WTF daar zeg je me wat. Ik had het vorige deel wel degelijk aan de reeks toegevoegdquote:Op maandag 19 november 2007 14:18 schreef ryangozer het volgende:
Is het nou zooo moelijk de wiki op te kopieren?
quote:Op maandag 19 november 2007 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Btw een Xbox bezitter die een PS3 topic opent
quote:
quote:
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0022913/quote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je deze nou weer vandaan??!??
Nouuuuuuuu ik zit toch min of meer te hopen op morgen...quote:Op maandag 19 november 2007 21:09 schreef Nudie het volgende:
@Vince22, wanneer dnek je dat 3busyman Uncharted bij ons op de deurmat gooit?
Ontopic: Morgen Guitar Hero 3 als t goed is, wohoo!
quote:White Engine development stalled, Final Fantasy XIII too?
Written by: Spencer on November 19th, 2007 @ 7:59 am
At Square-Enix’s fiscal meeting they candidly mentioned the White Engine development is moving at a sluggish pace. However, they are not abandoning creating their in house engine. Since the engine is the backbone for Final Fantasy XIII it seems likely that the Playstation 3 game will be further delayed. Square-Enix did not mention a date for Final Fantasy XIII (maybe now 2009? edit: this date is just me speculating) or Dragon Quest IX, which was originally slated to come out this year.
It’s not all gloom for Square-Enix. Crisis Core: Final Fantasy VII sold quite well in Japan with 710,000 copies in the market. Itadaki Street DS was a hit with 410,000 copies sold, just to put that in perspective It’s a Wonderful World only sold 180,000 units.
is dat niet met veel spellen zo? AC wordt gigantisch gehypt en valt dan tegen, uncharted ook wel en dan valt het "tegen".quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:17 schreef Vince22 het volgende:
Gamespot review van Uncharted: 8.0. Had toch hoger verwacht?!
ze gaven Assassin's Creed een 9...quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
is dat niet met veel spellen zo? AC wordt gigantisch gehypt en valt dan tegen, uncharted ook wel en dan valt het "tegen".
waarbij een 8 toch nog wel goed is voor een spel.
Zucht, multiplayer in uncharted. Dit is wat ik daarover te zeggen heb, geen zin om t weer te vertalen:quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:23 schreef RSX het volgende:
Uncharted wordt kennelijk uitgespeeld in een uurtje of 8, dat vind ik toch wel erg weinig voor een game zonder multiplayer. Misschien deze toch maar overslaan en alsnog CoD4 kiezen, gezien ik bijna aan het eind van AC zit en daar ook niet veel online te doen is. Ik wil ook niet nu al met een hoop games zitten die na het uitspelen hun doos nooit meer uitkomen
quote:Everyone bitches about FPS games, but the fact is that FPS games are so popular cause its so easy to put semi-unlimited replayability in the game by re-doing some singleplayer maps, taking all the other content/textures from the SP and making a multiplayer.
Its beyond retarted that games like uncharted are being compared to say like Gears of Wars or Halo and lose cause the end value of the latter 2 are better then a singleplayer-only platformer. Its even more beyond me to downgrade a game like Uncharted merely for not having multiplayer. Its facts like these that are the reason we have so many shitty FPS games out there cause its just so easy to do and people buy them.
But I can understand why developers make FPS games or at least games with enough replayability just because they wont be labelled as "a good rental". It sickens me that CoD4 can getaway with a 5hour SinglePlayer story and just throw up a solid online system with some redone SP maps and be like the ultimate revival of the genre whenn its just another FPS. Dont get me started on Halo.
Dont get me wrong. I love both, they'r decent fun shooters and in the end thats the important part about putting in 60$, or in our case 100$ (EUR $_$) but its horrible for the industry if platformers like Uncharted/Ratchet or whatever die out or get less attention just cause they dont provide 30+ hours of "new" content.
In my opinion, games should be differently graded by genre. Naughty Dog did all they could to put in enough replayability in the game to last a long time. It provides a solid 8~10hr first-run experience with a better story and more compelling characters then most Hollywood movies. Every review I see people praise it for pretty much everything and only mention the overall downside of being too lineair and too short. And yet thats why the game gets like a full point deducted if you know how to count trace it back.
What im trying to say is that reviewers do have a major influince on how certain titles are sold and lame comparisons or bashing something thats missing which would be impossible to implement is just cutting on the respect the developers should be getting.
Keep in mind I took Uncharted here as an example, but Im sure it sticks for every other game from a similar/same genre on another platform. Im not saying GT or any other review site is biased or w/e. Im saying is that genres are dying out and instead we'r treated with one FPS after another and I just really hate that.
And a final shoutout to those that are prolly gonna rent it for a week and then ditch it. Give credit where credit is due, dont drown in the insane amount of titles we have this season. Uncharted is in my book still one of the greatest games I have played and people should respect that and the developers for their work by putting down money so you can put it in your collection. Take some time to enjoy all it has to offer and dont skip or ignore the collectables and trophies.
Peace.
Sorry was niet zozeer tegen jou bedoeltquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef RSX het volgende:
Zucht, lees mijn post nog eens, desnoods nog een derde keer. Gedaan? Goed, waar downgrade ik Uncharted voor het niet hebben van multiplayer? AC heeft dat ook niet, obviously, en dat speel ik met veel plezier. Ik zeg alleen dat als ik nu een game ga kopen, ik liever wel één heb met multiplayer, dus valt Uncharted af. Dat ik toch nog steeds twijfel om hem niet stiekem toch te kopen, zegt dan ook genoeg over de rest van de game.![]()
en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:27 schreef rakotto het volgende:
Mensen zeur niet. SMB1 kan je in 5 min uitspelen.
Ik had HS ook nog in mn achterhoofdquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:04 schreef Nudie het volgende:
Haal CoD4, Warhawk (met headset in winkel of voor 30EUR online). Skate is wel vet maar er zijn betere spellen dan the Darkness. Ratchet en Clank en Heavenly Sword zijn ook geen verkeerde titels. Maar er komt nog veel meer moois uit
En eurm Motorstorm en Ressistance zijn allesbehalve zwakke spellen. Vergeet ze iig niet, ik heb me heeel wat uurtjes met motorstorm vermaakt en er spelen nog ziekelijk veel mensen ressistance online.
Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:
COD4
PS3![]()
Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thpsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.
Resistance blijft in kast rotten als je PS3 CoD 4 inslikt.
Assassin's Creed zou ik ook doen als je toe bent aan iets verfrissends. Groot, sfeervol avontuur waar je je prima mee zult vermaken. Skate en The Darkness () voor de volle pond? Nah.
Dan zou ik em 2e-hands aanschaffen ja. Of importeren...scheelt je ook behoorlijk denk ik zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thps
CoD4 + Assasin's Creed. gegarandeerd kom je daarmee de winter door!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
Of zal ik ze gewoon alle 4 halenOf zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?
PS3![]()
skate en CoD4. Als je nog geld hebt daarna Assassin's Creed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
Of zal ik ze gewoon alle 4 halenOf zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?
PS3![]()
NO SHIT SHERLOCK!!~!# @% Nouja, je vergeet Luigi! Dat hoorde alles goed te maken!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!
Waar heb je hem gehaald? Ik ben ook op zoek naar de 60GB + 2 controllers + 2 spellen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
PS3![]()
Zijn 4 totaal verschillende spellen:quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
PS3![]()
Dan ga ik hem thuis meteen updaten... zelf geen problemen gehad met AC... maar als het beter word: waarom niet!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Nudie het volgende:
Nou ik weet dus echt 100% zeker dat Assasins Creed voor mij althans beter draait nu met 2.01. Geen crashes maar met name gewoon een betere framerate![]()
Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offlinequote:Op dinsdag 20 november 2007 15:59 schreef DaggerNL het volgende:
nou lekker dan, lees je dat cod4 problemen geeft met de nieuwe firmware, kan je het spel niet spelen met de oude firmware en moet je perse updaten.
wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!
Ik bedoelde ook het online gedeeltequote:Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offline
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."
ze zijn niet biased, ze zijn gewoon kut. Elke site die Assassin's Creed een 9 of meer gaf vertrouw ik niet meer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:
[..]
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
Het spel heeft een sterke opener die je meteen in het verhaal slurkt met grappige momenten en interessante, dus ik speel lekker doorquote:
Tekken 5: Dark Resurrection Onlinequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef SjonLok het volgende:
is Tekken 5 DR online eigenlijk een port van een ps2 spel, of is het helemaal nieuw gemaakt voor de ps3?
HS kwaliteitquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
Ga er maar vanuit dat je pakketje zoek isquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
Goh weer zo'n mooie vergelijking waar de PS3 met composiet en de Xbox360 met component is aangesloten. Bij ziet AC op de PS3, via HDMI, echt niet zo uit als bij hun in de video.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:
[..]
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
Wanneer en waar heb je m besteld dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
ZOMG!!!quote:Dengeki has interviewed Tetsuya Nomura on the future of Final Fantasy VII and Final Fantasy XIII and he's revealed some more information on the development of the games.
Nomura says that with the help of the disc space on Blu-Ray and the Hard drive in each PS3, The evolution of Final Fantasy XII to XIII will be as big as the evolution of Final Fantasy VI to VII. He also says that Final Fantasy XIII will probably be the first game to use the full specifications of the Playstation 3. Another interesting thing he mentioned was that the airship present in Final Fantasy Versus XIII will be able to take part in airborne assaults over the world map. Hopefully we'll see that in action soon. Finally, Dengeki also asked him once again whether the games will be Playstation 3 exclusives which he replied to with "Of course".
Gaafquote:
HS was maar een voorbeeld om een heel ander punt duidelijk te maken. Wat je van HS vindt, mag je voor de rest zelf weten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
HS kwaliteit
Jij hebt een andere game gespeeld dan mij blijkbaar
Grafisch stelde het teleur, alleen de achtergronden waren mooi.
Je was teveel aan het kloten met je sixaxis om pijlen te schieten op het stuk dat je niet met nariko speelde.
Amper/geen variatie in vijanden, 10gb aan audio maar geen ruimte voor meer dan 3 skins.
Enige waar ik over te spreken ben is de voice acting en de conversaties in de game.
Ik was in 5 uur klaar met HS waarvan het laatste uur de eindbaas was
Leuke budget game voor 20 euro hooguit, meer is het niet waard.
Nee doe mij maar een ninja gaiden sigma dan, dat is tenminste wel een lange goed afgewerkte game.
Wat de F, ik zie nu pas dat dat klepje open kanquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om mijn ps3 te verkopen.....![]()
En dan zo'n mega ganz geile witte ps3 uit japan over te laten komen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als je de 60gb versie hebt he, anders gaat het wat moeilijker. Waar dacht je dan dat ze de cardreader gelaten hadden eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat de F, ik zie nu pas dat dat klepje open kan
Denk erom, die kan geen europese PS1/2 games spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om mijn ps3 te verkopen.....![]()
En dan zo'n mega ganz geile witte ps3 uit japan over te laten komen [
Geen idee. Ik gebruik die cardreaders nooit. Ik veronderstelde dat ze ergens bij die usb-plugs zouden zitten. Nooit over nagedacht specifiek.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Alleen als je de 60gb versie hebt he, anders gaat het wat moeilijker. Waar dacht je dan dat ze de cardreader gelaten hadden eigenlijk?
En het wordt alleen maar mooierquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef Nudie het volgende:
Ik neem ook grotendeels mijn mening over AC terug, het is toch wel een ziekelijk vet spel. Net die grote cathedraal beklommen in Acre. Damn! En dan van 300meter naar beneden bunjeejumpen zonder koord in een krakkemikkig karretje met wat hooi, maar alsnog is het super vetAlleen ik verlies geen enkel zwaardgevecht nadat ik "Counter" geleerd heb. Maar dat zit me niet echt in de weg
Maar het blijft wel zo ontzettend vet om van dak naar dak te springen, een guard tegen te komen en in 1 vloeiende beweging je mes in z'n nek te zetten. Vervolgens keihard weg te rennen omdat een burger je heeft gezien en uiteindelijk vanaf een 100 meter hoge toren in een bak hooi te springen om te schuilen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ben het met Fallen eens. Moet bij elke kill elke keer hetzelfde doen......
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Maar het blijft wel zo ontzettend vet om van dak naar dak te springen, een guard tegen te komen en in 1 vloeiende beweging je mes in z'n nek te zetten. Vervolgens keihard weg te rennen omdat een burger je heeft gezien en uiteindelijk vanaf een 100 meter hoge toren in een bak hooi te springen om te schuilen.
Ow zeker welquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:58 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Maar het blijft wel zo ontzettend vet om van dak naar dak te springen, een guard tegen te komen en in 1 vloeiende beweging je mes in z'n nek te zetten. Vervolgens keihard weg te rennen omdat een burger je heeft gezien en uiteindelijk vanaf een 100 meter hoge toren in een bak hooi te springen om te schuilen.
8 november bij 3busymen. Ik weet dat er onderweg vanalles kan gebeuren, maar Ratchet had maar 3 dagen nodig. Skate daartegenover een maand, maar die was door de douane onderschept. Ik krijg er echt helemaal de pleuris van, dat lange wachten...quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:38 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Wanneer en waar heb je m besteld dan?
Welke versie PS3 heb je nu staan eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik weet het, en ook geen card reader, maar aarrggg wat istie mooi
![]()
ik heb nu gewoon een EU 60 gbquote:Op woensdag 21 november 2007 08:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welke versie PS3 heb je nu staan eigenlijk?
USA toevallig?
ik zit namelijk met een blu ray van Ratatouille in mijn maag die niet regio vrij is.
[TK] Blu Ray Ratatouille
Mischien heb je interesse?
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Cyberia18, heb je dat Ratchet & Clank gamespot gifje nog bij de hand?
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]vannacht gaat de F!g review online
quote:Aside from the usual visual prompts Uncharted is as organic a gaming experience as you will ever encounter. It’s also the single most breathtaking game ever created. Anyone who tells you that great graphics don’t make a game owns a Wii.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted Review van PLAY magazine: 10/10
[..]
[afbeelding]
Freerecordshop.nlquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waar heb je hem gehaald? Ik ben ook op zoek naar de 60GB + 2 controllers + 2 spellen.
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
lolquote:Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
De omschrijving neigt veel naar de kale 60GB versie, zonder extra controllers + Motorstorm + Resistance. Kan jij bevestigen of dit de Starter Pack is?quote:
wow, ik zie het nu ja. Die ps3 60gb pack die er nu op staat is NIET die wat ik besteld had, dat was duidelijk de 60gb starter pack (+2 controllers +2games) en deze staat er niet meer op (had ik de laatste dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De omschrijving neigt veel naar de kale 60GB versie, zonder extra controllers + Motorstorm + Resistance. Kan jij bevestigen of dit de Starter Pack is?
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:05 schreef Nudie het volgende:
Er zijn genoeg geruchten over Crysis naar Ps3. Met name open functies zoekend naar PS3 programmeurs op de Crytek website. Ik zie hem ook eerder naar de Ps3 komen als naar de 360, daar moet denk ik teveel ingeleverd worden.
Ik heb AC nog niet eens... heb de hoop al opgegeven. Zal wel bij de douane liggen of de postbode is zich ermee aan het amuseren.quote:Op woensdag 21 november 2007 13:03 schreef DoDie het volgende:
Heeft iemand Uncharted al binnen van 3busymen?
je moet er ook maar 1 opsturen lijkt me logisch toch, je krijgt altijd een basis pakket terug (met 1 controller dus)quote:Op woensdag 21 november 2007 18:40 schreef Badabingea het volgende:
Krijg ik een nieuwe PS3 opgestuurd, zit er maar 1 controller bij, terwijl ik er 2 opgestuurd had, lol.
Weer bellen, hahaha.
ATRAC is Sony's compressed music format introduced with the minidisc format. You can compare it to the likes of MP3, WMA, OGG and AAC.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:11 schreef SuperFruitig het volgende:
what does ATRAC stand 4? and why do i have 2 manually enable it? PS3 post
Dat wordt importeren van onze grote vriend 3busymenquote:Folks,
The PlayStation 3 version of Unreal Tournament 3 has gone gold! We got news last night that Unreal Tournament 3 has been approved by SCEA and has been released to North American manufacturing.
Midway has started talking to retailers to figure out exact timing and they will have a formal announcement early next week when everyone is back from the Thanksgiving holiday. My guess is that Midway will start shipping the title to North American retailers on Monday December 10th and it could show up in stores as early as December 11th but more likely toward the middle of that week.
I think PS3 owners are going to really enjoy UT3 this holiday so make sure you get it on your shopping list!
For PAL territories, specifically UK and Europe, we have a few localization-related tasks to complete and then we should be starting the certification process pretty soon. My best guess is early next year (January or February) for the game to ship over there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |