GH komt ook naar de pc hoor, gewoon onder die naam ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:24 schreef rakotto het volgende:
Frets on fire voor op de pc.
*Is op een reactie ergens op deze pagina voor GH op pc ofzo.
Dat was Singstarquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Social dit had getest. En volgens mij was dat een ja.
Klopt, had ik ongeveer een maandje geleden nog gelezen volgens mij. Wanneer kwam die ook alweer uit? ^^quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GH komt ook naar de pc hoor, gewoon onder die naam ook
Ik ben het compleet eens met wat ze zeggen over ACquote:
Ik heb de eerste Buzz! ooit eens getest op mijn PS3 en die werkte probleemloosquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Social dit had getest. En volgens mij was dat een ja.
Door te surfen op internet en door virus programma's die waarschijnelijk door nintendo of microsoft fanboys worden geschreven in de toekomst wanneer de ps3 hun consoles pwnt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Hey kun je trouwens op je ps3 een virus krijgen ofzo?
yup. Maar Konami werkt aan een patch.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef ChrisFO het volgende:
Net voor het eerst een potje online PES gedaan, 3-2 verloren![]()
Maar gaat het altijd zo schokkerig?
Iemand enig idee?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef Apekoek het volgende:
Ik wil super graag een VGA kabel (wegens een iets oudere beamer), maar momenteel nog niets te vinden in de winkel.
Is dit wat? Dit komt op kort termijn uit: http://www.resolventgamer.com/VGA-Cable-PS3--N_art_1052.html
Kiiiijk,.. hier heb ik een PS3 voor gekochtquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
WKS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
Ben nu van ellende maar op de snes zelda aan het spelen.![]()
Elder Scrolls Oblivion is de enige RPG vooralsnog. In de planning voor volgend jaar staat in ieder geval White Knight Storyquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef itsme het volgende:
OMFG. Ik ben gek geworden.![]()
Heb net gewoon even een playstation 3 besteld en betaald.![]()
Een 60 GB met extra joystick + 2 games. : Motor storm and Fall of Man voor 450, bij de Wehkamp!![]()
![]()
![]()
Volgens mij zijn het niet mijn soort games, ik ben meer een RPG gamer maar ik heb mijzelf eens een keer getrakteerd en vond het vrij goedkoop. (zeker in vergelijking met de 40GB) en ik kan mijn oude games er op af spelen. de meeste als ik het goed begrijp.
Zijn er al goede RPG games uit, of komen die binnenkort.
Ja op FF zal ik nog wel een jaar of 2moeten wachten.
Ben nu van ellende maar op de snes zelda aan het spelen.![]()
Nice. ja die Elder wil ik wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elder Scrolls Oblivion is de enige RPG vooralsnog. In de planning voor volgend jaar staat in ieder geval White Knight Story
Hier istie een stuk goedkoper dan bij ons.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Nice. ja die Elder wil ik wel.![]()
Kut alleen dat die games zo duur zijn.
Kijken of ik het tweedehands kan vinden.
Ga White Knight Story even op zoeken op gamespot. Thanks for the tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |