En groter is niet altijd beter... qua bereikbaarheid was het Neude ook wel ideaal..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:37 schreef Broekie het volgende:
Ik woon in Utrecht ja, maar dat is nog niet de voornaamste reden, de opleiding van de HU waar ik bij werk had graag dit jaar de actie weer ondersteund maar dat gaat niet als het in Den Haag gehouden wordt...
Eensquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:39 schreef Marc63 het volgende:
maar van mij mag ie volgend jaar ook wel weer naar de Neude.
Absoluut, maar misschien blijkt het op het Plein wel net zo goed te zijn. Misschien ook wel weer meer toestroom van mensen en dat komt de actie alleen maar ten goede. Qua locatie ben ik het met jullie eens, want ik woon 25 minuten met de trein van de Neude af en nu is het toch een flink stuk verder, waardoor ik niet langs kan komen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:40 schreef Glacier het volgende:
[..]
En groter is niet altijd beter... qua bereikbaarheid was het Neude ook wel ideaal..
Ik denk dat er ook genoeg Haagse organisaties zijn die acties ondernemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht ja, maar dat is nog niet de voornaamste reden, de opleiding van de HU waar ik bij werk had graag dit jaar de actie weer ondersteund maar dat gaat niet als het in Den Haag gehouden wordt...
Er zit een HUUUUUGE hogeschool met o.a. een ICT & Media-opleiding in Den Haag inderdaad, dus misschien hebben die wel wat georganiseerd voor dit jaar...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg Haagse organisaties zijn die acties ondernemen.
Ik hoop gewoon echt dat het Mark Ronson en Amy Winehouse niet worden... Die eerste is de meest overschatte 'artiest' van het afgelopen jaar, eigenlijk gewoon een dief... en die tweede verdient het om doodgezwegen te worden zolang ze haar publiek niet weet te waarderen en optredens cancelt omdat ze te diep in het glaasje heeft gekeken of teveel heeft doorgesnoven... lekker voorbeeld voor een actie voor het goede doelquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef Timo20 het volgende:
Ik weet trouwens welke plaat de SR-hit moet worden: Gare Du Nord - Beautiful Day
Wat een heerlijke plaat![]()
![]()
Oh, daar twijfel ik niet aan hoor, maar de samenwerking de afgelopen jaren was juist zo enorm goed en leuk. Twee jaar terug met die fietsen en vorig jaar met die loopbanden, maar dit jaar dan dus maar nietsquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg Haagse organisaties zijn die acties ondernemen.
Dit jaar waren jullie zeker gaan roeien...?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan hoor, maar de samenwerking de afgelopen jaren was juist zo enorm goed en leuk. Twee jaar terug met die fietsen en vorig jaar met die loopbanden, maar dit jaar dan dus maar niets
Dat is jammer idd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan hoor, maar de samenwerking de afgelopen jaren was juist zo enorm goed en leuk. Twee jaar terug met die fietsen en vorig jaar met die loopbanden, maar dit jaar dan dus maar niets
Geen idee, zo ver zijn we niet eens gekomen. Toen we hoorden dat het dit jaar in Den Haag plaats zou vinden wisten we al dat het niet haalbaar zou zijn daar als HU iets voor op touw te gaan zetten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar waren jullie zeker gaan roeien...?
Ik denk dat het ook goed is om een zekere mate van afwisseling te hebben..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is jammer idd.
Maar van de andere kant is het ook wel leuk voor de Hagenezen die al 3 jaar zeggen: "Wij doen niks, want het is in Utrecht".
En ik kan me voorstellen dat er mensen/bedrijven in Utrecht zijn die zeggen: "we blijven niet bezig"
Heerlijke track idd., net als de vorigequote:
De hele cd isquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke track idd., net als de vorige
Ik krijg die nare Nickeback-smaak maar niet weg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke track idd., net als de vorige
Dat waren m`n eerste gedachten ook, dat het de nieuwe Nickelback wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik krijg die nare Nickeback-smaak maar niet weg.
Klopt, alleen ik vind ze live de energie niet helemaal over kunnen brengen, althans zo was het op Pinkpopquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:10 schreef Zotheid het volgende:
Die hele cd van The Fratellis is hip.
Mjah, ik wacht op IRC op antwoord van WebHawkquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Tis hier een beetje uitgestorven...
barst, die hebben ze dus al gedraaid? vraag hem net aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Zou dit niet de SR-hit kunnen worden...?
Kerst-single van The Killers dus.
Charly en Theo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
Morgen bij rab maar een leuke kerstplaat aanvragen [afbeelding]
is niets mis meequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n goeie plaat, maar eigenlijk nooit op single uitgebracht.
ff lekker offtopic, maar ik zie dat je een kersticoon hebt..het wordt volgende week ook weer eens tijd om mijn kerst mat van stal te halenquote:
Helemaal niet. Maar toont des te meer aan hoe goed dat nummer is. Hoe vaak wordt een albumtrack dat niet op single is uitgebracht nou een klassieker? En zelfs onder de klassiekers springt ie er uit.quote:
in FEE kan je hem in kerstsfeer laten gooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
ff lekker offtopic, maar ik zie dat je een kersticoon hebt..het wordt volgende week ook weer eens tijd om mijn kerst mat van stal te halen
* Glacier is eigenlijk helemaal nog niet in kerstsfeer nu..
Wacht maar tot SR eenmaal begonnen is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef Glacier het volgende:
* Glacier is eigenlijk helemaal nog niet in kerstsfeer nu..
Die reclame blijftquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wordt altijd zo kriebel van Carey... Van Kerst ook trouwens....
De coca cola reclame daarin tegen.....(met die vrachtwagens..)
En de 1-na-laatste keer op dinsdag. Maar morgen krijgen we daar meer zekerheid over.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor MoveYourKerstboom...
Voor de 1-na-laatste keer dit jaar.
Ik heb Mat al in kerstsferen klaarstaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
in FEE kan je hem in kerstsfeer laten gooien
Het was Rudy niet zelf, hij stond bij de microfoon toen het gebeurde.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Rudy heeft de webcam weer gesloopt hoor...
Zwart beeld all over!
Zwart beeld? Bij mij is ie alleen maar heel donker, maar dat kan er ook aan liggen dat de lampen uit staan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Rudy heeft de webcam weer gesloopt hoor...
Zwart beeld all over!
Het ligt niet aan de camera, maar aan de stream-PC. Vannacht om 4 uur, als de streamserver wordt gereset en de webcam-PC in het 3FM-pand weer reconnect, werkt 'ie weer gewoon. Is vaker gebeurd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik zet wel even een andere camera voor...
Het viel mij ineens op dat het beeld stil stond, en de stream opnieuw openen gaf dus zwart beeld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
doet de webcam het niet bij jullie??
De cam-controls die het in de soep laten lopen zitten bij de DJ.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het was Rudy niet zelf, hij stond bij de microfoon toen het gebeurde.
Dan moeten ze die daar gewoon weg halenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De cam-controls die het in de soep laten lopen zitten bij de DJ.
Aan de rechterkant om preciezer te zijn.
Kan de technicus geen schop tegen de webcam-PC geven...?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nou, jammer. dat kan je niet zien dat er ongeveer 20 man op de gang staat...groot bandje :S
iemand ctrl C + ctrl V ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:22 schreef Marc63 het volgende:
http://domienverschuuren.(...)8/%0AMiss+Annemieke/
De geruchten en vermoedens lijken toch waar te zijn.Teddy Picker
quote:Miss Annemieke
Door Domien Verschuuren, dinsdag 11 december om 20:43
Op dinsdagavond klikt het alvast uitstekend! Gelukkig maar
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we kunnen straks alvast wel even tussen neus en lippen vermelden waar we na 1/1/2008 te horen zullen zijn...
Vrijdag ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we kunnen straks alvast wel even tussen neus en lippen vermelden waar we na 1/1/2008 te horen zullen zijn...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
iemand ctrl C + ctrl V ?
mijn laptop pakt de log van domien nooit.
Benieuwd, ondanks de sterke geruchten.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Nou, dat wordt dus nooit meer wat plannen voor de vrijdagavond. Die paar keer dat ik het gemist heb, had ik al moeite om de 3 uur Ekstra Weekend in te halen in het weekend. Laat staan dat ik 6 uur moet terug gaan zitten luisteren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik denk dat jullie wel al een aardig idee hebben welke dag het gaat worden
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een ban ga aanvragen voor al dat gevloek van je in dit topic
Ik vind hem aardig... Niet echt speciaal... Ze hebben betere releases gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:40 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat Groove Armada - Song For Mutya geen hit is geworden, ik vind het best een lekker nummer! [afbeelding]
Ik zit er niet, op dat forum, zijn die reactie`s altijd "priceless" ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om als er straks iets on-air wordt geroepen over de dag een topic op RadioForum te openen. Tijd om weer te gaan lachen om de reacties daar. [afbeelding]
Er zitten een aantal zeikerds eerste klas die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, dat levert regelmatig erg maffe topics op.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit er niet, op dat forum, zijn die reactie`s altijd "priceless" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |