Kwestie van doorgeven aan Giel, die heeft regelmatig schijt aan platenmaatschappijen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik word altijd zo vrolijk van Hot Chip....nieuwe single Ready For The Floor is super (en al gelekt). maar ik mocht hem echt nog niet draaien van de platenmaatschappij
heerlijk dat forum jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten een aantal zeikerds eerste klas die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, dat levert regelmatig erg maffe topics op.
Een tijdje terug hebben ze bijv. 500+ reacties lopen plaatsen over een internetradiostation dat korte tijd later weer compleet foetsie was...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik denk dat jullie wel al een aardig idee hebben welke dag het gaat worden
Ik hoorde hier geruchten dat die truck met SR hier naar het plein kwam?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wordt altijd zo kriebel van Carey... Van Kerst ook trouwens....
De coca cola reclame daarin tegen.....(met die vrachtwagens..)
Dat zijn toch allang geen geruchten meer. Zelfs ik weet dat.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoorde hier geruchten dat die truck met SR hier naar het plein kwam? [afbeelding]
Wanneer?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zijn toch allang geen geruchten meer. Zelfs ik weet dat.....![]()
Niet naar het plein... grote marktquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoorde hier geruchten dat die truck met SR hier naar het plein kwam?
Ze beloofde vanmiddag om nog een paar nummers mee te karaoken met Jelmer in de telefooncel voor SR.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Het is dat ik echt zoveel geld niet (vrij) heb, maar Stevie Ann in mijn huiskamer![]()
![]()
![]()
Yes! yes yes! deze uitspraak geeft mij weer wat meer reden om te gaan juichen want het basketbal was <censuur> vanavond. Al is het natuurlijk nog niet officieel dat MYA naar de vrijdagavond gaat. Aan de ene kant een super goede zet van Florent maar aan de andere kant is het voor de spreiding misschien niet een heel sterke set (zoveel goede programma's op een avond).quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik denk dat jullie wel al een aardig idee hebben welke dag het gaat worden
Liever de slaapkamer dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef Kolomo het volgende:
Geloof me, die wil je niet in je huiskamer...
Ja ik las het.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet naar het plein... grote markt
Op de SR-site staat waar hij de rest van de week staat. De paar dagen voor SR tourt ie zonder Sander de Heer door het land.
En dan is het nog ff afwachten op welk tijdstip Domien en Annemieke gaan zitten. Aan Domien's laatste blog-entry te zien mogen we er haast wel met zekerheid vanuit gaan dat ze samen een programma gaan doen. Op de zaterdagavond (20-23) misschien? Mn broertje hoopt het iig, want dan heeft ie tijdens het werk (kok) tenminste wat fatsoenlijks om naar de luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Disco Classics - Ekstra Weekend - MoveYourAss - Freaknacht. Wie maakt wij wakker? Damn, ik blijf vanacht maar wakker en wachten tot de fax komt.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en nu maar wachten op de wacko's.
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=225563
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef Marc63 het volgende:
En dan is het nog ff afwachten op welk tijdstip Domien en Annemieke gaan zitten. Aan Domien's laatste blog-entry te zien mogen we er haast wel met zekerheid vanuit gaan dat ze samen een programma gaan doen. Op de zaterdagavond (20-23) misschien? Mn broertje hoopt het iig, want dan heeft ie tijdens het werk (kok) tenminste wat fatsoenlijks om naar de luisteren.
De reden dat ik denk dat ze niet naar de dinsdagavond gaan, is omdat de VPRO anders 3 uur gaat inleveren. Nu hebben ze op 4 avonden/nachten in de week een totaal van 11 uur (3x3 en 1x2). Als Llink naar de vrijdag gaat, dan gaat de vrijdagavondzendtijd van de VPRO denk ik naar de dinsdag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Dacht dat Domien ontkende dat hij op zaterdag wat gaat doen. MYA verhuist misschien naar vrijdagavond en dan komt er dus ruimte vrij op de dinsdagavond. Annemieke en Domien op dinsdagavond?? Morgen weten we het!
EA is eralquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en nu maar wachten op de wacko's.
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=225563
Ik wil Frits spits en de avond spits terugquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
F5 voor een post van iemand die geen OP's kan lezen. [afbeelding]
Nee! Ze moeten Nienke Disco op de best beluisterde tijden zetten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wil Frits spits en de avond spits terug
We proberen je op je gemak te stellenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat een experts lopen er hier rond
Frits Spits Avondspits en daarna de kort en klein show, zijn een klein beetje nostalgie voor me. Dat luisterde ik altijd, zoals nu MetMichiel...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat een experts lopen er hier rond [afbeelding]
Ik had ze bij de wereld draait door ook gezien. Zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die bob marley band was echt te gek...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef Sirolf het volgende:
F5 voor een post van iemand die geen OP's kan lezen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand met dezelfde avatar en naam heeft een berichtje geplaatst
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Marc63 het volgende:
Coldplay - The Scientist
Zwaar irritant. Een van mn all-time favourites, maar ik kon niet op de band en de plaat komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Ik vind dit altijd wel leuk. (Het is een beetje als intro raden.)
Toen ik de nieuwe James Cunt hoorde, viel ik midden in het stukje dat hij gaat zitten ahoeoehen. Ik dacht dat een of andere amateur een zeer geslaagde poging deed om The Scientist te verkrachten.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen
oh en Kevin kan je zo tegen Annemic vertellen dat ze hier nog steeds welkom is
Annemic? Nóóit meer wat van gehoord!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen
oh en Kevin kan je zo tegen Annemic vertellen dat ze hier nog steeds welkom is
Serieus de moeite waard om te checken. Stond een tijd geleden een filmpje op de site van Rudy met die versie en dat was toch wel erg prettig om te horen.quote:Seven – Jeremy (live bij MoveYourAss)
Over Nostalgie gesproken, 90` Request all over.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Qua muziek komt er zometeen echt een heel fijn uur aan. 't begint met: Haddaway - What Is Love [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |