Sorry was niet zozeer tegen jou bedoeltquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef RSX het volgende:
Zucht, lees mijn post nog eens, desnoods nog een derde keer. Gedaan? Goed, waar downgrade ik Uncharted voor het niet hebben van multiplayer? AC heeft dat ook niet, obviously, en dat speel ik met veel plezier. Ik zeg alleen dat als ik nu een game ga kopen, ik liever wel één heb met multiplayer, dus valt Uncharted af. Dat ik toch nog steeds twijfel om hem niet stiekem toch te kopen, zegt dan ook genoeg over de rest van de game.![]()
en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:27 schreef rakotto het volgende:
Mensen zeur niet. SMB1 kan je in 5 min uitspelen.
Ik had HS ook nog in mn achterhoofdquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:04 schreef Nudie het volgende:
Haal CoD4, Warhawk (met headset in winkel of voor 30EUR online). Skate is wel vet maar er zijn betere spellen dan the Darkness. Ratchet en Clank en Heavenly Sword zijn ook geen verkeerde titels. Maar er komt nog veel meer moois uit
En eurm Motorstorm en Ressistance zijn allesbehalve zwakke spellen. Vergeet ze iig niet, ik heb me heeel wat uurtjes met motorstorm vermaakt en er spelen nog ziekelijk veel mensen ressistance online.
Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:
COD4
PS3![]()
Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thpsquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.
Resistance blijft in kast rotten als je PS3 CoD 4 inslikt.
Assassin's Creed zou ik ook doen als je toe bent aan iets verfrissends. Groot, sfeervol avontuur waar je je prima mee zult vermaken. Skate en The Darkness () voor de volle pond? Nah.
Dan zou ik em 2e-hands aanschaffen ja. Of importeren...scheelt je ook behoorlijk denk ik zoquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thps
CoD4 + Assasin's Creed. gegarandeerd kom je daarmee de winter door!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
Of zal ik ze gewoon alle 4 halenOf zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?
PS3![]()
skate en CoD4. Als je nog geld hebt daarna Assassin's Creed.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
Of zal ik ze gewoon alle 4 halenOf zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?
PS3![]()
NO SHIT SHERLOCK!!~!# @% Nouja, je vergeet Luigi! Dat hoorde alles goed te maken!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!
Waar heb je hem gehaald? Ik ben ook op zoek naar de 60GB + 2 controllers + 2 spellen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
PS3![]()
Zijn 4 totaal verschillende spellen:quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen
Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness
PS3![]()
Dan ga ik hem thuis meteen updaten... zelf geen problemen gehad met AC... maar als het beter word: waarom niet!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Nudie het volgende:
Nou ik weet dus echt 100% zeker dat Assasins Creed voor mij althans beter draait nu met 2.01. Geen crashes maar met name gewoon een betere framerate![]()
Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offlinequote:Op dinsdag 20 november 2007 15:59 schreef DaggerNL het volgende:
nou lekker dan, lees je dat cod4 problemen geeft met de nieuwe firmware, kan je het spel niet spelen met de oude firmware en moet je perse updaten.
wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!
Ik bedoelde ook het online gedeeltequote:Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offline
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."
ze zijn niet biased, ze zijn gewoon kut. Elke site die Assassin's Creed een 9 of meer gaf vertrouw ik niet meer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:
[..]
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
Het spel heeft een sterke opener die je meteen in het verhaal slurkt met grappige momenten en interessante, dus ik speel lekker doorquote:
Tekken 5: Dark Resurrection Onlinequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef SjonLok het volgende:
is Tekken 5 DR online eigenlijk een port van een ps2 spel, of is het helemaal nieuw gemaakt voor de ps3?
HS kwaliteitquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
Ga er maar vanuit dat je pakketje zoek isquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
Goh weer zo'n mooie vergelijking waar de PS3 met composiet en de Xbox360 met component is aangesloten. Bij ziet AC op de PS3, via HDMI, echt niet zo uit als bij hun in de video.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:
[..]
Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.
http://www.gametrailers.com/player/28005.html
Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
Wanneer en waar heb je m besteld dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
ZOMG!!!quote:Dengeki has interviewed Tetsuya Nomura on the future of Final Fantasy VII and Final Fantasy XIII and he's revealed some more information on the development of the games.
Nomura says that with the help of the disc space on Blu-Ray and the Hard drive in each PS3, The evolution of Final Fantasy XII to XIII will be as big as the evolution of Final Fantasy VI to VII. He also says that Final Fantasy XIII will probably be the first game to use the full specifications of the Playstation 3. Another interesting thing he mentioned was that the airship present in Final Fantasy Versus XIII will be able to take part in airborne assaults over the world map. Hopefully we'll see that in action soon. Finally, Dengeki also asked him once again whether the games will be Playstation 3 exclusives which he replied to with "Of course".
Gaafquote:
HS was maar een voorbeeld om een heel ander punt duidelijk te maken. Wat je van HS vindt, mag je voor de rest zelf weten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
HS kwaliteit
Jij hebt een andere game gespeeld dan mij blijkbaar
Grafisch stelde het teleur, alleen de achtergronden waren mooi.
Je was teveel aan het kloten met je sixaxis om pijlen te schieten op het stuk dat je niet met nariko speelde.
Amper/geen variatie in vijanden, 10gb aan audio maar geen ruimte voor meer dan 3 skins.
Enige waar ik over te spreken ben is de voice acting en de conversaties in de game.
Ik was in 5 uur klaar met HS waarvan het laatste uur de eindbaas was
Leuke budget game voor 20 euro hooguit, meer is het niet waard.
Nee doe mij maar een ninja gaiden sigma dan, dat is tenminste wel een lange goed afgewerkte game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |