WTF daar zeg je me wat. Ik had het vorige deel wel degelijk aan de reeks toegevoegdquote:Op maandag 19 november 2007 14:18 schreef ryangozer het volgende:
Is het nou zooo moelijk de wiki op te kopieren?
quote:Op maandag 19 november 2007 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Btw een Xbox bezitter die een PS3 topic opent
quote:
quote:
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0022913/quote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je deze nou weer vandaan??!??
Nouuuuuuuu ik zit toch min of meer te hopen op morgen...quote:Op maandag 19 november 2007 21:09 schreef Nudie het volgende:
@Vince22, wanneer dnek je dat 3busyman Uncharted bij ons op de deurmat gooit?
Ontopic: Morgen Guitar Hero 3 als t goed is, wohoo!
quote:White Engine development stalled, Final Fantasy XIII too?
Written by: Spencer on November 19th, 2007 @ 7:59 am
At Square-Enix’s fiscal meeting they candidly mentioned the White Engine development is moving at a sluggish pace. However, they are not abandoning creating their in house engine. Since the engine is the backbone for Final Fantasy XIII it seems likely that the Playstation 3 game will be further delayed. Square-Enix did not mention a date for Final Fantasy XIII (maybe now 2009? edit: this date is just me speculating) or Dragon Quest IX, which was originally slated to come out this year.
It’s not all gloom for Square-Enix. Crisis Core: Final Fantasy VII sold quite well in Japan with 710,000 copies in the market. Itadaki Street DS was a hit with 410,000 copies sold, just to put that in perspective It’s a Wonderful World only sold 180,000 units.
is dat niet met veel spellen zo? AC wordt gigantisch gehypt en valt dan tegen, uncharted ook wel en dan valt het "tegen".quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:17 schreef Vince22 het volgende:
Gamespot review van Uncharted: 8.0. Had toch hoger verwacht?!
ze gaven Assassin's Creed een 9...quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
is dat niet met veel spellen zo? AC wordt gigantisch gehypt en valt dan tegen, uncharted ook wel en dan valt het "tegen".
waarbij een 8 toch nog wel goed is voor een spel.
Zucht, multiplayer in uncharted. Dit is wat ik daarover te zeggen heb, geen zin om t weer te vertalen:quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef RSX het volgende:
Uncharted wordt kennelijk uitgespeeld in een uurtje of 8, dat vind ik toch wel erg weinig voor een game zonder multiplayer. Misschien deze toch maar overslaan en alsnog CoD4 kiezen, gezien ik bijna aan het eind van AC zit en daar ook niet veel online te doen is. Ik wil ook niet nu al met een hoop games zitten die na het uitspelen hun doos nooit meer uitkomen
quote:Everyone bitches about FPS games, but the fact is that FPS games are so popular cause its so easy to put semi-unlimited replayability in the game by re-doing some singleplayer maps, taking all the other content/textures from the SP and making a multiplayer.
Its beyond retarted that games like uncharted are being compared to say like Gears of Wars or Halo and lose cause the end value of the latter 2 are better then a singleplayer-only platformer. Its even more beyond me to downgrade a game like Uncharted merely for not having multiplayer. Its facts like these that are the reason we have so many shitty FPS games out there cause its just so easy to do and people buy them.
But I can understand why developers make FPS games or at least games with enough replayability just because they wont be labelled as "a good rental". It sickens me that CoD4 can getaway with a 5hour SinglePlayer story and just throw up a solid online system with some redone SP maps and be like the ultimate revival of the genre whenn its just another FPS. Dont get me started on Halo.
Dont get me wrong. I love both, they'r decent fun shooters and in the end thats the important part about putting in 60$, or in our case 100$ (EUR $_$) but its horrible for the industry if platformers like Uncharted/Ratchet or whatever die out or get less attention just cause they dont provide 30+ hours of "new" content.
In my opinion, games should be differently graded by genre. Naughty Dog did all they could to put in enough replayability in the game to last a long time. It provides a solid 8~10hr first-run experience with a better story and more compelling characters then most Hollywood movies. Every review I see people praise it for pretty much everything and only mention the overall downside of being too lineair and too short. And yet thats why the game gets like a full point deducted if you know how to count trace it back.
What im trying to say is that reviewers do have a major influince on how certain titles are sold and lame comparisons or bashing something thats missing which would be impossible to implement is just cutting on the respect the developers should be getting.
Keep in mind I took Uncharted here as an example, but Im sure it sticks for every other game from a similar/same genre on another platform. Im not saying GT or any other review site is biased or w/e. Im saying is that genres are dying out and instead we'r treated with one FPS after another and I just really hate that.
And a final shoutout to those that are prolly gonna rent it for a week and then ditch it. Give credit where credit is due, dont drown in the insane amount of titles we have this season. Uncharted is in my book still one of the greatest games I have played and people should respect that and the developers for their work by putting down money so you can put it in your collection. Take some time to enjoy all it has to offer and dont skip or ignore the collectables and trophies.
Peace.
Sorry was niet zozeer tegen jou bedoeltquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef RSX het volgende:
Zucht, lees mijn post nog eens, desnoods nog een derde keer. Gedaan? Goed, waar downgrade ik Uncharted voor het niet hebben van multiplayer? AC heeft dat ook niet, obviously, en dat speel ik met veel plezier. Ik zeg alleen dat als ik nu een game ga kopen, ik liever wel één heb met multiplayer, dus valt Uncharted af. Dat ik toch nog steeds twijfel om hem niet stiekem toch te kopen, zegt dan ook genoeg over de rest van de game.![]()
en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:27 schreef rakotto het volgende:
Mensen zeur niet. SMB1 kan je in 5 min uitspelen.
Ik had HS ook nog in mn achterhoofdquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:04 schreef Nudie het volgende:
Haal CoD4, Warhawk (met headset in winkel of voor 30EUR online). Skate is wel vet maar er zijn betere spellen dan the Darkness. Ratchet en Clank en Heavenly Sword zijn ook geen verkeerde titels. Maar er komt nog veel meer moois uit
En eurm Motorstorm en Ressistance zijn allesbehalve zwakke spellen. Vergeet ze iig niet, ik heb me heeel wat uurtjes met motorstorm vermaakt en er spelen nog ziekelijk veel mensen ressistance online.
Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:
COD4
PS3![]()
Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thpsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.
Resistance blijft in kast rotten als je PS3 CoD 4 inslikt.
Assassin's Creed zou ik ook doen als je toe bent aan iets verfrissends. Groot, sfeervol avontuur waar je je prima mee zult vermaken. Skate en The Darkness () voor de volle pond? Nah.
Dan zou ik em 2e-hands aanschaffen ja. Of importeren...scheelt je ook behoorlijk denk ik zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thps
CoD4 + Assasin's Creed. gegarandeerd kom je daarmee de winter door!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
Of zal ik ze gewoon alle 4 halenOf zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?
PS3![]()
skate en CoD4. Als je nog geld hebt daarna Assassin's Creed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
Of zal ik ze gewoon alle 4 halenOf zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?
PS3![]()
NO SHIT SHERLOCK!!~!# @% Nouja, je vergeet Luigi! Dat hoorde alles goed te maken!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!
Waar heb je hem gehaald? Ik ben ook op zoek naar de 60GB + 2 controllers + 2 spellen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
PS3![]()
Zijn 4 totaal verschillende spellen:quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
PS3![]()
Dan ga ik hem thuis meteen updaten... zelf geen problemen gehad met AC... maar als het beter word: waarom niet!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Nudie het volgende:
Nou ik weet dus echt 100% zeker dat Assasins Creed voor mij althans beter draait nu met 2.01. Geen crashes maar met name gewoon een betere framerate![]()
Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offlinequote:Op dinsdag 20 november 2007 15:59 schreef DaggerNL het volgende:
nou lekker dan, lees je dat cod4 problemen geeft met de nieuwe firmware, kan je het spel niet spelen met de oude firmware en moet je perse updaten.
wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!
Ik bedoelde ook het online gedeeltequote:Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offline
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."
ze zijn niet biased, ze zijn gewoon kut. Elke site die Assassin's Creed een 9 of meer gaf vertrouw ik niet meer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:
[..]
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
Het spel heeft een sterke opener die je meteen in het verhaal slurkt met grappige momenten en interessante, dus ik speel lekker doorquote:
Tekken 5: Dark Resurrection Onlinequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef SjonLok het volgende:
is Tekken 5 DR online eigenlijk een port van een ps2 spel, of is het helemaal nieuw gemaakt voor de ps3?
HS kwaliteitquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
Ga er maar vanuit dat je pakketje zoek isquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
Goh weer zo'n mooie vergelijking waar de PS3 met composiet en de Xbox360 met component is aangesloten. Bij ziet AC op de PS3, via HDMI, echt niet zo uit als bij hun in de video.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:
[..]
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
Wanneer en waar heb je m besteld dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
ZOMG!!!quote:Dengeki has interviewed Tetsuya Nomura on the future of Final Fantasy VII and Final Fantasy XIII and he's revealed some more information on the development of the games.
Nomura says that with the help of the disc space on Blu-Ray and the Hard drive in each PS3, The evolution of Final Fantasy XII to XIII will be as big as the evolution of Final Fantasy VI to VII. He also says that Final Fantasy XIII will probably be the first game to use the full specifications of the Playstation 3. Another interesting thing he mentioned was that the airship present in Final Fantasy Versus XIII will be able to take part in airborne assaults over the world map. Hopefully we'll see that in action soon. Finally, Dengeki also asked him once again whether the games will be Playstation 3 exclusives which he replied to with "Of course".
Gaafquote:
HS was maar een voorbeeld om een heel ander punt duidelijk te maken. Wat je van HS vindt, mag je voor de rest zelf weten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
HS kwaliteit
Jij hebt een andere game gespeeld dan mij blijkbaar
Grafisch stelde het teleur, alleen de achtergronden waren mooi.
Je was teveel aan het kloten met je sixaxis om pijlen te schieten op het stuk dat je niet met nariko speelde.
Amper/geen variatie in vijanden, 10gb aan audio maar geen ruimte voor meer dan 3 skins.
Enige waar ik over te spreken ben is de voice acting en de conversaties in de game.
Ik was in 5 uur klaar met HS waarvan het laatste uur de eindbaas was
Leuke budget game voor 20 euro hooguit, meer is het niet waard.
Nee doe mij maar een ninja gaiden sigma dan, dat is tenminste wel een lange goed afgewerkte game.
Wat de F, ik zie nu pas dat dat klepje open kanquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om mijn ps3 te verkopen.....![]()
En dan zo'n mega ganz geile witte ps3 uit japan over te laten komen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als je de 60gb versie hebt he, anders gaat het wat moeilijker. Waar dacht je dan dat ze de cardreader gelaten hadden eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat de F, ik zie nu pas dat dat klepje open kan
Denk erom, die kan geen europese PS1/2 games spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
En dan zo'n mega ganz geile witte ps3 uit japan over te laten komen [
Geen idee. Ik gebruik die cardreaders nooit. Ik veronderstelde dat ze ergens bij die usb-plugs zouden zitten. Nooit over nagedacht specifiek.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Alleen als je de 60gb versie hebt he, anders gaat het wat moeilijker. Waar dacht je dan dat ze de cardreader gelaten hadden eigenlijk?
En het wordt alleen maar mooierquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef Nudie het volgende:
Ik neem ook grotendeels mijn mening over AC terug, het is toch wel een ziekelijk vet spel. Net die grote cathedraal beklommen in Acre. Damn! En dan van 300meter naar beneden bunjeejumpen zonder koord in een krakkemikkig karretje met wat hooi, maar alsnog is het super vetAlleen ik verlies geen enkel zwaardgevecht nadat ik "Counter" geleerd heb. Maar dat zit me niet echt in de weg
Maar het blijft wel zo ontzettend vet om van dak naar dak te springen, een guard tegen te komen en in 1 vloeiende beweging je mes in z'n nek te zetten. Vervolgens keihard weg te rennen omdat een burger je heeft gezien en uiteindelijk vanaf een 100 meter hoge toren in een bak hooi te springen om te schuilen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ben het met Fallen eens. Moet bij elke kill elke keer hetzelfde doen......
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Maar het blijft wel zo ontzettend vet om van dak naar dak te springen, een guard tegen te komen en in 1 vloeiende beweging je mes in z'n nek te zetten. Vervolgens keihard weg te rennen omdat een burger je heeft gezien en uiteindelijk vanaf een 100 meter hoge toren in een bak hooi te springen om te schuilen.
Ow zeker welquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Maar het blijft wel zo ontzettend vet om van dak naar dak te springen, een guard tegen te komen en in 1 vloeiende beweging je mes in z'n nek te zetten. Vervolgens keihard weg te rennen omdat een burger je heeft gezien en uiteindelijk vanaf een 100 meter hoge toren in een bak hooi te springen om te schuilen.
8 november bij 3busymen. Ik weet dat er onderweg vanalles kan gebeuren, maar Ratchet had maar 3 dagen nodig. Skate daartegenover een maand, maar die was door de douane onderschept. Ik krijg er echt helemaal de pleuris van, dat lange wachten...quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:38 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Wanneer en waar heb je m besteld dan?
Welke versie PS3 heb je nu staan eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik weet het, en ook geen card reader, maar aarrggg wat istie mooi
![]()
ik heb nu gewoon een EU 60 gbquote:Op woensdag 21 november 2007 08:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welke versie PS3 heb je nu staan eigenlijk?
USA toevallig?
ik zit namelijk met een blu ray van Ratatouille in mijn maag die niet regio vrij is.
[TK] Blu Ray Ratatouille
Mischien heb je interesse?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Cyberia18, heb je dat Ratchet & Clank gamespot gifje nog bij de hand?
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]vannacht gaat de F!g review online
quote:Aside from the usual visual prompts Uncharted is as organic a gaming experience as you will ever encounter. It’s also the single most breathtaking game ever created. Anyone who tells you that great graphics don’t make a game owns a Wii.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted Review van PLAY magazine: 10/10
[..]
[afbeelding]
Freerecordshop.nlquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald? Ik ben ook op zoek naar de 60GB + 2 controllers + 2 spellen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
lolquote:Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
De omschrijving neigt veel naar de kale 60GB versie, zonder extra controllers + Motorstorm + Resistance. Kan jij bevestigen of dit de Starter Pack is?quote:
wow, ik zie het nu ja. Die ps3 60gb pack die er nu op staat is NIET die wat ik besteld had, dat was duidelijk de 60gb starter pack (+2 controllers +2games) en deze staat er niet meer op (had ik de laatste dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De omschrijving neigt veel naar de kale 60GB versie, zonder extra controllers + Motorstorm + Resistance. Kan jij bevestigen of dit de Starter Pack is?
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef Nudie het volgende:
Er zijn genoeg geruchten over Crysis naar Ps3. Met name open functies zoekend naar PS3 programmeurs op de Crytek website. Ik zie hem ook eerder naar de Ps3 komen als naar de 360, daar moet denk ik teveel ingeleverd worden.
Ik heb AC nog niet eens... heb de hoop al opgegeven. Zal wel bij de douane liggen of de postbode is zich ermee aan het amuseren.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:03 schreef DoDie het volgende:
Heeft iemand Uncharted al binnen van 3busymen?
je moet er ook maar 1 opsturen lijkt me logisch toch, je krijgt altijd een basis pakket terug (met 1 controller dus)quote:Op woensdag 21 november 2007 18:40 schreef Badabingea het volgende:
Krijg ik een nieuwe PS3 opgestuurd, zit er maar 1 controller bij, terwijl ik er 2 opgestuurd had, lol.
Weer bellen, hahaha.
ATRAC is Sony's compressed music format introduced with the minidisc format. You can compare it to the likes of MP3, WMA, OGG and AAC.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:11 schreef SuperFruitig het volgende:
what does ATRAC stand 4? and why do i have 2 manually enable it? PS3 post
Dat wordt importeren van onze grote vriend 3busymenquote:Folks,
The PlayStation 3 version of Unreal Tournament 3 has gone gold! We got news last night that Unreal Tournament 3 has been approved by SCEA and has been released to North American manufacturing.
Midway has started talking to retailers to figure out exact timing and they will have a formal announcement early next week when everyone is back from the Thanksgiving holiday. My guess is that Midway will start shipping the title to North American retailers on Monday December 10th and it could show up in stores as early as December 11th but more likely toward the middle of that week.
I think PS3 owners are going to really enjoy UT3 this holiday so make sure you get it on your shopping list!
For PAL territories, specifically UK and Europe, we have a few localization-related tasks to complete and then we should be starting the certification process pretty soon. My best guess is early next year (January or February) for the game to ship over there.
Same here... Kleine teleurstelling dus....quote:Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben druk bezig met Assasins Creed
Hij is wel leuk enzo, maar heb niet dat gevoel van Wowiepoeppiedoe ofzo![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Bellen naar de helpdesk, (or whatever) Ze zullen je opties geven om hem te "maken" en anders opsturen, want mijn ervaring is, als dat nou eenmaal begint dan blijft die het doen...quote:Op woensdag 21 november 2007 19:20 schreef Gstyles het volgende:
pieppieppiep wtf dat ding blijft vastlopen... eerst ergernis met PES en nu dit weerWTF!
Ik ook, als deze ook vastloopt, en dan komt er ook geen nieuwe.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
En dan zo'n mega ganz geile witte ps3 uit japan over te laten komen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh myquote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef Nudie het volgende:
Woohooo!!
Unreal Tournament 3 is Gold!! (Voor de VS)
[..]
Dat wordt importeren van onze grote vriend 3busymen:D Was ik toch al van plan
mjah tis gewoon pech hebben...quote:Op donderdag 22 november 2007 05:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik ook, als deze ook vastloopt, en dan komt er ook geen nieuwe.
dat hij ergens tussen 1 januari en 31 maart uit zal komenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook leuk trouwens, in het woordenboek van de ps3 staat wel "Sony" "Playstation" en "Microsoft" maar geen "Nintendo"Ik kon er wel om lachen
Niemand info over LittleBigPlanet? Ik kan online zo weinig vinden over de release... ja begin 2008 maar dat zegt wat?
heeft cod4 uberhaupt toetsenbord odnersteuning?..zo ver ik weet alleen UT3, dat is dan ook de reden dat ik hem aanschaf voor de ps3...me pc kan hem niet draaienquote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook leuk trouwens, in het woordenboek van de ps3 staat wel "Sony" "Playstation" en "Microsoft" maar geen "Nintendo"Ik kon er wel om lachen
Niemand info over LittleBigPlanet? Ik kan online zo weinig vinden over de release... ja begin 2008 maar dat zegt wat?
En wat voor features heeft mijn psp op mijn ps3? heeft iemand daar een overzichtje van hoe dat werkt?
En hoe betaal ik op ps3 store als ik geen CC heb?
En hoe werkt het op online servers van COD4 als ik geen TOBO+Muis heb maar andere wel? Dan ben ik behoorlijk in t nadeel is t niet? Wordt dat gechecked? Aparte server? of moet ik ook maar tobo+muis schaffe?
Ideaalquote:Op donderdag 22 november 2007 10:45 schreef Nudie het volgende:
Kan alleen op UT3 zover, en daar is het een optie die aan/uit kan zetten op een server/bij jezelf. Dus je kan altijd tegen enkel controllers spelen bv.
http://www.gameparty.net/nieuws/item/40431/quote:Hardware cijfers Japan: PS3 krabbelt terug
De hardware cijfers zijn bekend.
In Japan slaat de PS3 nu toch wat beter aan:
DSLite: 81,000
PSP: 66,000
PS2: 8,800
PS3: 53,000
Wii: 36,000
Xbox360: 5,700
PSN: Paxliequote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn Gamertag is: SuperFruitig
Iemand die skate, of COD4 online speelt voeg maar toe, kunne we es gamen [afbeelding]
hey hey, ik heb de volledige prijs betaald hequote:Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef RedemptioN het volgende:
moet zeggen dat het aantal nieuwe topique leden wel sterk is toegenomen sinds prijsverlaging
sinds het uitkomen van de ps3 nog niet zoveel nieuwe mensen gezien
Ik heb hem al 3 maanden thuis staanquote:Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef RedemptioN het volgende:
moet zeggen dat het aantal nieuwe topique leden wel sterk is toegenomen sinds prijsverlaging [afbeelding]
sinds het uitkomen van de ps3 nog niet zoveel nieuwe mensen gezien [afbeelding]
Ik ben ook wel in voor een potje skate. Helaas heb ik ruzie gehad met KPN en Planet, dus ik zit nu even zonder adsl thuis. Mag wel van de buren meeliften op hun wireless, maar daarmee kom ik niet ingelogd op PSN.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Mijn Gamertag is: SuperFruitig
Iemand die skate, of COD4 online speelt voeg maar toe, kunne we es gamen
Er ging toch ook een public beta komen aan het eind van dit jaar, of heb ik het nou mis.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat hij ergens tussen 1 januari en 31 maart uit zal komen
XBOX doet het ook goed in Japanquote:Op donderdag 22 november 2007 10:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
http://www.gameparty.net/nieuws/item/40431/
Als t goed is wel, eind 2007 zou er een demo (alleen de engine) uitkomen waarin je je eigen levels zou kunnen maken etc. De game zou een soort van evolutie ondergaan door de gebruikersquote:Op donderdag 22 november 2007 12:11 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Er ging toch ook een public beta komen aan het eind van dit jaar, of heb ik het nou mis.
Ik zie en hoor de laatste tijd erg weinig over deze game, dus ik ben benieuwd of ie begin 2008 gaat halen...
Hoeveel heb je voor Guitar Hero moeten neerleggen? Ik heb hem namelijk alleen nog maar gezien voor 99 euro! (nog niet heel uitgebreid gezocht) Ik wou hem misschien ook halen maar 99 euro is mij toch echt te gekquote:Op donderdag 22 november 2007 13:19 schreef Nudie het volgende:
Wat een dag!!!
Net mn DualShock3 binnen gekregen van Japan (zondag besteld, nu in huis!!)
Guitar Hero 3 net opgehaald (mn eerste GH en im lovin it)
en over een uurtje in de post Need for Speed Pro Street (25eur wehkamp) en wellicht zelfs Uncharted!
Geen Guitar Hero 3 voor mij dusquote:Op donderdag 22 november 2007 15:22 schreef Nudie het volgende:
Ja ik heb 99eurries moeten neerleggen. Gitaar is wel solide. En kan ook voor PC gebruiken waar nog wat andere gitaar games zijn![]()
Ja, wrijf het me maar inquote:Op donderdag 22 november 2007 17:08 schreef Wessiej het volgende:
Uncharted is goud, de wereld leeft, verhaal is tof, gameplay goed, alles is gewoon goed gemaakt, top!
Anders zet je even iets tussen SPOILER tags...quote:Op donderdag 22 november 2007 16:57 schreef Kremers het volgende:
Ik begin mij te irriteren aan Assasins Creed... De gevechten stellen niets voor, dat blend slat ook nergens op, met je handen ineen en je bent ineens onzichtbaar. Plus dat langzaam rondlopen in een grote stad begint te vervelen na een tijdje.
Daarnaast vind ik het idee dat je niet Altaïr bestuurd via een verre nakomeling ook een bagger concept dat niet goed uitgewerkt is. Waarom steeds terug gehaald worden om uit te rusten? Je zlt uiteindelijk wel iets te weten komen over het bedrijf dat je ontvoerd heeft, maar I don't give a fuck...
Enkeltje eBay dus.... Had ik nou maar voor Uncharted gekozen
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4777quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Geen Guitar Hero 3 voor mij duszonde want de vorige delen waren volgens mij met gitaar wel 70-80 euro. Maar voor voor 99 word het een beetje te duur als ik ook nog rockband ga halen (wat ik zeker ga doen).
Ik heb daarnet ook even gezocht en bij de futurezone is gh3 ook 85 euro, het kan dus welquote:Op donderdag 22 november 2007 17:48 schreef Nudie het volgende:
[..]
http://www.gcshop.nl/product.php?id=4777
Ik ben ook voor AC gegaan. Was zo benieuwd. Tot nu toe bevalt het me wel, maar ik kan me voorstellen dat het gaat vervelen na een tijdje.quote:
hetzelfde hier, al wordt het, nu ik halverwege ben ongeveer, wel een stuk toffer en lastiger om over de daken heen te rennenquote:Op donderdag 22 november 2007 18:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben ook voor AC gegaan. Was zo benieuwd. Tot nu toe bevalt het me wel, maar ik kan me voorstellen dat het gaat vervelen na een tijdje.
Ik heb m een paar minuten geleden ook besteld bij 3Busymen voor 45 euroquote:Op donderdag 22 november 2007 17:08 schreef Wessiej het volgende:
Uncharted is goud, de wereld leeft, verhaal is tof, gameplay goed, alles is gewoon goed gemaakt, top!
Zo ver ben ik nog niet eens hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 18:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben ook voor AC gegaan. Was zo benieuwd. Tot nu toe bevalt het me wel, maar ik kan me voorstellen dat het gaat vervelen na een tijdje.
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Social dit had getest. En volgens mij was dat een ja.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:40 schreef Ash het volgende:
Ik wil graag Buzz: Hollywood Quiz + 4 buzzers halen.
Maar kan iemand mij vertellen of hij ook gewoon werkt op de PS3? (ik heb nog de oude 60gb versie)
Zit er niks voor je bij in het [CENTRAAL] Playstation 3 (PS3) games verkoop/ruil topic ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bleh opzoek naar een nieuwe game.. alleen weet niet welke
GH komt ook naar de pc hoor, gewoon onder die naam ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:24 schreef rakotto het volgende:
Frets on fire voor op de pc.
*Is op een reactie ergens op deze pagina voor GH op pc ofzo.
Dat was Singstarquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Social dit had getest. En volgens mij was dat een ja.
Klopt, had ik ongeveer een maandje geleden nog gelezen volgens mij. Wanneer kwam die ook alweer uit? ^^quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GH komt ook naar de pc hoor, gewoon onder die naam ook
Ik ben het compleet eens met wat ze zeggen over ACquote:
Ik heb de eerste Buzz! ooit eens getest op mijn PS3 en die werkte probleemloosquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Social dit had getest. En volgens mij was dat een ja.
Door te surfen op internet en door virus programma's die waarschijnelijk door nintendo of microsoft fanboys worden geschreven in de toekomst wanneer de ps3 hun consoles pwnt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Hey kun je trouwens op je ps3 een virus krijgen ofzo?
yup. Maar Konami werkt aan een patch.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef ChrisFO het volgende:
Net voor het eerst een potje online PES gedaan, 3-2 verloren![]()
Maar gaat het altijd zo schokkerig?
Iemand enig idee?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil super graag een VGA kabel (wegens een iets oudere beamer), maar momenteel nog niets te vinden in de winkel.
Is dit wat? Dit komt op kort termijn uit: http://www.resolventgamer.com/VGA-Cable-PS3--N_art_1052.html
Kiiiijk,.. hier heb ik een PS3 voor gekochtquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
Ben nu van ellende maar op de snes zelda aan het spelen.![]()
Elder Scrolls Oblivion is de enige RPG vooralsnog. In de planning voor volgend jaar staat in ieder geval White Knight Storyquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
OMFG. Ik ben gek geworden.![]()
Heb net gewoon even een playstation 3 besteld en betaald.![]()
Een 60 GB met extra joystick + 2 games. : Motor storm and Fall of Man voor 450, bij de Wehkamp!![]()
![]()
![]()
Volgens mij zijn het niet mijn soort games, ik ben meer een RPG gamer maar ik heb mijzelf eens een keer getrakteerd en vond het vrij goedkoop. (zeker in vergelijking met de 40GB) en ik kan mijn oude games er op af spelen. de meeste als ik het goed begrijp.
Zijn er al goede RPG games uit, of komen die binnenkort.
Ja op FF zal ik nog wel een jaar of 2moeten wachten.
Nice. ja die Elder wil ik wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elder Scrolls Oblivion is de enige RPG vooralsnog. In de planning voor volgend jaar staat in ieder geval White Knight Story
Hier istie een stuk goedkoper dan bij ons.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Nice. ja die Elder wil ik wel.![]()
Kut alleen dat die games zo duur zijn.
Kijken of ik het tweedehands kan vinden.
Ga White Knight Story even op zoeken op gamespot. Thanks for the tip
Gruwelijk vet dat WKSquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enchanted arms en Folklore zijn ook zeker niet slecht, als is Folklore meer aktie dan rpg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elder Scrolls Oblivion is de enige RPG vooralsnog. In de planning voor volgend jaar staat in ieder geval White Knight Story
Nooit gespeeld maar ik neem aan driehoek ofzo? Selectquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:29 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb ook eindelijk maar eens een PS3 gekocht
Een beetje een noob-vraag, ik heb GT HD gedownload, maar hoe kom je in de cockpit view?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:35 schreef Nudie het volgende:
[ afbeelding ]
DualShock3, GH3 en Uncharted binnenIk ben ff een paar uurtjes weg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Je kan ook hier kijken [CENTRAAL] Playstation 3 (PS3) games verkoop/ruil topicquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:55 schreef itsme het volgende:
Bedankt. Alleen zijn die verzendkosten (Iig voor boeken) heel hoog maar ga even kijken.
Ook even op play.com
Heerlijk om de seal van zo'n vette game in beeld te zienquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:35 schreef Nudie het volgende:
[ afbeelding ]
DualShock3, GH3 en Uncharted binnenIk ben ff een paar uurtjes weg
![]()
De GH3 controller van de PS3 werkt perfect met Frets On Firequote:Op vrijdag 23 november 2007 08:24 schreef rakotto het volgende:
Frets on fire voor op de pc.
*Is op een reactie ergens op deze pagina voor GH op pc ofzo.
Huh? O_oquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 11:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De GH3 controller van de PS3 werkt perfect met Frets On Fire
Klopt. Ik wou hem eerst ook gaan halen, tot in een paar reviews las..quote:Op zondag 25 november 2007 10:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hehe na wat beelden gezien te hebben op Youtube, ga ik dus Kane &Lynch halen!
* MisterJ.Lo ziet er toch vanaf na paar review online gelezen te hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
zou ook zielig zijn voor die postbode ja...nu moet je het er maar mee doen he, met die dualshock 3...zonde hoorquote:Op zondag 25 november 2007 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
gisteren kwam de postbode een witte DualShock 3 brengen. Ik heb hem maar aangenomen, anders komt die man voor niets.
Je had m ook best naar mij mogen doorsturen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
gisteren kwam de postbode een witte DualShock 3 brengen. Ik heb hem maar aangenomen, anders komt die man voor niets.
bij yesasia.quote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je had m ook best naar mij mogen doorsturen hoor
Waar heb je m besteld dan? Ik heb net een zwarte DS3 besteld bij Japan-Export.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:18 schreef Nudie het volgende:
Ik vind het jammer dat F1: Championship Edition geen offline multiplayer heeft
Als je van FF/JRPG houdt is Enchanted Arms een optie (heb ik voor 35 euro gehaald bij dimension plus), vrij standaard FF rip-off, maar niet echt slecht. Enige nadeel is het kleine lettertype op een niet HDtv.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
Zijn er al goede RPG games uit, of komen die binnenkort.
Ja op FF zal ik nog wel een jaar of 2moeten wachten.
Je vergeet er nog een paar hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Enige nadeel is het kleine lettertype op een niet HDtv.
Punt 1 en 3 zijn redelijk standaard voor veel FF kloontjes. Punt twee is gelukkig snel verholpen:quote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar hoor.
- Grotendeels van A naar B zonder maar even vrijheid te hebben.
- Dialogen zijn van bedroevend niveau (hello mr. gay)
- Verhaal wordt op een gegeven moment langdradig en dus oninteressant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hoewel ik de taal wel op het japans heb staan (met engelse subs dus). Ik vind de dialogen overigens wel geinig, beetje Naruto-achtig. Maar daar moet je van houden... combat system is ook nog wel ok, maar het is inderdaad geen spel wat ik over een jaar nog een keer overnieuw speel.Liefhebbers daarvan hebben weinig keus helaas... enige andere die ik me zo kan bedenken is Folklore, hoewel een vriend van me daar niet al te positief over is (schijnt ook langdradig te worden tegen het eind, gameplay wel ok).quote:Wat overblijft is een matige RPG die ik alleen zou halen als je snakt naar een JRPG
Tot er iets fatsoenlijks uit is op de PS3 zit je hier toch aan vast, of je moet wat oude klassiekers op de PS1/2 opnieuw gaan spelen.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Enchanted Arms was best tofquote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar hoor.
- Grotendeels van A naar B zonder maar even vrijheid te hebben.
- Dialogen zijn van bedroevend niveau (hello mr. gay)
- Verhaal wordt op een gegeven moment langdradig en dus oninteressant.
Wat overblijft is een matige RPG die ik alleen zou halen als je snakt naar een JRPG
Dat is niet waar Cybquote:Op zondag 25 november 2007 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar jij kreeg/krijgt ook al een stijve potlood van Cars en Pro Street![]()
Mee eensquote:Op zondag 25 november 2007 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet waar Cyb
Enchanted Arms had best toffe dingen! Vond vooral de gevechten wel leuk!
Zeker stoer jaquote:Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef Roi het volgende:
Ik weet niet of het een oude is maar ik vindt deze commercial toch wel erg stoer!
http://nl.youtube.com/watch?v=w9XqyeqzN74
Die reclame is redelijk nieuw, wordt hier in Amerika erg veel gedraaid.quote:Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef Roi het volgende:
Ik weet niet of het een oude is maar ik vindt deze commercial toch wel erg stoer!
http://nl.youtube.com/watch?v=w9XqyeqzN74
Hier geen problemen , heb net aardig wat partijtjes gedaan , en op soms enkele momenten te moeten wachten na , geen problemen.quote:Op maandag 26 november 2007 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
COD4 deed t niet online? Ik kon geen servers vinden. Heb 1 gamepje kunnen doen maar die was zo afgelopen (host ended the game) is dit common of ligt t aan mn router?
Hoe? Ik zie helemaal geen patch, PES2008 doet net zalsof er niets veranderd is.quote:Op maandag 26 november 2007 19:43 schreef joost2 het volgende:
heb net de update van PES 2008 geinstalleerd......
ben benieuwd
zorgen dat je bent ingelogd op PSN, dan zal je in PES2008 automatisch in update scherm terechtkomen a la het downloaden van demo'squote:Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe? Ik zie helemaal geen patch, PES2008 doet net zalsof er niets veranderd is.
Normaal gesproken is het zo dat als je niet vanaf de bron (bv dvd-speler) de boel aan het upscalen bent, je tv dit voor je doet. Echter is het wel zo dat scaling vanaf de bron vrijwel altijd een beter resultat oplevert. Je kunt je PS3 dus ook beter de upscaling doen ipv je tv. Je tv ontvangt dan gewoon een goed signaal (bv 720p of 1080p) en laat dat zien zonder verdere trucjes toe te passen. Als ik dvd's op mijn PS3 kijk dan laat ik deze altijd door m'n PS3 upscalen naar 1080p. Ziet er een stuk beter uit dan als ik mijn tv dit laat doen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:56 schreef staticdata het volgende:
Is het mogelijk om het upscalen vanaf de PS3 uit te schakelen? ik begreep van een vriend van me dat wanneer je receiver kan upscalen en je ps3 dit ook doet, dat het dan niet helemaal goed qua beeldverzending naar je tv.
Ik heb m voor de PS3 bij de FRS gehaald en daar hadden ze voor elke console 2 exemplaren.quote:Op maandag 26 november 2007 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ola! Voor de mensen die Guitar Hero III zoeken (schijnt dat hij nogal moeilijk te vinden is), de Eplaza in Hoog Catharijne (Utrecht) heeft hem al wel. De PS3-versie is in ieder geval beter te leveren dan de Xbox 360-versie.
Welke de 60 gb? Ik wacht nog even op mijn bestelling in de winkel voor dat ik eventueel op i-net ga bestellen.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
vandaag 20 euro van me rekening afgeschreven (voor de verzendkosten), nu maar hopen dat sony die ps3 snel stuurt
Heb een sony full hd tv gekocht en uiteraard gekozen voor een gratis ps3.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Welke de 60 gb? Ik wacht nog even op mijn bestelling in de winkel voor dat ik eventueel op i-net ga bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
heel erg vet, een full hd tv is toch vanaf 1400 euro? of niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb een sony full hd tv gekocht en uiteraard gekozen voor een gratis ps3.
http://criminalcrackdown.(...)nnndddddd-scene.htmlquote:Welp, that's it for me and Ratchet.
Best game I've played all year...so far.
But did I finish it? Hell no. Not even close.
A quick check at gamefaqs tells me I have 9-10 more worlds to go to/return to before I reach the end.
But sorry, Ratchet, old pal. Your game is back in the blu-ray case and I doubt it will ever see the insides of my PS3 again...unless it's for research.
Again- I loved this game. LOVED IT! I could not stop playing it for a while there. Need to dive into Mario Galaxy next but I've played MGalaxy for about 2 hours and my initial impressions are really good, but I like Ratchet way more so far. So I'm not dogging this game at all.
But man, they did the two things that kill most games for me (assuming I even like the game enough to play for more than 30 minutes...and hell I liked/loved this one enough to play for like 3 nights!):
a- they overstayed their welcome. 9 more levels?!? Come on! I played for like 5-6 hours so far (stopped playing on the dino lava planet...which looks AMAZING, by the way!)...but yeah, so after 5-6 hours I feel like I've pretty much gotten the point of the game, done most of the mechanics, gotten the gist of the thing's spirit....and now I want to be done within the next 30 min to 2 hours. Maybe it's just me but I want to be able to finish a damn story based game in 1-4 sittings tops...where a sitting= 1-3 hours max, not 6-8 hours at a time. Once I realized how much more there was to play, it only took the slightest thing to get me to walk away. Turns out the slightest thing was a huge thing...and that is:
b- STOP MAKING IT OBVIOUS THAT GAMES ARE GETTING HARDER AS YOU PROGRESS!!! Ok, there are probably several schools of thought on this, but here's mine...and I think it should be the standard line of thought for all story based games (hey, it's my blog, so I can be a game design bully if I want to....so here it is:
FROM START TO FINISH, with NO deviation from this, games need to be hard enough to be engaging but easy enough so they don't get frustrating. This to me equals PLAYER ENGAGEMENT. And the goal should be for the player to feel ENGAGED 100% of the time. NOT CHALLENGED! NEVER CHALLENGED! Who the fuck wants to feel challenged?!? I mean, who is that fun for?!?! Unless it's a hard core skill game and it's clear that is the goal for the title (like Ghosts N' Goblins or something) a game should engage you from start to finish...and that is it!
And Ratchet did this beautifully until I got to the space ship boss battle (with it's crazy 'aim with one stick and move the ship with the other' set up). But I could live with that hiccup. But then right after they toss me into a robotron level of 'we're going to milk 30 minutes out of play time while we keep you in this one area and throw more and more bad guys at you'...by this point I was getting kind of tied of the thing but really wanted to finish it....but THEN right after, I'm on the dino planet where the giant dino enemies- who are not even bosses- take alot of hit points to kill and do you alot of damage....and that for me, was the killer, the nail in the coffin. I had 4 sections in a row where instead of 'semi-coasting thru the adventure/semi focusing on the adventure in order to move forward', the game took me out of the fast lane, out of the zen-like trance that a great game creates and suddenly I was WORKING.
Well fuck it, I already got a job. I don't want to work to play your game. So I'm not going to. I'm done.
And yeah, I know some folks think the game was ultra easy. Difficulty is subjective and good work is being done in some games today to adjust difficulty for players on the fly. But for me, the game got too hard. NOTso hard that I could not finish it if I really tried. Sure I COULD finish it with 3-5 deaths of Ratchet for each challenging area...but again, I'm not here to take a fucking test...I'm here to play. And after dino planet, I was no longer playing. I was dying-learning-dying-learning a bit more-dying-learning a bit more....ugh, fucking shit!
Much as I loved this game...and again, it's a GOTY contender for me...I just can't keep struggling with the thing.
I mean...if I may....ahem:
I DON'T FUCKING WANT TO BE CHALLENGED BY MY FUCKING ENTERTAINMENT. HERE'S 60 FUCKING BUCKS...ENTERTAIN ME GOD DAMMIT!!! FROM THE SECOND I POWER UP THE CONSOLE TO THE SECOND I TURN IT OFF, ENTERTAIN THE FUCK OUT OF ME OR GO THE MOTHER FUCK AWAY!!!! AND YES I GET IT, HARD CORE FOLKS: TO YOU BEING CHALLENGED AND PUT THRU THE WRINGER AND EMERGING AS A BAD ASS GAMER IS FUN...GOOD ON YOU! BUT IT SURE AS SHIT AIN'T FUN FOR ME AND I DOUBT IT IS FUN FOR MOST.
Again, I get that games should get harder as they go. But they should do it in order to keep the player in the engaged sweet spot and to compensate and adjust for the player's increasing skill...to the player, the increase in difficulty should go unnoticed...to the player, the difficulty should be the SAME feeling as it is in the final level as it was in the first level. But somewhere along the line, designers forgot the REASON games were supposed to get harder. Hell, maybe it was never defined like I am defining it...maybe alot of designers are just doing the 'games get harder as they go' thing from the old arcade days (where they had to in order to kick you slacker ass off the machine) and never really thought about the theory behind it....and just applied it to today's games when they really should not be doing so.
And before someone comments that by 6-8 hours in, I should have learned the skills needed so that the dino planet would not have resulted in a shelf moment and that this is what the makers of Ratchet were hoping for, let me say this...and this comes from 14 years of experience watching people respond- good and bad- to the games I've worked on: gamers are not developers. They WILL NOT use ANY mechanic they do not need to use. They will take the path of least resistance to get from A TO B. So just because the developer OFFERS a way to dodge bullets skillfully, and just because a game allows the player to slow down time and reverse it when things get tough (for example), the player- unless he has HAD to use those skills alot earlier in the game- will probably not call upon them 6-8 hours in when the developer presents the player with a situation that will be hard- and take him out of the engagement zone- unless he DOES use those mechanics.
And I know, I know...I've done it to players as well. Hades in GOW was a pain in the ass...not by design, just by not getting around to focus testing that level. Twisted Metal:Black was so hard we probably cut our audience for that game by at least 50%. And that game is a perfect example of us- as developers- assuming players would use mechanics we had given them without even forcing the player to make those mechanics second nature (75% of Twisted :Black players didn't even KNOW there were d-pad combo moves that let you fire ice, rear fire, drop mines, and activate a shield)...but we tuned the game assuming everyone would know those mechanics were there and- as importantly- have them ingrained as much into their play styles as us, the game makers. So yeah, I've fucked it up before as well....hell of alot worse than the new Ratchet in fact.
And maybe it's because- as a designer- I've been guilty of these sins myself that I know it when I see it and I HATE IT when I see it. Cause a) it pisses me off as a player and b) it reminds me of my past failures as a designer.
Man...if Ratchet would have just ended 2 planets past the lava/dino planet...and it would have stayed at the same level of engagement from start to finish, it would have been one of my top 5 games of all time...as is, now it sits between my unopened copy of STRANGLEHOLD for PS3 and my Atari 2600 copy of Custard's Revenge, gathering dust.
And yeah I know this post is angry. I know I'm coming down crazy hard on a stellar game like Ratchet versus some lame ass B grade game....Sorry about that...but I am so disappointed because I loved the newest Ratchet SO MUCH! It looks so amazing and controls like butter and just feels SOOOOOO right. And I was having SOOOOO much damn fun. And dammit, they took that away from me. So I guess I am pissed now...sorry...sure I will feel better in daylight
Ok...off to bed!
Hope ya'll had a great holiday!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |