zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Yoooooooo mensen!
Geen MetMichiel voor mij want ik vertrek zo richting Martiniplaza. Capitals moeten spelen en hopelijk weten ze te winnen.. Jammer dat ik het eerste nummer van MYA moet missen (Interpol), maar ben ruim op tijd terug voor het laatste uur want de platen die dan langs komen..... SUPER ! Gaat weer tof worden, denk ik.
Dat lijkt me moeilijk to vrijwel onmogelijk. Wel een goede zege vorige week op Charleroi. Vandaag moet er sowieso gewonnen worden van Asesoft, die vlak boven de Capitals staan. Ik geef de Eiffeltowers een grotere kans, alhoewel ze ook laatste staan, maar wel vlakbij de nummer 3.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?
Weinig aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef TheArt het volgende:
Dat lijkt me moeilijk to vrijwel onmogelijk. Wel een goede zege vorige week op Charleroi. Vandaag moet er sowieso gewonnen worden van Asesoft, die vlak boven de Capitals staan. Ik geef de Eiffeltowers een grotere kans, alhoewel ze ook laatste staan, maar wel vlakbij de nummer 3.
Zoals Marc al vroeg: DNS overleefd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
yo yo yo
Nu pas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Heb trouwens vanmiddag noordpool.fm uitgelezen
en? Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Heb trouwens vanmiddag noordpool.fm uitgelezen
ja, Hij lag een hele tijd te liggen, toen maar meegenomen het OV inquote:
In de tram tussen station zuid en halte VU uitgelezen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, Hij lag een hele tijd te liggen, toen maar meegenomen het OV in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |