hoezo dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt wat als je deze blijheid na Ekstra Weekend krijgt
Soms krijg je dat, zelfs na 00.00 uur, van een leuk nummer. En het past een beetje bij de status van nu....quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt wat als je deze blijheid na Ekstra Weekend krijgt [afbeelding]
Komt ie nog harder aan: Koffie?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
hoezo dan? [afbeelding]
Ik denk dat we dan na Ekstra Weekend nog maar ff niet opgeraapt hoeven worden. Dan liggen we zo weer onder de tafel van het lachen.quote:
Ik kon niets originelers verzinnen. Misschien had ik moeten zeggen "Wat 'n Track".quote:Op woensdag 12 december 2007 00:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Opmerking van het caliber: Verwacht.
En reactie van het caliber: Je hebt gelijk..
Maakt niks uit. Ik wilde het zelfde typen namelijk...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kon niets originelers verzinnen. Misschien had ik moeten zeggen "Wat 'n Track".
Op het forum werd het antwoord snel gepost!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanmiddag zeiden we nog 'veeeeeeel te makkelijk'...niet dus [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 december 2007 00:38 schreef purplerose het volgende:
YaY pearl jam strakkies [afbeelding]
Eddie Vedder [afbeelding] mijn obsessie [afbeelding]
Het ging volgens mij vooral mis doordat de kandidaten het antwoord in België zochten. Ik had m zelf ook snel door maar vond het ook niet erg logisch dat de artiest van het gedraaide nummer ook het antwoord was... als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 12 december 2007 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vanmiddag zeiden we nog 'veeeeeeel te makkelijk'...niet dus
NU, op radio 1quote:Op woensdag 12 december 2007 00:43 schreef Kolomo het volgende:
knip
als je begrijpt wat ik bedoel
knip
Ik ben wel met meerdere dingen tegelijk bezig. Maar 3fm even een kwartiertje op mute. Radio 1 aan. Ik volg Bommel hoorspel, heftig gebruik makend van podcasten ook....quote:Op woensdag 12 december 2007 00:47 schreef Kolomo het volgende:
Haha, toevallig...
Maarre... ben jij aan het multitasken ofzo? [afbeelding] Of is dat altijd zo (luister nooit R1)
Jij bent de expert. Wij lezen aandachtig mee en hopen dat wat van je expertise op ons over slaatquote:Op woensdag 12 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
Gaat nou niemand wat zeggen over mijn bevindingen van die pearl jam cover?
ik zit niet voor jan lul te tiepen hoor!
Goed eruit geluld Marcquote:Op woensdag 12 december 2007 00:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij bent de expert. Wij lezen aandachtig mee en hopen dat wat van je expertise op ons over slaat
Ik denk dat de SR-anthem aanstaande Freaknacht in de Freak11 staat. De Freakandel Speciaal maakt natuurlijk de grootste kans.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:49 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om even op de titel van het topic te antwoorden: ik denk dat 'people help the people' van cherry ghost wel eens een goed serious request anthem zou kunnen zijn...
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, wij zijn klaar. tot volgende week! groetjes....
Beter dan ik het zou doen,quote:Op woensdag 12 december 2007 00:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goed eruit geluld Marc [afbeelding]
Rudy heeft 'm net na 22 uur gesloopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef DaMook het volgende:
De webcam doet ut nie. Ik heb zwart beeld
.
Best raar dat ze op de reset moeten wachten. Of zijn ze bij de NOB gewoon te lui?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rudy heeft 'm net na 22 uur gesloopt.
Om 4 uur doet 'ie het weer.
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga... Tvp-en in het nieuwe topic doe ik morgen denk ik wel....
Mja, waarschijnlijk hangt dat ding ergens achter slot en grendel...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Best raar dat ze op de reset moeten wachten. Of zijn ze bij de NOB gewoon te lui?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |