"Ik heb veel over je gelezen!"quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef Againzender het volgende:
"Jij komt op commando? Ben jij één van die vrouwen!?"
Al die hits die aan mijn oren voorbij gaanquote:
Lithiumquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Al die hits die aan mijn oren voorbij gaanIk heb emotionele steun nodig!
Doen we ook. Maar daar mag de rest van fok niks van weten, dus houden we 't stil.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Maar heb soms het idee dat jullie allemaal voor 3FM werken... hoe zit dat nu?
ik niet. ik zit bij 538 en spioneer hierquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ik niet in elk geval. Ik werk gewoon hard voor mijn geldquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor jou een andere van Madonna, cos.
Jaaaajaaa.... dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik werk niet voor 3fm. De enige 3fm medewerkers waarvan wij weten dat ze hier zitten staan in de OP.
Check ik ook al telkens, maar soms lees ik reacties waarvan ik denk: "Dat moeten wel 3FM medewerkers zijn!"quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik werk niet voor 3fm. De enige 3fm medewerkers waarvan wij weten dat ze hier zitten staan in de OP.
Dat we geen 3FM medewerkers zijn sluit niet uit dat we af en toe insiders-info hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Check ik ook al telkens, maar soms lees ik reacties waarvan ik denk: "Dat moeten wel 3FM medewerkers zijn!"
Gewoon goed opletten, en ervaring met radio maken hebben is wel handigquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Check ik ook al telkens, maar soms lees ik reacties waarvan ik denk: "Dat moeten wel 3FM medewerkers zijn!"
Het is wel mijn droombaan :-), en ik hoop serieus om er een keer in de nacht in opleiding te komen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaaaajaaa.... dat zeggen ze allemaal!
Lijkt me niet...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. om 12.00 uur gesprek met de afdelingsmanager van de opleiding, over een factuur over schoolpasjes.
Als je bij het aannemen van het toegangspasje verteld word dat het gratis is, je daarvoor tekent, kunnen ze toch niet anderhalf jaar later nog eens een factuur sturen?
Ja ok. Hmm naja, okquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten, en ervaring met radio maken hebben is wel handig
Vergeet daarnaast niet dat een grote groep fokkers in de studio van 3fm bij MetMichiel is geweest. Dan weet je wel een hoop van hoe dingen daar gaan :-)
What the hell is dit voor een crap!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:18 schreef Againzender het volgende:
jezus, hebben we dat kattengejank weer
Die plannen ze wel héél ruim van tevoren in dan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Jep, vanmiddag rond 16.45 wordt mijn verzoekje gedraaid op UruzganFM, ik ben er zojuist over gebeld :-)
Ja inderdaad, verbaasde me dat hij nu belde. Nu alleen nog voor die tijd thuis zien te komen, anders bellen ze naar een leeg toestel :-)quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die plannen ze wel héél ruim van tevoren in dan.
Suske & Wiske en de Neurotische Nichtquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu de hoofdpersoon uit Suske & Wiske en de Zingende Kater![]()
.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Suske & Wiske en de Neurotische Nicht.
09.00 lijkt me. Ik gok er persoonlijk op dat giel tot 08.30 uit de studio komt, en het dan min of meer live vanaf het plein verder gaat,quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:42 schreef NvM het volgende:
Hoe laat begint Serious request op 19 december eigenlijk?
Den. Fucking. Haag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Markeerstift het volgende:
jongens, het huis komt toch wel in Utrecht te staan he !?
Jij komt ook onder je steen vandaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Markeerstift het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Markeerstift het volgende:
Jij woont in den haag hea? ook echt aan het plein?quote:
Ja blijkbaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij komt ook onder je steen vandaan
Dit jaar in Den Haag, op het Plein
Och, kwestie van iets verder doorrijden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja blijkbaar![]()
Jammer, kon ik eindelijk eens naar Utrecht toe
Ja. Nouja, zo'n steegje dat er aan zit. Maar als ik m'n deur uit loop sta ik binnen 30 sec op het plein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij woont in den haag hea? ook echt aan het plein?
Zijn ze al begonnen met opbouwen trouwens?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Nouja, zo'n steegje dat er aan zit. Maar als ik m'n deur uit loop sta ik binnen 30 sec op het plein.
Welke wijk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Den Haag is toch veel toffer dan Utrecht(Ik werk in Utrecht en woon in Den Haag
)
Toen ik er gisteren langs liep zag ik nog niks. Maargoed, aangezien hier ook nog een ijsbaan staat kan ik er over heen gekeken hebben. Ik ga nu hardlopen dus ik zal zo wel even beter kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen met opbouwen trouwens?
Utreg is veel leukerquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Den Haag is toch veel toffer dan Utrecht(Ik werk in Utrecht en woon in Den Haag
)
Vriendquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Nouja, zo'n steegje dat er aan zit. Maar als ik m'n deur uit loop sta ik binnen 30 sec op het plein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |