Ja, viel mij ook al op...quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op...
Waarschijnlijk was het bij jou mijn bericht, en bij mij jouw bericht![]()
Ik ben al bezig met een aangepaste OPquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:09 schreef Sirolf het volgende:
Lijkt me idd nog niet nodig om het topic nu al om te dopen tot SR-reeks. Dat komt begin volgende week wel.
Laten we hopen van welquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef teig het volgende:
Zou er dit jaar ook een oliebollenkraam naast het glazen huis staan??
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn ze al begonnen met opbouwen trouwens?
Oeh, daar ga ik overmorgen een kijkje nemenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/
Mijn primeur, wat doe je!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zeker! Foto's en updates bij Steur: http://www.theblogtapes.nl/
en daarnaast een terras met Grolschquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef Zotheid het volgende:
Ja, er staat een oliebollenkraam op het plein.
Ik heb net lekker hardgelopen, en ze zijn inderdaad aan het opbouwen. Ik heb even 2 foto's gemaakt met m'n mobiel. Ga nu zo eerst lekker douchen en dan loop ik er nog wel even langs met m'n fotocamera.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me, daar wil je echt niet zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
en daarnaast een terras met Grolsch
Geen idee, nog niets van gehoord.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zit even te kijken of Serious Request weer op het Etalagekanaal van Casema komt de 6 dagen dat ze in het huis zitten, maar heb nog niets kunnen vinden. Weet iemand anders of het dit jaar opnieuw zo is?
Niets bijzonders, Iets met sollicitaties enzoquote:
Cool.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niets bijzonders, Iets met sollicitaties enzo
Jullie geloven ook alles...quote:
En @Home ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, nog niets van gehoord.
* Sirolf hoopt het wel, op het etalagekanaal van Multikabel dan
Bij de persconferentie zeiden ze van welquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef TheArt het volgende:
Ik zit even te kijken of Serious Request weer op het Etalagekanaal van Casema komt de 6 dagen dat ze in het huis zitten, maar heb nog niets kunnen vinden. Weet iemand anders of het dit jaar opnieuw zo is?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jullie geloven ook alles...
[ afbeelding ]
Daar!
Ben benieuwd of UPC meedoet (zal wel niet, eikels), hoewel ze wel één van de sponsoren zijn dit jaar. Nou, misschien heb ik dan toch mazzel...quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En @Home ook. Zonden het vorig jaar ook uit
.
Volgens mij hadden de 3 grote kabelpartijen in Nederland een speciaal SR kanaal dit jaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben benieuwd of UPC meedoet (zal wel niet, eikels), hoewel ze wel één van de sponsoren zijn dit jaar. Nou, misschien heb ik dan toch mazzel...
PMquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk dat ze Uruzgan FM het volgende uur steeds herhalen :-)
ICICquote:
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Yoooooooo mensen!
Geen MetMichiel voor mij want ik vertrek zo richting Martiniplaza. Capitals moeten spelen en hopelijk weten ze te winnen.. Jammer dat ik het eerste nummer van MYA moet missen (Interpol), maar ben ruim op tijd terug voor het laatste uur want de platen die dan langs komen..... SUPER ! Gaat weer tof worden, denk ik.
Dat lijkt me moeilijk to vrijwel onmogelijk. Wel een goede zege vorige week op Charleroi. Vandaag moet er sowieso gewonnen worden van Asesoft, die vlak boven de Capitals staan. Ik geef de Eiffeltowers een grotere kans, alhoewel ze ook laatste staan, maar wel vlakbij de nummer 3.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
zouden ze nog door gaan in de Uleb cup ?
Weinig aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef TheArt het volgende:
Dat lijkt me moeilijk to vrijwel onmogelijk. Wel een goede zege vorige week op Charleroi. Vandaag moet er sowieso gewonnen worden van Asesoft, die vlak boven de Capitals staan. Ik geef de Eiffeltowers een grotere kans, alhoewel ze ook laatste staan, maar wel vlakbij de nummer 3.
Zoals Marc al vroeg: DNS overleefd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
yo yo yo
Nu pas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Heb trouwens vanmiddag noordpool.fm uitgelezen
en? Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Heb trouwens vanmiddag noordpool.fm uitgelezen
ja, Hij lag een hele tijd te liggen, toen maar meegenomen het OV inquote:
In de tram tussen station zuid en halte VU uitgelezen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, Hij lag een hele tijd te liggen, toen maar meegenomen het OV in
leuk boekquote:
nee de boot IJmuiden - Amsterdam CSquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de tram tussen station zuid en halte VU uitgelezen?
Nu al zo briljant... ik hoop dat Jan nog wat meer centjes heeft en dan wordt 2007 zeker overtroffenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Timo20 het volgende:
2:![]()
![]()
Rage Against The Machine
![]()
![]()
en
Foo Fighters
op Pinkpop 2008
![]()
![]()
au revoirquote:
En toch zie ik het volgend jaar graag weer op de Neude.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef Sirolf het volgende:
Ze hebben op het Plein in ieder geval wel véél meer ruimte dan op de Neude...
Roosmarijn denkt dat het tussen Valerie van Mark Ronson en Amy Winehouse en Need Your Needs van Georgie James gaat en Domien gokt ook op Valerie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actie om Let's dance to Joy Division tot SR-hit te bombarderen?![]()
Erg mooi inderdaad.quote:
Als het Valerie wordt dan toch wel op zijn minst het origineel van The Zutons... als er iemand goedkoop probeert te scoren dan is het Mark Ronson welquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn denkt dat het tussen Valerie van Mark Ronson en Amy Winehouse en Need Your Needs van Georgie James gaat en Domien gokt ook op Valerie.
Ik ben iig wel blij met 1 van die 2. Hebben alleen niet zo'n meeblèr-gehalte als Chelsea Dagger.
Ik had vanmiddag ook pijn in mijn buik van het lachen....quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook pijn in mijn buik van het lachen....
Mij maakt het niet uit, 't is allebei ongeveer even ver (1,5 uur met OV).quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
En toch zie ik het volgend jaar graag weer op de Neude.
Je woont zeker zelf in Utrecht. Doe mij Den Haag maar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het Valerie wordt dan toch wel op zijn minst het origineel van The Zutons... als er iemand goedkoop probeert te scoren dan is het Mark Ronson wel![]()
Precies, een goedkope cover als SR-hit...quote:
past primaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, 't is allebei ongeveer even ver (1,5 uur met OV).
Als ze volgend jaar nou eens op de Grote Markt in Haarlem gaan staan...
Ik woon in Utrecht ja, maar dat is nog niet de voornaamste reden, de opleiding van de HU waar ik bij werk had graag dit jaar de actie weer ondersteund maar dat gaat niet als het in Den Haag gehouden wordt...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je woont zeker zelf in Utrecht. Doe mij Den Haag maar.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |