet bij jullie??
De cam-controls die het in de soep laten lopen zitten bij de DJ.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het was Rudy niet zelf, hij stond bij de microfoon toen het gebeurde.
Dan moeten ze die daar gewoon weg halenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De cam-controls die het in de soep laten lopen zitten bij de DJ.
Aan de rechterkant om preciezer te zijn.
Kan de technicus geen schop tegen de webcam-PC geven...?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou, jammer. dat kan je niet zien dat er ongeveer 20 man op de gang staat...groot bandje :S
iemand ctrl C + ctrl V ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:22 schreef Marc63 het volgende:
http://domienverschuuren.(...)8/%0AMiss+Annemieke/
De geruchten en vermoedens lijken toch waar te zijn.Teddy Picker
quote:Miss Annemieke
Door Domien Verschuuren, dinsdag 11 december om 20:43
Op dinsdagavond klikt het alvast uitstekend! Gelukkig maar
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we kunnen straks alvast wel even tussen neus en lippen vermelden waar we na 1/1/2008 te horen zullen zijn...
Vrijdag ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we kunnen straks alvast wel even tussen neus en lippen vermelden waar we na 1/1/2008 te horen zullen zijn...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
iemand ctrl C + ctrl V ?
mijn laptop pakt de log van domien nooit.
Benieuwd, ondanks de sterke geruchten.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Nou, dat wordt dus nooit meer wat plannen voor de vrijdagavond. Die paar keer dat ik het gemist heb, had ik al moeite om de 3 uur Ekstra Weekend in te halen in het weekend. Laat staan dat ik 6 uur moet terug gaan zitten luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik denk dat jullie wel al een aardig idee hebben welke dag het gaat worden
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een ban ga aanvragen voor al dat gevloek van je in dit topic
Ik vind hem aardig... Niet echt speciaal... Ze hebben betere releases gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:40 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat Groove Armada - Song For Mutya geen hit is geworden, ik vind het best een lekker nummer! [afbeelding]
Ik zit er niet, op dat forum, zijn die reactie`s altijd "priceless" ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om als er straks iets on-air wordt geroepen over de dag een topic op RadioForum te openen. Tijd om weer te gaan lachen om de reacties daar. [afbeelding]
Er zitten een aantal zeikerds eerste klas die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, dat levert regelmatig erg maffe topics op.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit er niet, op dat forum, zijn die reactie`s altijd "priceless" ?
Kwestie van doorgeven aan Giel, die heeft regelmatig schijt aan platenmaatschappijen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik word altijd zo vrolijk van Hot Chip....nieuwe single Ready For The Floor is super (en al gelekt). maar ik mocht hem echt nog niet draaien van de platenmaatschappij
heerlijk dat forum jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten een aantal zeikerds eerste klas die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, dat levert regelmatig erg maffe topics op.
Een tijdje terug hebben ze bijv. 500+ reacties lopen plaatsen over een internetradiostation dat korte tijd later weer compleet foetsie was...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik hoorde hier geruchten dat die truck met SR hier naar het plein kwam?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wordt altijd zo kriebel van Carey... Van Kerst ook trouwens....
De coca cola reclame daarin tegen.....(met die vrachtwagens..)
Dat zijn toch allang geen geruchten meer. Zelfs ik weet dat.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoorde hier geruchten dat die truck met SR hier naar het plein kwam? [afbeelding]
Wanneer?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zijn toch allang geen geruchten meer. Zelfs ik weet dat.....![]()
Niet naar het plein... grote marktquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoorde hier geruchten dat die truck met SR hier naar het plein kwam?
Ze beloofde vanmiddag om nog een paar nummers mee te karaoken met Jelmer in de telefooncel voor SR.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Het is dat ik echt zoveel geld niet (vrij) heb, maar Stevie Ann in mijn huiskamer![]()
![]()
![]()
Yes! yes yes! deze uitspraak geeft mij weer wat meer reden om te gaan juichen want het basketbal was <censuur> vanavond. Al is het natuurlijk nog niet officieel dat MYA naar de vrijdagavond gaat. Aan de ene kant een super goede zet van Florent maar aan de andere kant is het voor de spreiding misschien niet een heel sterke set (zoveel goede programma's op een avond).quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Liever de slaapkamer dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef Kolomo het volgende:
Geloof me, die wil je niet in je huiskamer...
Ja ik las het.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet naar het plein... grote markt
Op de SR-site staat waar hij de rest van de week staat. De paar dagen voor SR tourt ie zonder Sander de Heer door het land.
En dan is het nog ff afwachten op welk tijdstip Domien en Annemieke gaan zitten. Aan Domien's laatste blog-entry te zien mogen we er haast wel met zekerheid vanuit gaan dat ze samen een programma gaan doen. Op de zaterdagavond (20-23) misschien? Mn broertje hoopt het iig, want dan heeft ie tijdens het werk (kok) tenminste wat fatsoenlijks om naar de luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Disco Classics - Ekstra Weekend - MoveYourAss - Freaknacht. Wie maakt wij wakker? Damn, ik blijf vanacht maar wakker en wachten tot de fax komt.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en nu maar wachten op de wacko's.
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=225563
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef Marc63 het volgende:
En dan is het nog ff afwachten op welk tijdstip Domien en Annemieke gaan zitten. Aan Domien's laatste blog-entry te zien mogen we er haast wel met zekerheid vanuit gaan dat ze samen een programma gaan doen. Op de zaterdagavond (20-23) misschien? Mn broertje hoopt het iig, want dan heeft ie tijdens het werk (kok) tenminste wat fatsoenlijks om naar de luisteren.
De reden dat ik denk dat ze niet naar de dinsdagavond gaan, is omdat de VPRO anders 3 uur gaat inleveren. Nu hebben ze op 4 avonden/nachten in de week een totaal van 11 uur (3x3 en 1x2). Als Llink naar de vrijdag gaat, dan gaat de vrijdagavondzendtijd van de VPRO denk ik naar de dinsdag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Dacht dat Domien ontkende dat hij op zaterdag wat gaat doen. MYA verhuist misschien naar vrijdagavond en dan komt er dus ruimte vrij op de dinsdagavond. Annemieke en Domien op dinsdagavond?? Morgen weten we het!
EA is eralquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en nu maar wachten op de wacko's.
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=225563
Ik wil Frits spits en de avond spits terugquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
F5 voor een post van iemand die geen OP's kan lezen. [afbeelding]
Nee! Ze moeten Nienke Disco op de best beluisterde tijden zetten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wil Frits spits en de avond spits terug
We proberen je op je gemak te stellenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat een experts lopen er hier rond
Frits Spits Avondspits en daarna de kort en klein show, zijn een klein beetje nostalgie voor me. Dat luisterde ik altijd, zoals nu MetMichiel...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat een experts lopen er hier rond [afbeelding]
Ik had ze bij de wereld draait door ook gezien. Zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die bob marley band was echt te gek...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
F5 voor een post van iemand die geen OP's kan lezen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand met dezelfde avatar en naam heeft een berichtje geplaatst
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Marc63 het volgende:
Coldplay - The Scientist
Zwaar irritant. Een van mn all-time favourites, maar ik kon niet op de band en de plaat komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Ik vind dit altijd wel leuk. (Het is een beetje als intro raden.)
Toen ik de nieuwe James Cunt hoorde, viel ik midden in het stukje dat hij gaat zitten ahoeoehen. Ik dacht dat een of andere amateur een zeer geslaagde poging deed om The Scientist te verkrachten.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen
oh en Kevin kan je zo tegen Annemic vertellen dat ze hier nog steeds welkom is
Annemic? Nóóit meer wat van gehoord!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen
oh en Kevin kan je zo tegen Annemic vertellen dat ze hier nog steeds welkom is
Serieus de moeite waard om te checken. Stond een tijd geleden een filmpje op de site van Rudy met die versie en dat was toch wel erg prettig om te horen.quote:Seven – Jeremy (live bij MoveYourAss)
Over Nostalgie gesproken, 90` Request all over.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Qua muziek komt er zometeen echt een heel fijn uur aan. 't begint met: Haddaway - What Is Love [afbeelding]
hoezo dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt wat als je deze blijheid na Ekstra Weekend krijgt
Soms krijg je dat, zelfs na 00.00 uur, van een leuk nummer. En het past een beetje bij de status van nu....quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt wat als je deze blijheid na Ekstra Weekend krijgt [afbeelding]
Komt ie nog harder aan: Koffie?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hoezo dan? [afbeelding]
Ik denk dat we dan na Ekstra Weekend nog maar ff niet opgeraapt hoeven worden. Dan liggen we zo weer onder de tafel van het lachen.quote:
Ik kon niets originelers verzinnen. Misschien had ik moeten zeggen "Wat 'n Track".quote:Op woensdag 12 december 2007 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Opmerking van het caliber: Verwacht.
En reactie van het caliber: Je hebt gelijk..
Maakt niks uit. Ik wilde het zelfde typen namelijk...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kon niets originelers verzinnen. Misschien had ik moeten zeggen "Wat 'n Track".
Op het forum werd het antwoord snel gepost!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanmiddag zeiden we nog 'veeeeeeel te makkelijk'...niet dus [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 december 2007 00:38 schreef purplerose het volgende:
YaY pearl jam strakkies [afbeelding]
Eddie Vedder [afbeelding] mijn obsessie [afbeelding]
Het ging volgens mij vooral mis doordat de kandidaten het antwoord in België zochten. Ik had m zelf ook snel door maar vond het ook niet erg logisch dat de artiest van het gedraaide nummer ook het antwoord was... als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanmiddag zeiden we nog 'veeeeeeel te makkelijk'...niet dus
NU, op radio 1quote:Op woensdag 12 december 2007 00:43 schreef Kolomo het volgende:
knip
als je begrijpt wat ik bedoel
knip
Ik ben wel met meerdere dingen tegelijk bezig. Maar 3fm even een kwartiertje op mute. Radio 1 aan. Ik volg Bommel hoorspel, heftig gebruik makend van podcasten ook....quote:Op woensdag 12 december 2007 00:47 schreef Kolomo het volgende:
Haha, toevallig...
Maarre... ben jij aan het multitasken ofzo? [afbeelding] Of is dat altijd zo (luister nooit R1)
Jij bent de expert. Wij lezen aandachtig mee en hopen dat wat van je expertise op ons over slaatquote:Op woensdag 12 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
Gaat nou niemand wat zeggen over mijn bevindingen van die pearl jam cover?
ik zit niet voor jan lul te tiepen hoor!
Goed eruit geluld Marcquote:Op woensdag 12 december 2007 00:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Wij lezen aandachtig mee en hopen dat wat van je expertise op ons over slaat
Ik denk dat de SR-anthem aanstaande Freaknacht in de Freak11 staat. De Freakandel Speciaal maakt natuurlijk de grootste kans.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om even op de titel van het topic te antwoorden: ik denk dat 'people help the people' van cherry ghost wel eens een goed serious request anthem zou kunnen zijn...
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, wij zijn klaar. tot volgende week! groetjes....
Beter dan ik het zou doen,quote:Op woensdag 12 december 2007 00:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goed eruit geluld Marc [afbeelding]
Rudy heeft 'm net na 22 uur gesloopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef DaMook het volgende:
De webcam doet ut nie. Ik heb zwart beeld
.
Best raar dat ze op de reset moeten wachten. Of zijn ze bij de NOB gewoon te lui?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rudy heeft 'm net na 22 uur gesloopt.
Om 4 uur doet 'ie het weer.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga... Tvp-en in het nieuwe topic doe ik morgen denk ik wel....
Mja, waarschijnlijk hangt dat ding ergens achter slot en grendel...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Best raar dat ze op de reset moeten wachten. Of zijn ze bij de NOB gewoon te lui?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |