Ja, viel mij ook al op...quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op...
Waarschijnlijk was het bij jou mijn bericht, en bij mij jouw bericht![]()
Ik ben al bezig met een aangepaste OPquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt me idd nog niet nodig om het topic nu al om te dopen tot SR-reeks. Dat komt begin volgende week wel.
Laten we hopen van welquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef teig het volgende:
Zou er dit jaar ook een oliebollenkraam naast het glazen huis staan??
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen met opbouwen trouwens?
Oeh, daar ga ik overmorgen een kijkje nemenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/
Mijn primeur, wat doe je!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/
en daarnaast een terras met Grolschquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef Zotheid het volgende:
Ja, er staat een oliebollenkraam op het plein.
Ik heb net lekker hardgelopen, en ze zijn inderdaad aan het opbouwen. Ik heb even 2 foto's gemaakt met m'n mobiel. Ga nu zo eerst lekker douchen en dan loop ik er nog wel even langs met m'n fotocamera.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me, daar wil je echt niet zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarnaast een terras met Grolsch
Geen idee, nog niets van gehoord.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zit even te kijken of Serious Request weer op het Etalagekanaal van Casema komt de 6 dagen dat ze in het huis zitten, maar heb nog niets kunnen vinden. Weet iemand anders of het dit jaar opnieuw zo is?
Niets bijzonders, Iets met sollicitaties enzoquote:
Cool.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niets bijzonders, Iets met sollicitaties enzo
Jullie geloven ook alles...quote:
En @Home ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, nog niets van gehoord.
* Sirolf hoopt het wel, op het etalagekanaal van Multikabel dan
Bij de persconferentie zeiden ze van welquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zit even te kijken of Serious Request weer op het Etalagekanaal van Casema komt de 6 dagen dat ze in het huis zitten, maar heb nog niets kunnen vinden. Weet iemand anders of het dit jaar opnieuw zo is?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jullie geloven ook alles...
[ afbeelding ]
Daar!
Ben benieuwd of UPC meedoet (zal wel niet, eikels), hoewel ze wel één van de sponsoren zijn dit jaar. Nou, misschien heb ik dan toch mazzel...quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En @Home ook. Zonden het vorig jaar ook uit
.
Volgens mij hadden de 3 grote kabelpartijen in Nederland een speciaal SR kanaal dit jaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben benieuwd of UPC meedoet (zal wel niet, eikels), hoewel ze wel één van de sponsoren zijn dit jaar. Nou, misschien heb ik dan toch mazzel...
PMquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk dat ze Uruzgan FM het volgende uur steeds herhalen :-)
ICICquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |