abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54733866
Waar is de tijd gebleven dat een game gewoon goed was, of dat jij hem onwijs goed vond, of niet for that matter.. Dat gezeik over replayability en duur van een spel. Ik vind het zo'n oeverloos gezeik zeg, niet normaal. Ik koop een spel omdat hij me cool lijkt, en wat kan mij nou een review of een beoordeling van iemand anders interesseren. Ook al vind iedereen een spel je reinste bagger, als ik het cool vind, dan vind ik het cool! Ook al heeft een spel een -10 met een review, wie wil mij dan zeggen dat ik em niet moet kopen!

Zo ziek wordt je van dat meeloop kudde gedrag "oh op ign zeiden ze dit, op gamespot dit, op eurogamer dat". Wat boeit het? Als je een spel wat lijkt, je koopt hem en je vind het alsnog niks, dan verkoop je'm toch snel weer (zoals ik met AC)?

En over het geklaag over het ontbreken van multiplayer in een game krijg ik ook helemaal de schurft van. In single player games zoals Uncharted, R&C of bijv. God of War zit je toch helemaal niet te wachten op multiplayer?
Als je een multiplayer game wil, koop je toch lekker iets uit het multiplayer genre?

Ik hou op want ik zit me alweer helemaal op te fokken... Met je eens Nudie
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_54734056
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef RSX het volgende:
Zucht, lees mijn post nog eens, desnoods nog een derde keer. Gedaan? Goed, waar downgrade ik Uncharted voor het niet hebben van multiplayer? AC heeft dat ook niet, obviously, en dat speel ik met veel plezier. Ik zeg alleen dat als ik nu een game ga kopen, ik liever wel één heb met multiplayer, dus valt Uncharted af. Dat ik toch nog steeds twijfel om hem niet stiekem toch te kopen, zegt dan ook genoeg over de rest van de game.
Sorry was niet zozeer tegen jou bedoelt Ik zit teveel op amerikaanse kut forums, dat is echt een verzamelplek van 12-jarige debielen en vaak genoeg verlaag ik mij ook naar dat niveau of probeer ik vergeefs de boel te sussen. Maargoed ik ben het idd eens dat we gewoon wat meer van die spellen moeten genieten en niet als een tiet erdoorheen rammen en het in de kast leggen. Koop minder, geniet meer
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:00:01 #53
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_54734201
Ik las net op ps3only.com dat de nieuwe firmware update problemen geeft met CoD4 online... ik wacht nog ff met de systeemupdate...
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_54735093
Gamespot

Overigens gaven ze Mass Effect een 8.5 Ach ik heb het idee dat er totaal geen structuur binnen hun reviewsector zit. Een sportfreak die een platformer gaat reviewen, een hapsnurk die helemaal weg is van titels als Mercenaries en Need for Speed en een PS3 titel moet reviewen....echt....

I WANT GREG BACK!
pi_54735127
Greg was echt goed ja! Ik vind Jeff ook geweldig, ik betaalde vroeger (vorig jaar ) nog voor Gamespot, nu vind ik het bagger, en ze zijn ook langzaam ook, duurde tergend lang voor een uncharted review.
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:27:57 #56
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_54735997
Mensen zeur niet. SMB1 kan je in 5 min uitspelen.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_54736054
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:27 schreef rakotto het volgende:
Mensen zeur niet. SMB1 kan je in 5 min uitspelen.
en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_54736657
Vandaag ps3 ophalen

Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:

Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness

Of zal ik ze gewoon alle 4 halen Of zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?

PS3
pi_54736691
Haal CoD4, Warhawk (met headset in winkel of voor 30EUR online). Skate is wel vet maar er zijn betere spellen dan the Darkness. Ratchet en Clank en Heavenly Sword zijn ook geen verkeerde titels. Maar er komt nog veel meer moois uit

En eurm Motorstorm en Ressistance zijn allesbehalve zwakke spellen. Vergeet ze iig niet, ik heb me heeel wat uurtjes met motorstorm vermaakt en er spelen nog ziekelijk veel mensen ressistance online.
pi_54736730
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:04 schreef Nudie het volgende:
Haal CoD4, Warhawk (met headset in winkel of voor 30EUR online). Skate is wel vet maar er zijn betere spellen dan the Darkness. Ratchet en Clank en Heavenly Sword zijn ook geen verkeerde titels. Maar er komt nog veel meer moois uit

En eurm Motorstorm en Ressistance zijn allesbehalve zwakke spellen. Vergeet ze iig niet, ik heb me heeel wat uurtjes met motorstorm vermaakt en er spelen nog ziekelijk veel mensen ressistance online.
Ik had HS ook nog in mn achterhoofd Daaamn, ik ga ze allemaal schaffen denk ik Monnies not an option! Ik had MS en RFOM al gespeeld op een chineese ps3 (drama verhaal ) en een beetje vluggies doorheen gekakt
pi_54736795
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vandaag ps3 ophalen

Nu komt de hamvraag: ik krijg m geleverd met 2 spellekes (MS en R:FOM), weakness alom want ik wil TOFFE games. Ik zit te twijfelen tussen de volgende:

COD4

PS3
Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.

Resistance blijft in je kast rotten als je PS3 CoD 4 inslikt.

Assassin's Creed zou ik ook doen als je toe bent aan iets verfrissends. Groot, sfeervol avontuur waar je je prima mee zult vermaken. Skate en The Darkness ( ) voor de volle pond? Nah. Heavenly Sword is wonderschoon, maar verdomde kort en de gameplay wordt op een gegeven moment erg repetitief (lees: veel arena based gevechten).
pi_54736823
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Best multiplayer game 2007 confirmed. No shit.

Resistance blijft in kast rotten als je PS3 CoD 4 inslikt.

Assassin's Creed zou ik ook doen als je toe bent aan iets verfrissends. Groot, sfeervol avontuur waar je je prima mee zult vermaken. Skate en The Darkness ( ) voor de volle pond? Nah.
Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thps
pi_54736847
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Mmm skate dan maar 2ehands ik wil m gewoon spelen, lijkt me erg vet (heb veeeel geskate vroeger) en ben doodgekeken op thps
Dan zou ik em 2e-hands aanschaffen ja. Of importeren...scheelt je ook behoorlijk denk ik zo
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:57:47 #64
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_54737784
20.1 update binnen
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_54737891
Ac draait een stuk beter bij mij met 2.01. Niet alleen stabieler (geen crashes) maar het lijkt wel of hij lekkerder/vloeiender loopt. Hebben meer mensen dit of are my eyes playing tricks on me?
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:25:21 #66
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54738380
quote:
Vandaag ps3 ophalen

Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness

Of zal ik ze gewoon alle 4 halen Of zijn er nog andere toffe games die ik moet halen? Wat is de av. prijs voor een game?

PS3
CoD4 + Assasin's Creed. gegarandeerd kom je daarmee de winter door!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54738539
quote:
Vandaag ps3 ophalen

Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness

PS3
skate en CoD4. Als je nog geld hebt daarna Assassin's Creed.
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:33:19 #68
137562 rakotto
pi_54738578
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

en geen multiplayer ZOMG!!!!!EINS!!!!!!!
NO SHIT SHERLOCK!!~!# @% Nouja, je vergeet Luigi! Dat hoorde alles goed te maken!
pi_54738705
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 november 2007 @ 15:02:00 #70
159915 -Menn0-
MNO
pi_54739187
tvp
,,/
  Redactie Games dinsdag 20 november 2007 @ 15:58:18 #71
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54740331

Uncharted net in de bus gekregen, zo snel, hij komt pas over 3 uur in Amerika uit
Geweldige service, ben benieuwd hoe die speelt.
.....Kennedy
pi_54740364
nou lekker dan, lees je dat cod4 problemen geeft met de nieuwe firmware, kan je het spel niet spelen met de oude firmware en moet je perse updaten.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_54740759
quote:
Vandaag ps3 ophalen

Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness

PS3
Waar heb je hem gehaald? Ik ben ook op zoek naar de 60GB + 2 controllers + 2 spellen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_54740990
Nou ik weet dus echt 100% zeker dat Assasins Creed voor mij althans beter draait nu met 2.01. Geen crashes maar met name gewoon een betere framerate
pi_54741066
quote:
Vandaag ps3 ophalen

Assasins Creed
COD4
SKATE
The Darkness

PS3
Zijn 4 totaal verschillende spellen:
COD4 moet je alleen halen als je van online gamen houdt! De singleplayer is gewoon te kort!
AC is een goeie adventure met leuke gameplay. Hier kan je meer dan 20 uur zoet mee zijn (als je je niet alleen focust op de assasinations, maar ook die sidemissions wil doen)
Skate is een goeie game, maar je moet er van houden.
teh darkness is niets IMO! de single player is leuk... maar niet meer dan dat!

Ik zou voor AC gaan (maar goed, ik ben nou eenmaal geen online gamer)
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_54741096
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:37 schreef Nudie het volgende:
Nou ik weet dus echt 100% zeker dat Assasins Creed voor mij althans beter draait nu met 2.01. Geen crashes maar met name gewoon een betere framerate
Dan ga ik hem thuis meteen updaten... zelf geen problemen gehad met AC... maar als het beter word: waarom niet!
  dinsdag 20 november 2007 @ 16:47:09 #77
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_54741167
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:59 schreef DaggerNL het volgende:
nou lekker dan, lees je dat cod4 problemen geeft met de nieuwe firmware, kan je het spel niet spelen met de oude firmware en moet je perse updaten.
Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offline
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_54741175
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Replayability wordt wmb veel te dik overschat. Juist voor een console als de PS3 is het ontzettend lastig om games te maken die langer zijn dan 10 uur. Dat komt omdat het gewoon zo ontzettend lang duurt om een dergelijke ervaring neer te zetten. HS en Uncharted hebben een fantastische single player, maar ze zijn ook relatief kort: dat komt omdat het productieteam gekozen heeft voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik vind dat de games daar te vaak te genadeloos voor gestraft worden. Als zij niet zouden investeren in kwaliteit maar in een paar uur meer, dan zou de hele originaliteit en kracht van deze games wegvallen. Krijgen we allemaal suckgames die wél 20 uur duren.
wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!
pi_54741253
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

wacht maar tot MGS4: 30+ uur aan geweldige gameplay, story en het ziet er nog briliant uit ook!
Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."

pi_54741413
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
pi_54741485
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:47 schreef DeToXiC het volgende:

[..]

Je kan hem wel spelen...maar dan alleen offline
Ik bedoelde ook het online gedeelte . Ik ga 'm wel updaten, want anders ik de andere online games niet spelen.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_54741876
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:55 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gamespot review: "Takes too long to complete for a stealth-game. Story is typical Japanese pseudo-western PMC-story. Nothing new."

Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.

http://www.gametrailers.com/player/28005.html

Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
  Redactie Games dinsdag 20 november 2007 @ 17:34:12 #83
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54741988
Uncharted is vet
.....Kennedy
pi_54742117
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:

[..]

Ja Gamespot heeft toch echt wel mijn vertrouwen verloren. Ik ben niet de eerste persoon die gaat janken en schreeuwen dat reviews biased zijn maar de laatste PS3 reviews en de polls die op hun website staan zijn zo pro-MS (Amerikaanse site, Amerikaans bedrijf) dat het gewoon echt belachelijk wordt. Hebben jullie die AC PS3v360 vergelijkingsvideo gezien? Die slaat echt nergens op.

Gewoon contrast omhoog en kleur omlaag. Zo ziet het er iig totaal niet uit bij mij.
ze zijn niet biased, ze zijn gewoon kut. Elke site die Assassin's Creed een 9 of meer gaf vertrouw ik niet meer.
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:51:45 #85
137562 rakotto
pi_54742386
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef Wessiej het volgende:
Uncharted is vet
Maar natuurlijk!
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:55:15 #86
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_54742485
is Tekken 5 DR online eigenlijk een port van een ps2 spel, of is het helemaal nieuw gemaakt voor de ps3?
  Redactie Games dinsdag 20 november 2007 @ 17:56:01 #87
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54742496
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:51 schreef rakotto het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!
Het spel heeft een sterke opener die je meteen in het verhaal slurkt met grappige momenten en interessante, dus ik speel lekker door
.....Kennedy
pi_54742635
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef SjonLok het volgende:
is Tekken 5 DR online eigenlijk een port van een ps2 spel, of is het helemaal nieuw gemaakt voor de ps3?
Tekken 5: Dark Resurrection Online
pi_54743259
Hoppa, DualShock3 geimporteerd vanuit Japan voor 55eur incl, oude 2e sixaxis op speurders gezet. Wordt ik opgebeld, wil iemand hem voor 30EUR dus ik subtiel vragen: "heb je nog wat spellen nodig?" 5min later is mn bankrekening 100EUR rijker en ben ik RainbowSix Vegas en NBA 2k7 "armer"

Woot Dat was lekker snel. Zijn geen slechte spellen maar ik speelde ze absoluut helemaal niet meer.

Ontopic: Morgen maar ff Guitar Hero 3 oppikken Uitgaande dat de gameboer hier hem standaard 2 daagjes eerder krijgt
pi_54743386
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:34 schreef Wessiej het volgende:
Uncharted is vet
Hij werkt dus? Dan ga ik m ook maar uit Amerika bestellen
PSN id: NL_SToRM
pi_54744521
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
HS kwaliteit
Jij hebt een andere game gespeeld dan mij blijkbaar
Grafisch stelde het teleur, alleen de achtergronden waren mooi.
Je was teveel aan het kloten met je sixaxis om pijlen te schieten op het stuk dat je niet met nariko speelde.
Amper/geen variatie in vijanden, 10gb aan audio maar geen ruimte voor meer dan 3 skins.
Enige waar ik over te spreken ben is de voice acting en de conversaties in de game.
Ik was in 5 uur klaar met HS waarvan het laatste uur de eindbaas was
Leuke budget game voor 20 euro hooguit, meer is het niet waard.
Nee doe mij maar een ninja gaiden sigma dan, dat is tenminste wel een lange goed afgewerkte game.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:28:44 #92
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54744624
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Godverdegodverkut... nog steeds geen AC in de bus. Ik vertrouw die posterijen hier voor geen meter meer.
Ga er maar vanuit dat je pakketje zoek is misschien is het wel bij de buren perongeluk door de brievenbus gegooid waardoor hun nu mooi van het spel ''gratis'' genieten zonder jouw ervan op de hoogten te brengen

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-11-2007 19:35:44 ]
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:34:28 #93
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_54744763
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:29 schreef Nudie het volgende:

[..]

Goh weer zo'n mooie vergelijking waar de PS3 met composiet en de Xbox360 met component is aangesloten. Bij ziet AC op de PS3, via HDMI, echt niet zo uit als bij hun in de video.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:34:30 #94
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54744764
Ubisoft onthult Rainbow Six Vegas 2

Dinsdag 20 november 2007 - Voor wie de originele Rainbow Six Vegas heeft uitgespeeld, kan dit onmogelijk als een verrassing komen. Ubisoft heeft vandaag Rainbow Six Vegas 2 aangekondigd. Rainbow Six Vegas 2 sluit direct aan op het origineel en zal zich wederom afspelen rondom 'The City of Sin'; Las Vegas.

Ubisoft CEO Yves Guillemot liet weten dat Ubisoft zeker weet dat Rainbow Six Vegas 2 net zo vernieuwend zal zijn als het origineel en dezelfde impact op de gamesindustrie zal hebben. Rainbow Six Vegas 2 biedt een totaal nieuwe singleplayer en nog wat 'verrassingen' in de multiplayer, aldus de franse softwaregigant.

Van Rainbow Six Vegas 2 is ook al één screenshot vrijgegeven. Deze kun je hieronder bekijken. Als je de screenshot op originele grootte wilt bekijken, klik je op de onderstaande thumbnail.

Rainbow Six Vegas 2 zal in maart 2008 verschijnen op de PlayStation 3, Xbox 360 en PC.

dinsdag 20 november 2007 @ 19:37:50 #95
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54744834
Dit belooft dus weer een pareltje te worden, hopelijk met nog betere graphics als Call of Duty 4 en hij komt erbij mij zeker weer in!
pi_54744854
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef NutKees het volgende:
Wanneer en waar heb je m besteld dan?
PSN id: NL_SToRM
pi_54745472
quote:
Dengeki has interviewed Tetsuya Nomura on the future of Final Fantasy VII and Final Fantasy XIII and he's revealed some more information on the development of the games.

Nomura says that with the help of the disc space on Blu-Ray and the Hard drive in each PS3, The evolution of Final Fantasy XII to XIII will be as big as the evolution of Final Fantasy VI to VII. He also says that Final Fantasy XIII will probably be the first game to use the full specifications of the Playstation 3. Another interesting thing he mentioned was that the airship present in Final Fantasy Versus XIII will be able to take part in airborne assaults over the world map. Hopefully we'll see that in action soon. Finally, Dengeki also asked him once again whether the games will be Playstation 3 exclusives which he replied to with "Of course".
ZOMG!!!
pi_54745960
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

ZOMG!!!
Gaaf
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:46:47 #99
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_54746477
Ik zit er sterk over te denken om mijn ps3 te verkopen.....

En dan zo'n mega ganz geile witte ps3 uit japan over te laten komen

Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_54746638
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

HS kwaliteit
Jij hebt een andere game gespeeld dan mij blijkbaar
Grafisch stelde het teleur, alleen de achtergronden waren mooi.
Je was teveel aan het kloten met je sixaxis om pijlen te schieten op het stuk dat je niet met nariko speelde.
Amper/geen variatie in vijanden, 10gb aan audio maar geen ruimte voor meer dan 3 skins.
Enige waar ik over te spreken ben is de voice acting en de conversaties in de game.
Ik was in 5 uur klaar met HS waarvan het laatste uur de eindbaas was
Leuke budget game voor 20 euro hooguit, meer is het niet waard.
Nee doe mij maar een ninja gaiden sigma dan, dat is tenminste wel een lange goed afgewerkte game.
HS was maar een voorbeeld om een heel ander punt duidelijk te maken. Wat je van HS vindt, mag je voor de rest zelf weten.

Overigens stelde het grafisch en qua geluid zeker niet teleur en de sixaxis bij dat pijlen schieten werkt perfect. Eigenlijk de enige gehoorde kritiek is over de lengte van de game. En daar ging mijn stuk over: dat van die lengte zullen we vaker zien bij kwaliteits single player games die geen multiplayer toevoegen. CoD4 heeft het gecompenseerd met multiplayer, maar bij een game als HS of Uncharted is dit geen goede optie om de single player te "compenseren". Als CoD4 alleen single player had gehad, dan was het totaal de grond in gepraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')