zou ook zielig zijn voor die postbode ja...nu moet je het er maar mee doen he, met die dualshock 3...zonde hoorquote:Op zondag 25 november 2007 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
gisteren kwam de postbode een witte DualShock 3 brengen. Ik heb hem maar aangenomen, anders komt die man voor niets.
Je had m ook best naar mij mogen doorsturen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
gisteren kwam de postbode een witte DualShock 3 brengen. Ik heb hem maar aangenomen, anders komt die man voor niets.
bij yesasia.quote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je had m ook best naar mij mogen doorsturen hoor
Waar heb je m besteld dan? Ik heb net een zwarte DS3 besteld bij Japan-Export.
quote:Op zondag 25 november 2007 19:18 schreef Nudie het volgende:
Ik vind het jammer dat F1: Championship Edition geen offline multiplayer heeft
Als je van FF/JRPG houdt is Enchanted Arms een optie (heb ik voor 35 euro gehaald bij dimension plus), vrij standaard FF rip-off, maar niet echt slecht. Enige nadeel is het kleine lettertype op een niet HDtv.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
Zijn er al goede RPG games uit, of komen die binnenkort.
Ja op FF zal ik nog wel een jaar of 2moeten wachten.
Ben nu van ellende maar op de snes zelda aan het spelen.![]()
Je vergeet er nog een paar hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Enige nadeel is het kleine lettertype op een niet HDtv.
Punt 1 en 3 zijn redelijk standaard voor veel FF kloontjes. Punt twee is gelukkig snel verholpen:quote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar hoor.
- Grotendeels van A naar B zonder maar even vrijheid te hebben.
- Dialogen zijn van bedroevend niveau (hello mr. gay)
- Verhaal wordt op een gegeven moment langdradig en dus oninteressant.
hoewel ik de taal wel op het japans heb staan (met engelse subs dus). Ik vind de dialogen overigens wel geinig, beetje Naruto-achtig. Maar daar moet je van houden... combat system is ook nog wel ok, maar het is inderdaad geen spel wat ik over een jaar nog een keer overnieuw speel.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefhebbers daarvan hebben weinig keus helaas... enige andere die ik me zo kan bedenken is Folklore, hoewel een vriend van me daar niet al te positief over is (schijnt ook langdradig te worden tegen het eind, gameplay wel ok).quote:Wat overblijft is een matige RPG die ik alleen zou halen als je snakt naar een JRPG
Enchanted Arms was best tofquote:Op zondag 25 november 2007 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een paar hoor.
- Grotendeels van A naar B zonder maar even vrijheid te hebben.
- Dialogen zijn van bedroevend niveau (hello mr. gay)
- Verhaal wordt op een gegeven moment langdradig en dus oninteressant.
Wat overblijft is een matige RPG die ik alleen zou halen als je snakt naar een JRPG
Dat is niet waar Cybquote:Op zondag 25 november 2007 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar jij kreeg/krijgt ook al een stijve potlood van Cars en Pro Street![]()
Mee eensquote:Op zondag 25 november 2007 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet waar Cyb
Enchanted Arms had best toffe dingen! Vond vooral de gevechten wel leuk!
Zeker stoer jaquote:Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef Roi het volgende:
Ik weet niet of het een oude is maar ik vindt deze commercial toch wel erg stoer!
http://nl.youtube.com/watch?v=w9XqyeqzN74
Die reclame is redelijk nieuw, wordt hier in Amerika erg veel gedraaid.quote:Op maandag 26 november 2007 12:33 schreef Roi het volgende:
Ik weet niet of het een oude is maar ik vindt deze commercial toch wel erg stoer!
http://nl.youtube.com/watch?v=w9XqyeqzN74
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop